
Ρεκόρ συμμετοχών στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας
Δημοσιεύτηκε ο πίνακας συμμετοχών του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο οποίος περιλαμβάνει φέτος 72 πληρώματα, τον μεγαλύτερο αριθμό σε πρωταθληματικό χωμάτινο αγώνα από το 2008 μέχρι σήμερα.
Πλην όμως της αριθμητικής πληρότητάς του, ο δεύτερος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος και ο δεύτερος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων διακρίνεται και για την ποιότητα των συμμετοχών σε κάθε κατηγορία, με τους διεκδικητές όλων των τίτλων να δίνουν το παρών. Η λίστα περιλαμβάνει αρκετές και αξιόλογες συμμετοχές, οι οποίες αναμένεται να αποτελέσουν πόλο έλξης για αρκετούς φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στο βουνό το διήμερο 24 και 25 Μαΐου. Οι αγωνιζόμενοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις ειδικές διαδρομές, με στόχο να κάνουν έναν απροβλημάτιστο αγώνα και να φτάσουν στον τερματισμό στην πόλη της Θήβας το απόγευμα της Κυριακής 25 Μαΐου.
Οργανωτής είναι το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), συνδιοργανωτής ο Δήμος Θηβαίων, ενώ στο πλευρό της διοργάνωσης βρίσκονται ο Δήμος Ορχομενού και το Επιμελητήριο Βοιωτίας. Χορηγός του αγώνα είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos.
Πέντε αυτοκίνητα της κατηγορίας C1 θα αναμετρηθούν στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με στόχο το υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Με το Νο 1 στις πόρτες ενός Skoda Fabia RS Rally2, οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης θα κυνηγήσουν τη δεύτερη συνεχόμενη φετινή πρωταθληματική τους νίκη. Δύο φορές πρωταθλητής Ελλάδος ο οδηγός, μία ο συνοδηγός, πέρυσι δεν χάρηκαν τον αγώνα τους, καθώς εγκατέλειψαν πολύ νωρίς. Με πλούσιο παλμαρέ και θέτοντας σοβαρή υποψηφιότητα για τη νίκη, έρχονται από την Κύπρο οι 7 φορές Πρωταθλητές ράλλυ στη Μεγαλόνησο, Σίμος Γαλαταριώτης-Αντώνης Ιωάννου με Skoda Fabia RS Rally2 που επιστρέφουν για να αγωνιστούν στη χώρα μας έπειτα από 4 χρόνια. Για πρώτη φορά θα έχει στα χέρια του ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2 ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 2018, Ιωάννης Μπαντούνας, έχοντας στο δεξί μπάκετ τον Ηλία Παναγιωτούνη. Έπειτα από τη δεύτερη θέση στο Ολυμπιακό Ράλλυ τον προηγούμενο μήνα, στοχεύουν σε ένα ακόμη βάθρο με το Skoda Fabia Rally2 Evo. Μπορεί να απουσίαζαν από την πρεμιέρα του πρωταθλήματος οι περσινοί Πρωταθλητές της κατηγορίας Rally3, Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, ωστόσο στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας θα δώσουν το παρών και μάλιστα με ένα Ford Fiesta προδιαγραφών Rally2. Αυτή θα είναι η πρώτη επαφή του πληρώματος με το συγκεκριμένο αγωνιστικό, στοχεύοντας να το μάθουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να πετύχουν ανταγωνιστικούς χρόνους. Μια αναγνωριστική βόλτα με το νέο τους «όπλο» θέλουν να κάνουν στη Θήβα οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης, έχοντας στα χέρια τους ένα ολοκαίνουριο λευκό Toyota GR Yaris Rally2. Πρωταθλητής Αναβάσεων επί σειρά ετών ο οδηγός, μεταπήδησε στο χώμα το 2023, κερδίζοντας τον τίτλο στο Πρωτάθλημα της Ν. Έπειτα από διάλειμμα ενός έτους, το πλήρωμα επιστρέφει με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2.
