
Πιάσε με αν μπορείς! (upd)
Ο Ott Tanak ξεκίνησε δυνατά και την σημερινή ημέρα και σημείωσε έναν ακόμα ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική, ακολουθούμενος από τον Τhierry Neuville. O Greogoire Munster δεν ξεκίνησε την τελευταία μέρα του αγώνα, λόγω τεχνικού προβλήματος. Ο Εσθονός πήρε τελικά τη νίκη (πρώτη για τη Hyundai φέτος) με διαφορά 32,8 δευτερολέπτων.
Ο Ott Tanak συνεχίζει να κυριαρχεί, σημειώνοντας και τον ταχύτερο χρόνο και στον Ταρζάν 1, μπροστά από τον Sebastien Ogier. Ο Elfyn Evans μείωσε τη διαφορά από τον Adrien Fourmaux στα 27,9 δλ. Ο Thierry Neuville έχασε χρόνο λόγω σπασμένου αμορτισέρ, ενώ ο Kalle Rovanpera έκανε αλλαγή ελαστικού μέσα στην ειδική.
Ο Sebastien Ogier σημείωσε στο Σμόκοβο 2 τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του σε 5,2 δλ. στην κατάταξη Super Sunday. Ο Adrien Fourmaux αύξησε τη διαφορά του από τον Elfyn Evans για τη μάχη της 4ης θέσης. Ο Thierry Neuville αντιμετώπισε πρόβλημα στον κινητήρα!
Δραματικό φινάλε στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025! Ο Ott Tanak αντιμετώπισε πρόβλημα στο κιβώτιο, στην τελευταία είδκη, αλλά κατάφερε να τερματίσει στην κορυφή της κατάταξης. Τώρα πρέπει να φέρει το αυτοκίνητο πίσω στο σέρβις, ώστε να επικυρώσει και τυπικά τη νίκη του. Ο Sebastien Ogier ήταν ο ταχύτερος στην WOLF Power Stage και ο νικητής της Super Sunday.
Ο Εσθονός κατάφερε τελικά να φτάσει στον τερματισμό και να κατακτήσει έτσι την πρώτη του νίκη σε Ακρόπολις, ενώ η Hyundai με τη σειρά της πήρε την πρώτη φετινή της νίκη!
Ειδική Διαδρομή: ΕΔ14 – Σμόκοβο 1
Μήκος: 26,16 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 28°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Μαλακό χώμα
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Δεν κάναμε τίποτα φοβερό, δεν τα πήγα καλά. Είναι ο συνδυασμός αυτοκινήτου και οδηγού».
#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Προσπαθούμε να φτάσουμε στην Power Stage και να κάνουμε εκεί κάτι καλό».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Ο στόχος είναι να κρατήσουμε καλό ρυθμό και να πάρουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε».
#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Ήταν καλή ειδική. Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε κάποιους βαθμούς, δεν θα είναι εύκολο με τη σειρά εκκίνησης.
Είναι μεγάλη μέρα, μεγάλες ειδικές. Χρειάστηκα κάποιο χρόνο να ζεσταθώ, αλλά όταν βρήκα τον ρυθμό μου όλα ήταν καλά».
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Ακουμπήσαμε μπροστά και κάναμε τετ-α-κε. Πήγαμε ήρεμα και τσεκάραμε τις σημειώσεις – η επόμενη ειδική είναι η σημαντική».
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Γλιστρούσε πολύ, δεν είχαμε πρόσφυση. Θέλουμε να διατηρήσουμε την τρίτη θέση».
#5 Sami PAJARI / Marko SALMINEN
«Ωραία ειδική, απαιτητική, γλιστράει. Θα μπορούσα να οδηγήσω ταχύτερα, αλλά είναι ΟΚ».
#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY
«Ήταν καλή ειδική. Είναι από τις ειδικές που δεν ξέρεις αν έχεις βρει ρυθμό. Αλλά είναι ωραίο να ξεκινάς με ένα καθαρό πέρασμα».
#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS
«Οι σημειώσεις ήταν κακές, στις Αναγνωρίσεις φαινόταν διαφορετική. Μάλλον είναι θέμα εμπειρίας, οπότε πάλευα εδώ μέσα».
