Μονάδα κυψελών καυσίμου νέας γενιάς της Honda

By  |  0 Comments
  • Η εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο Ρότερνταμ, σηματοδοτεί την πρώτη επίσημη παρουσίαση της μονάδας κυψελών καυσίμου νέας γενιάς της Honda στην Ευρώπη, πριν από την έναρξη παραγωγής το 2027
  • Η νέα μονάδα θα μειώσει το κόστος παραγωγής στο μισό, θα διπλασιάσει την ανθεκτικότητα και θα τριπλασιάσει την ενεργειακή πυκνότητα όγκου σε σύγκριση με την τωρινή μονάδα κυψελών καυσίμου της Honda
  • Η ευρωπαϊκή πρεμιέρα έρχεται σε συνέχεια της παγκόσμιας αποκάλυψης που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο στην Διεθνή Έκθεση Hydrogen & Fuel Cell Expo στην Ιαπωνία

Η νέα μονάδα κυψελών καυσίμου της Honda θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Ευρώπη στο πλαίσιο του World Hydrogen Summit & Exhibition το οποίο θα διεξαχθεί στο Ρότερνταμ από τις 20 έως τις 22 Μαΐου – μετά την παγκόσμια πρώτη παρουσίαση της νωρίτερα φέτος στην Ιαπωνία.

Η έναρξη μαζικής παραγωγής έχει προγραμματιστεί για το 2027, με τη νέα μονάδα να προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις: μείωση του κόστους παραγωγής κατά 50%, διπλάσια ανθεκτικότητα και τριπλάσια ενεργειακή πυκνότητα όγκου σε σύγκριση με την τρέχουσα τεχνολογία.

Η Honda ως ο μεγαλύτερος προμηθευτής κινητήρων παγκοσμίως, ήταν από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσαν στις τεχνολογία υδρογόνου – ξεκινώντας από την έρευνα σε κυψέλες καυσίμου στα τέλη της δεκαετίας του 1980, προτού περάσει στην ανάπτυξη οχημάτων με κυψέλες καυσίμου.

Κοιτάζοντας στο μέλλον, η Honda έχει πλέον εντοπίσει τέσσερις βασικούς τομείς για την αρχική αξιοποίηση της νέας της μονάδας: ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου (FCEVs), εμπορικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου, σταθεροί σταθμοί παραγωγής ενέργειας και μηχανήματα έργων.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για το υδρογόνο, η Honda συνεχίζει να επιδιώκει νέες επιχειρηματικές συνεργασίες. Στην Ευρώπη, έχει ήδη υπογράψει συμφωνίες με τις εταιρείες Hypermotive και e-power®, για την ανάπτυξη προϊόντων στους τομείς της ναυσιπλοΐας και των κατασκευών, αντίστοιχα, αξιοποιώντας την υπάρχουσα τεχνολογία κυψελών καυσίμου. Οι προσπάθειες αυτές εντάσσονται στη δέσμευση της Honda για μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, συμπεριλαμβανομένης της ουδετερότητας άνθρακα σε όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές της δραστηριότητες έως το 2050.

Τεχνικές Προδιαγραφές της Next Generation Fuel Cell Module της Honda:

ΣτοιχείοΠροδιαγραφή Μονάδας
Μέγιστη Ισχύς (Καθαρή)150 kW
Τάση Εξόδου450–850 V
Μέγιστη Απόδοση (Καθαρή)59,8 %
Ψυκτικό Κυψέλης ΚαυσίμουΓνήσιο ψυκτικό FC της Honda
Σύνθεση Αερίου ΥδρογόνουΣύμφωνα με ISO 14687
Τροφοδοσία Χαμηλής ΤάσηςDC 24 V
Διαστάσεις ΜονάδαςΠ730 × Β580 × Υ700 mm
Όγκος · Ενεργειακή Πυκνότητα Όγκου300 L · 0,50 kW/L
Βάρος · Ενεργειακή Πυκνότητα Βάρους250 kg · 0,60 kW/kg
Εύρος Θερμοκρασία Λειτουργίας-30 °C έως +60 °C
Εύρος Θερμοκρασία Αποθήκευσης-40 °C έως +60 °C
Μέγιστο Ύψος Λειτουργίας3.500 m
Επίπεδο Προστασίας (IP)IP67
Πρότυπο Επικοινωνίας CANISO 11898
Πρωτόκολλο ΕπικοινωνίαςSAE J1939 / Honda Hi-Speed CAN (επιλογή)
Συμβατές Ταχύτητες Επικοινωνίας500 kbps

Μάθετε περισσότερα για τη στρατηγική υδρογόνου της Honda εδώ:  https://global.honda/en/hydrogen/

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.