Εφτά συνδυασμούς έχει συγκεντρώσει η κατηγορία Rally3, η οποία και φέτος έχει δικό της ξεχωριστό πρωτάθλημα. Άτυχοι στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου θα επιδιώξουν με το Renault Clio Rally3 να σημειώσουν την πρώτη τους φετινή νίκη στην κατηγορία. Δεν δυσκολεύτηκαν να συνηθίσουν το νέο τους γραφείο οι Δημήτρης Παλαιοκώστας-Ανδρέας Βίγκος, όντας ανταγωνιστικοί στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος έως τη στιγμή της εγκατάλειψης. Με το Renault Clio Rally3 για δεύτερη φορά στα χέρια τους, έρχονται στη Θήβα με στόχο ένα θετικό αποτέλεσμα στην κατηγορία. Στην τρίτη του χρονιά εμπλοκής με τους αγώνες ράλλυ, ο «Flandy» θασυμμετάσχει και φέτος στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, αυτή τη φορά έχοντας δίπλα του στο Ford Fiesta Rally3 τον Πολωνό Kamil Kozdron. Δεν πέρασε απαρατήρητη η εμφάνιση των Κωνσταντίνου Σιόφερου-Κύρου Γεωργίου στον Πύργο, με το δίδυμο από την Κύπρο να εκπλήσσει με την εμφάνισή του και να έρχεται στη χώρα μας με στόχο μια θέση στο βάθρο της κατηγορίας Rally3. Πολύτιμους βαθμούς ενόψει της συνέχειας του πρωταθλήματος Rally3 θέλουν να συγκεντρώσουν στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης με το Ford Fiesta Rally3 που απέκτησε ο οδηγός τον περασμένο Σεπτέμβριο. 11 μήνες μετά την τελευταία συμμετοχή του σε αγώνα, ο “JJ” θα φορέσει και πάλι αγωνιστική φόρμα και κράνος, έχοντας την καθοδήγηση του πολύπειρου Κώστα Στεφανή, ο οποίος θα βρίσκεται στο δεξί μπάκετ ενός Ford Fiesta Rally3. Σε νέα μονοπάτια ο Γιώργος Ντόντος, θα δοκιμάσει για πρώτη φορά τις δυνάμεις του με ένα τετρακίνητο Renault Clio Rally3, με τον Νίκο Ιντζόγλου δίπλα του.
Για τη νίκη στην Κατηγορία Ν θα λάβει μέρος ο Πυργιώτης Κωνσταντίνος Τζέμος που πρωταγωνίστησε στο Ολυμπιακό Ράλλυ τον προηγούμενο μήνα, έχοντας αυτή τη φορά δίπλα του τον Αντώνη Αγγελόπουλο στο Mitsubishi Lancer Evo IX. Με ίδιο αυτοκίνητο θα αγωνιστούν οι τοπικοί Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης-Νικόλαος Τσέλλος, με τον οδηγό που προέρχεται από το χώρο των αναβάσεων να μεταπηδάει στη χωμάτινη επιφάνεια και να παρουσιάζει εμφανή βελτίωση στους τελευταίους αγώνες. Οι κάτοχοι του Κυπέλλου της κατηγορίας Ν, Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής θα λάβουν μέρος με ένα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς, όπως επίσης και οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Παναγιώτης Κόκκινος, στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής του οδηγού με τετρακίνητο. Κυπελλούχοι Χώματος του 2019 αλλά και με αρκετές διακρίσεις στο παρελθόν στη δικίνητη κατηγορία, οι Ιωάννης Μποζιονέλος-Ευάγγελος Παναρίτης θα συμμετάσχουν στον αγώνα με ένα Mitsubishi Lancer Evo