Ειδική Διαδρομή: ΕΔ15 – Tαρζάν 1
Distance: 23,37 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 22°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Σκληρό χώμα, σε σημεία μπόσικο
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Η ειδική βελτιώνεται. Προσπαθήσαμε να είμαστε προσεκτικοί στις φουρκέτες. Είναι πολύ σκληρή ειδική».
#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Δεν έχω ιδέα τι συνέβη. Ένα κομμάτι της ειδικής είναι σκληρό. Δεν θα είναι εύκολη η Power Stage, αλλά θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο». Κλατάρισμα πίσω αριστερά. Σταμάτησαν στην ειδική για να αλλάξουν ελαστικό.
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Πάντα λέω πως ο Ott έχει μόνο ένα mode: Flat out! Στην αρχή πήγα αργά, γιατί η ειδική είναι πολύ σκληρή, γεμάτη πέτρες».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Ο Seb δεν έχει δει ακόμη τίποτα! Ήταν μια ειδική για επίθεση για τον Seb. Κάνουμε διαχείριση. Πιέσαμε στα μαλακά κομμάτια της ειδικής, έχω καλή αίσθηση του αυτοκινήτου».
#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Είχαμε σπασμένο αμορτισέρ. Μας στοίχισε πολύ σε ταχύτητα. Το αυτοκίνητο δεν ήταν σταθερό».
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Πολύ μπόσικο χώμα. Διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με την προηγούμενη ειδική. Γενικά είμαι χαρούμενος με το αυτοκίνητο. Αλλά η ειδική γλιστρούσε πολύ, είναι τρελό».
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Ήξερα ότι ο Kale είχε κλατάρισμα, και δεν ήθελα να συμβεί και σε εμάς κάτι τέτοιο. Επίσης δεν υπάρχει πρόσφυση».
#5 Sami PAJARI / Marko SALMINEN
«Διαφορετική ειδική σε σχέση με την προηγούμενη. Κάναμε ένα
καθαρό πέρασμα, αλλά γλιστρούσε πολύ σε κάποια σημεία. Προσπάθησα να οδηγήσω έξυπνα».
#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY
«Πολύ διαφορετική από την πρώτη ειδική, ήταν ωραία. Σε όλες τις ειδικές στην Ελλάδα μπορεί εύκολα να κάνεις το λάθος».
#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS
«Ήταν εντάξει. Απλώς περάσαμε. Δεν ήταν άσχημα, ούτε και καλά».
Ειδική Διαδρομή: ΕΔ16 – Σμόκοβο 2
Μήκος: 26,16 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 29°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Μαλακό χώμα
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Δεν ήταν εύκολο, η ειδική ήταν πολύ πιο σκληρή απ’ ό,τι περίμενα. Θα δούμε τι θα γίνει στην Power Stage».
#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Προφυλάξαμε τα ελαστικά. Πήγαμε πολύ αργά. Ελπίζω να είναι σε καλή κατάσταση τα ελαστικά και να τα πάμε καλά στην Power Stage».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Έχουμε ολοκαίνουργια ελαστικά να βάλουμε, θα συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό μέχρι το τέλος».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Η επιλογή των ελαστικών ήταν η σωστή για να φτάσουμε στον τερματισμό. Η μαλακή γόμα είναι για την καλύτερη επίδοση. Για εμάς προέχει να τερματίσουμε».
#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Είχα προβλήματα με τον κινητήρα, έχανα συνέχεια ισχύ. Στο τέλος της ειδικής είχα και πάλι δύναμη, αλλά προφύλαξα τα ελαστικά. Ελπίζω να λύσουμε το θέμα πριν από την επόμενη ειδική».
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Ήθελα να μπω με προπορεία στην ειδική. Είναι λυπηρό να οδηγείς τόσο αργά στην ειδική, αλλά ήθελα να προστατέψω τα ελαστικά και να μην έχω κάποιο πρόβλημα».
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Έμαθα πως ο Thierry αντιμετώπισε πρόβλημα. Κάναμε ένα καθαρό πέρασμα. Τα μαλακά ελαστικά έχουν φθαρεί. Έχουμε καλή επιλογή για την Power Stage».
#5 Sami PAJARI / Marko SALMINEN
«Προσπάθησα να προφυλάξω τα ελαστικά. Μάλλον πήγα πολύ αργά. Απλώς πέρασα την ειδική. Δεν ξέρω αν θα πιέσω πολύ στην Power Stage. Θα ελέγξω τα ελαστικά και θα δούμε».