VI, ενώ από τη Βόρεια Ελλάδα κατεβαίνουν για να εκκινήσουν στον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος οι Διονύσης Μαυροδής-Ιωάννης Σαρητσόγλου (Subaru Impreza). Επιτέλους τερματισμό θέλουν να δουν οι Ηλίας Καφαντάρης-Νίκος Κόντος, με τον οδηγό του τετρακίνητου Subaru Impreza να μετράει τέσσερις εγκαταλείψεις σε ισάριθμους αγώνες με το ιαπωνικό «όπλο». Με Subaru Impreza GT Turbo θα δώσει το παρών στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ο Κυριάκος Βυτόγιαννης, με συνοδηγό τον ανιψιό του, Νικόλαο Βυτόγιαννη, στην πρώτη εμφάνιση του πληρώματος σε πρωταθληματικό αγώνα με αυτοκίνητο της κατηγορίας C2. Τη δική του ιστορία στους αγώνες έχει γράψει ο «Simetra», ένας οδηγός που φέτος συμπληρώνει 50 χρόνια εμπλοκής στο χώρο. Στο δεξί κάθισμα του Mitsubishi Lancer Evo IX θα είναι ο Απόστολος Πάλλας, ένας συνοδηγός με μεγάλη εμπειρία.
Ενδιαφέρον αναμένεται να έχει η κατηγορία F2, με τους πρωταγωνιστές του πρώτου γύρου αλλά και νέους συνδυασμούς να δίνουν ραντεβού στις ειδικές διαδρομές της Βοιωτίας. Νικηφόρο ξεκίνημα έκαναν στο θεσμό οι Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος, επικρατώντας στην κατηγορία στο Ολυμπιακό Ράλλυ. Ο δύο φορές πρωταθλητής της κατηγορίας θα επιδιώξει να φύγει νικητής από τη Θήβα με το Peugeot 208 Rally4, προκειμένου να ξεφύγει στη βαθμολογία της δικίνητης κατηγορίας. Απέναντί τους θα βρουν τους εκπληκτικούς φέτος, Νίκο Παπαχριστόπουλο-Νίκο Ξανθό, οι οποίοι σε κάθε τους εμφάνιση φέτος ανεβαίνουν στο βάθρο των νικητών στην F2, οδηγώντας στο όριο το Peugeot 208 R2. Έκπληξη αποτελεί η συμμετοχή στην κατηγορία των Πάνου Ισμαήλου-Κωνσταντίνου Σούκουλη, με τον 33χρονο οδηγό να αφήνει το τετρακίνητο Lancer με το οποίο τον είχαμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, για χάρη ενός δικίνητου Peugeot 208 Rally4. Έπειτα από δύο συνεχόμενες χρονιές ως συνοδηγός, ο Γιώργος Ηλιόπουλος αποφάσισε φέτος να ακολουθήσει ολόκληρο το θεσμό του πρωταθλήματος από το αριστερό μπάκετ. Στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, θα μοιραστεί ένα Peugeot 208 Rally4 με τον Στέλιο Χαλδαίο. Ανεβάζει ρυθμό αγώνα με τον αγώνα ο Θεόδωρος Καλαμαράς στην πέμπτη του χρονιά ενασχόλησης με τα ράλλυ, έχοντας στο δεξί μπάκετ ενός Ford Fiesta Rally4, τον Πρωταθλητή Ελλάδος του 2012, Κωνσταντίνο Κακαλή. Από εκεί και πέρα, για μια θετική εμφάνιση με το λευκό Renault Clio R3 Maxi θα ταξιδέψουν από τον Πύργο οι Θεόδωρος και Δημήτρης Πανούτσος, όπως επίσης και οι αμιγώς χωμάτινοι, Ιωάννης Γιαννακόπουλος-Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλος με Ford Fiesta R2. Με μόλις τρεις αγώνες στο ενεργητικό του, ο Βασίλης Χατζηδάκης θα εκκινήσει στον αγώνα, με συνοδηγό τον Σπύρο Καραστεφάνου, ένα πλήρωμα που εμφανίστηκε σαφώς βελτιωμένο στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Πρωταθλητής Ελλάδος στην κατηγορία F2 E, ο Αντώνης Δημόπουλος αγωνίζεται με υψηλές βλέψεις στον αγώνα, έχοντας για πρώτη φορά στο δεξί μπάκετ του «θηριώδους» Toyota Starlet τον νεαρό Αχιλλέα Παρασκευόπουλο. Οι νικητές της κατηγορίας στον αγώνα του 2024, Λαμιώτες, Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νικόλαος Παραπέρας (Toyota Corolla AE101) θα ξεκινήσουν από τη Θήβα τις υποχρεώσεις τους στο φετινό πρωτάθλημα, θέλοντας να επαναλάβουν την περσινή τους επιτυχία. Από εκεί και πέρα, ικανοί για μια θέση στο βάθρο της κατηγορίας εμφανίζονται οι Γιώργος Ρήγας-Ιωάννης Γεωργιάδης,καθώς και οι Γιώργος και Χρήστος Χατζηγάκης με ίδιο αυτοκίνητο, που αναμένεται να χαρίσουν θέαμα με τα πισωκίνητα Ford Escort MKII που θα έχουν στα χέρια τους. Μοναδική συμμετοχή στο πρωτάθλημα κάτω των 30 ετών είναι αυτή της 25χρονης Μαριαλένας Παυλή (Hyundai Accent), έχοντας δίπλα της στη δεύτερή της απόπειρα σε πρωταθληματικό αγώνα, τον Γιώργο Βότση. Απότηνακριτική Θράκη θα βρεθούν στη Θήβα για να λάβουν μέρος στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας οι Γιώργος Ξενοκώστας-Αθανάσιος Αποστολίδης (Toyota Starlet), με τους επίσης βόρειους, Αντώνη Μπαξεβανάκη-Μιχάλη Ρετζούλη να έχουν στα χέρια τους μία Toyota Corolla AE92.
Στη μάχη της κατηγορίας C6, εννέα πληρώματα θα «κονταροχτυπηθούν» στις πέντε ειδικές διαδρομές του αγώνα, με στόχο τους 25 βαθμούς της πρώτης θέσης. Έπειτα από την εντός έδρας νίκη τους, οι Αθανάσιος Πατέας-Βασίλης Παναγόπουλος θα συμμετάσχουν στο άγνωστο για αυτούς, Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, έχοντας στη διάθεσή τους ένα Toyota Starlet EP91. Μακριά από προβλήματα θέλουν να μείνουν οι περσινοί Κυπελλούχοι της κατηγορίας, Στέφανος Γιόκαρης-Γιώργος Μουρτζούκος (Toyota Starlet EP91) που εγκατέλειψαν στην πρεμιέρα, ενώ με στόχο μια θέση στο βάθρο της κατηγορίας θα «ανηφορίσουν» από τον Πύργο οι Ιωάννης Αθανασόπουλος-Δημήτρης Ζορμπάς με Toyota Yaris. Ένα Toyota Starlet EP91 θα μοιραστούν οι Νίκος Κωτσαδάμ-Παναγιώτης Αλεξίου που πέρυσι τα κατάφεραν περίφημα, τερματίζοντας τρίτοι στην κατηγορία στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας. Μακριά από προβλήματα θέλει να μείνει ο Στέλιος Κόκκινος που θα έχει για πρώτη φορά στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris τον Αθανάσιο Οπριανό, δύο εβδομάδες μετά την επιτυχία του οδηγού στο Ράλλυ Σπριντ Πεταλιδίου, όπου επικράτησε στη C6. Το παρών σε όλους τους χωμάτινους αγώνες δίνουν φέτος οι Νίκος Σωτηρόπουλος-Ευάγγελος Μούκας, οι οποίοιθα εκκινήσουν με ένα Toyota Yaris και με στόχο να τερματίσουν ψηλά στην κατηγορία C6. Από εκεί και πέρα, δεν αποτελεί είδηση η συμμετοχή του «Βασιλιά», του αειθαλή Μανώλη Παναγιωτόπουλου, ο οποίος προτίμησε να κάνει τη μεγάλη επιστροφή, έπειτα από 13 χρόνια απουσίας, στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας του2023. Συνοδηγός του στο Toyota Yaris θα είναι ο Μάνος Αχτίδας. Ένα Toyota Yaris θα μοιραστούν οι Βασίλης Μπατής-Μίνωας Μιχελάκης, στον μόλις τέταρτο αγώνα ράλλυ του οδηγού, ενώ με ίδιο αυτοκίνητο θα αγωνιστούν οι Κωνσταντίνος Παπαδογεώργος-Νικόλαος Καμάρας, στην επιστροφή του οδηγού στο μπάκετ, 14 χρόνια μετά την τελευταία του εμφάνιση. Ο Δημήτρης Καττής θα συμμετάσχει με ένα Skoda Felicia, με συνοδηγό τον 26χρονο Γεώργιο Δημήτριο Γεωργόπουλο,ευελπιστώντας να φτάσει στον τερματισμό στη Θήβα, στην πρώτη του εμφάνιση στον αγώνα.
Το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, με 26 πληρώματα να αναμετρώνται στη συγκεκριμένη κατηγορία. Οι περσινοί Πρωταθλητές Ελλάδος, Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας θα διεκδικήσουν τη νίκη με μία Lancia Delta Integrale, όπως επίσης και οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς με ίδιο αυτοκίνητο. Λίγες ημέρες μετά την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στο πρωταθληματικό Ράλλυ Ευβοϊκού,οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου (Ford Escort MKI) έρχονται με άγριες διαθέσεις στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, επιθυμώντας διακαώς τους βαθμούς της πρώτης θέσης, σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία. Περίφημα τα κατάφεραν στο χωμάτινο Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ οι Ιωάννης Παράβαλος-Διονύσης Κολοτούρος (Toyota Corolla AE92) και στη Θήβα θα προσπαθήσουν να συλλέξουν τους πρώτους τους βαθμούς στο πρωτάθλημα, ενώ επιστρέφουν στον αγώνα έπειτα από διάλειμμα ενός έτους οι Ιωάννης Τσαλαματάς-Νίκος Μπαμπαλής με το πορτοκαλί Ford Escort RS2000 MKII. Στον πρώτο της αγώνα ως οδηγός σε χωμάτινη επιφάνεια θα εκκινήσει η Χαρά Μωραΐτη, έχοντας δίπλα της στην Toyota Corolla KE30 τον Δημήτρη Αμαξόπουλο, με τους Στέλιο Γιαμαλάκη-Νίκο Σάμιο να συμμετέχουν με ένα Talbot Sunbeam Lotus. Μία Porsche 911 Carrera RS 3.0 θα μοιραστούν οι Δημήτρης Πάυλος Μελάς-Στάθης Βαρδαξής στην τρίτη χρονιά πλήρους εμπλοκής του οδηγού στο χώρο των αγώνων ράλλυ, με τους Νίκο Παυλίδη-Δημήτρη Κουμποτή να έχουν στα χέρια τους ένα Fiat 131 Racing,πέντεμήνες μετά την πρώτη εμφάνιση του οδηγού με το συγκεκριμένο αγωνιστικό, το οποίο απέκτησε από τη γειτονική Ιταλία. Νωρίς εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους στον περσινό αγώνα οι Γρηγόρης Πιερρουτσάκος-Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης, οι οποίοι φέτος θα αγωνιστούν με ένα Peugeot 309 με στόχο τον τερματισμό και γιατί όχι ένα καλό πλασάρισμα στη γενική της κατηγορίας. Το θέαμα είναι εξασφαλισμένο από τους Δημήτρη Βαζάκα-Μαρίνα Γεμενή, με τον οδηγό να ευελπιστεί να φτάσει στον τερματισμό με το Toyota Starlet. Το παρών στον αγώνα θα δώσει ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 2014 στην κατηγορία, Γιώργος Κασιδόπουλος, έχοντας δίπλα του στην Toyota Corolla AE86 τον Ηλία Αγγελή. Να εξοικειωθούν με το κόκκινο Ford Sierra RS Cosworth 4×4 θα επιδιώξουν οι Χαράλαμπος Μπουσούνης-Νικόλαος Γιαννόπουλος, με τους παντός εδάφους Κωνσταντίνο Κοφινά-Λάμπρο Ζωγράφο (Toyota Corolla AE86) να αγωνίζονται με στόχο όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συγκομιδή βαθμών για το θεσμό του πρωταθλήματος. Ο Δημήτρης Τρίκαρδος έκανε τα πρώτα του βήματα στο χώρο των ράλλυ στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας του 2024 και φέτος επιστρέφει στον αγώνα, με περισσότερη εμπειρία, έχοντας την πολύτιμη καθοδήγηση του Νίκου Μανούσκου, ο οποίος θα βρίσκεται στο δεξί μπάκετ ενός Ford Escort RS 2000 MKI. Προερχόμενος από το χώρο των Regularity, ο Πέτρος Βασιλόπουλος έγινε πλέον λάτρης της χωμάτινης επιφάνειας, δίνοντας το παρών σε όλους τους αγώνες στο συγκεκριμένο τερέν. Συνοδηγός του στο πορτοκαλί Ford Escort RS 2000 MKI θα είναι ο Παναγιώτης Κουκλιαμπής. Με περισσότερα από 20 χρόνια συνεχούς εμπλοκής με τους αγώνες, ο Ιωάννης Καλαϊτζιάν θα συμμετάσχει στον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων με ένα Fiat Ritmo και την «Μαριάννα Καλογηράτου» δίπλα του. Μία Alfa Romeo 2000 θα μοιραστούν οι Παύλος Βοτζάκης-Αντώνης Ρέκκας, ενώοι Σάββας Τζιλάβης-Γιώργος Δημόπουλος θα έχουν στα χέρια τους ένα Ford Escort RS2000 MKI. Κάνοντας τα πρώτα του βήματα στους αγώνες στις αρχές της δεκαετίας του ’70 και με δεκάδες αγώνες στο παλμαρέ του, ο “Siro” επέστρεψε στο μπάκετ έπειτα από 21 χρόνια απουσίας και στη Θήβα θα αγωνιστεί με ένα Ford Escort RS2000 MKII και τον πολύπειρο Νίκο Μουζάκη δίπλα του. Από τα Ιωάννινα έρχεται για να αγωνιστεί ο Κωνσταντίνος Λαδιάς, με συνοδηγό στο Toyota Starlet τον Μιχάλη Πατρικούση, ενώ με Toyota Starlet θα συμμετάσχουν και οι Γιώργος Μπερτσάτος-Κώστας Κόντος, στον τέταρτο αγώνα ράλλυ της σύντομης καριέρας του οδηγού.Το παρώνστον αγώνα, θα δώσουν επίσης οι Λυμπέρης Παπάζογλου-Μαρία Νικολοπούλου που θα μοιραστούν τα μπάκετ ενός Skoda Favorit, καθώς και οι Αντώνης Κωτσόπουλος-Ιωάννης Κόλλιας (Volkswagen Golf II). Συνέχεια στο επιτυχημένο σερί τερματισμών θέλει να δώσει ο Πάτροκλος Κανσός πουθα έχει τον Κώστα Βερικάκη δίπλα του στην BMW 320i E21, ενώ με στόχο τον τερματισμό θα λάβουν μέρος οι Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Καλλίτση (Ford Escort RS2000 MKII).
Για άλλη μια χρονιά, η πόλη της Θήβας θα υποδεχτεί τον αγώνα, με το Μουσικό Ωδείο Θήβας να στεγάζει το αρχηγείο και το πάρκο του Αγίου Ιωάννη να φιλοξενεί το Service Park. Αναφορικά με το πρόγραμμα του αγώνα, το πρωί του Σαββάτου 24 Μαΐου και συγκεκριμένα από τις 09:00 έως τις 13:00, θα διεξαχθεί ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος στην Πλατεία Τάχι Θηβών, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσει το προαιρετικό, για τα πληρώματα, shakedown. Πρόκειται για μια διαδρομή 4,08 χλμ., όπου οι συμμετέχοντες στον αγώνα θα έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τις τελευταίες ρυθμίσεις στα αγωνιστικά τους «όπλα». Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί στις 16:00 και οι αγωνιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν έως 4 περάσματα.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, στην Κεντρική Πλατεία Θήβας θα πραγματοποιηθεί η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα, η οποία αναμένεται να προσελκύσει πλήθος κόσμου που θα έρθει να θαυμάσει από κοντά τους πρωταγωνιστές του αγώνα, τα πληρώματα. Το αγωνιστικό κομμάτι του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας θα διεξαχθεί την Κυριακή 25 Μαΐου. Οι αγωνιζόμενοι θα εκκινήσουν στις 09:00 από το Πάρκο του Αγίου Ιωάννη με κατεύθυνση την Ειδική Διαδρομή «Θήβα», μήκους 22.79 χιλιομέτρων. Πρόκειται για μια ακροπολική διαδρομή, η οποία είναι εύκολα προσβάσιμη και σε απόσταση αναπνοής από την ομώνυμη πόλη. Στη συνέχεια, το πρόγραμμα περιλαμβάνει την Ειδική Διαδρομή «Ακραίφνιο», μήκους 10.36 χιλιομέτρων, η οποία θα εκκινήσει στις 10:46. Τα πληρώματα θα επιστρέψουν για ημίωρο Service στη Θήβα και στις 12:26 θα αναχωρήσουν από το χώρο του Service Park προκειμένου να αγωνιστούν και πάλι στις Ειδικές Διαδρομές «Θήβα» (12:49) και «Ακραίφνιο» (14:12). Power Stage του αγώνα, θα είναι η Ειδική Διαδρομή «Θήβα», στην οποία το πρώτο αγωνιστικό θα εκκινήσει στις 16:15. Ο τερματισμός του αγώνα θα πραγματοποιηθεί στις 16:55 στο Μουσικό Ωδείο Θήβας, ενώ στην Πλατεία Κεραμοπούλου, έμπροσθεν του Μουσείου της πόλης, θα λάβουν χώρα οι απονομές στις 18:30.
Να σημειωθεί πως τα Ιστορικά αυτοκίνητα θα εκκινούν πρώτα και ο αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων θα ολοκληρωθεί έπειτα από την τρίτη Ειδική Διαδρομή του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας.
Τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα ανέρχονται σε 89.09 χλμ. και τα συνολικά χιλιόμετρα του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας είναι 236.47 χλμ.
Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία του Σωματείου ΕΛΛΑΔΑ (Κύπρου 76, Περιστέρι) έως την Παρασκευή 23 Μαΐου (ώρες 19:00-21:00). Το Σάββατο 24 Μαΐου από τις 09:00 έως τις 13:00 θα στεγάζεται στην Πλατεία Τάχι Θηβών και από τις 14:00 και μετά στο Μουσικό Ωδείο Θήβας. Την Κυριακή 25 Μαΐου από τις 08:00 έως τις 18:45 θα στεγάζεται στο Μουσικό Ωδείο Θήβας. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.