#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY
«Ήταν εντάξει. Οι υπόλοιποι προφύλαξαν τα ελαστικά για την επόμενη ειδική. Είναι καλό να βρίσκεις ρυθμό».
#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS
«Η ειδική είχε καθαρίσει. Καταλαβαίνω τι συμβαίνει καλύτερα απ’ ό,τι στο πρωινό πέρασμα. Το αυτοκίνητο είναι καλό, έχει ισορροπία και χειρόφρενο. Δεν το χρησιμοποιώ τόσο πολύ, όταν έχεις ροή δεν χρειάζεται».
Ειδική Διαδρομή: ΕΔ 17 – Tαρζάν 2-WOLF Power Stage
Distance: 23,37 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 26°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Σκληρό χώμα
#21 Oliver SOLBERG / Elliott EDMONDSON
«Είναι καταπληκτικό συναίσθημα, ήταν το τέλειο Σαββατοκύριακο. Νιώθω ανακουφισμένος. Δεν εκανα ποτέ κανονικά την Ελλάδα. Είναι φανταστικά τώρα. Το αυτοκίνητο δουλεύει καλά, τα τελευταία ράλλυ ήταν τέλεια. Ο Elliot έκανε πολύ καλή δουλειά, όπως πάντα. Είναι τέλειο το συναίσθημα».
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Ήταν δύσκολο Σαββατοκύριακο. Δεν είχαμε τον ρυθμό που θα θέλαμε. Τουλάχιστον καταφέραμε να μαζέψουμε κάποιους βαθμούς».
#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Έκανα ό,τι μπορούσα. Ευχαριστούμε τον Taka για τη θέση. Είμαι απογοητευμένος. Ζητώ συγγνώμη από την ομάδα. Θα δουλέψω σκληρά για την Εσθονία. Κάποιες φορές είναι έτσι».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Είχαμε πολύ δυνατό Σαββατοκύριακο. Ο Ott πέταγε. Μπορούμε να είμαστε περήφανοι για την επίδοσή μας, δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι καλύτερο».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Έχω ένα πρόβλημα με το κιβώτιο».
#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Τα ελαστικά δεν ήταν αρκετά καλά για την ειδική. Ο Kalle είχε καινούργια ελαστικά, τα δικά μας ήταν χρησιμοποιημένα. Ήταν απογοητευτικό Σαββατοκύριακο. Τρία κλαταρίσματα, το αμορτισέρ και ο κινητήρας. Θα συνεχίσουμε να δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας και η ώρα μας θα έρθει».
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Δεν έχω ιδέα πως είχα κλατάρισμα. Είναι απίστευτο. Υπάρχουν πέτρες, αλλά μικρές. Δεν θα έπρεπε να είχα κλατάρισμα. Είχαμε καλή βάση. Είμαι πολύ απογοητευμένος, ζητώ συγγνώμη από την ομάδα, θα προετοιμαστώ και θα πιέσω στα δύο επόμενα ράλλυ».
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Ήταν καλό Σαββατοκύριακο, είμαι ευχαριστημένος με ό,τι καταφέραμε. Την Παρασκευή ήταν η κηδεία του φίλου μου, το podium είναι γι’ αυτόν. Ευχαριστώ την ομάδα, ήταν ένα καλό event».
#5 Sami PAJARI / Marko SALMINEN
«Ήταν δύσκολη ειδική, το γνωρίζαμε. Δεν είναι το αποτέλεσμα που ελπίζαμε, αλλά πετύχαμε κάποιους καλούς χρόνους την Παρασκευή. Ευχαριστώ την ομάδα, ανυπομονώ για το επόμενα δύο ράλλυ».
#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY
«Μεγάλη αποφασιστικότητα από όλους. Η απόδοση δεν ήταν σπουδαία, αλλά στις καθαρές ειδικές ήταν εντάξει».
#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS
«Κάπου στο τέλος χτύπησα τη ζάντα. Ένιωσα περίεργα, ευτυχώς δεν έφυγε όλος ο αέρας αμέσως από το ελαστικό». Ξεζανταρισμένο εμπρός αριστερό ελαστικό.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Καταφέραμε να αποφύγουμε τα προβλήματα όλο το Σαββατοκύριακο, οπότε αυτό είναι τουλάχιστον κάτι. Επιστρέψαμε στην 4η θέση και πήραμε 17 βαθμούς, κάτι που βοήθησε να απαλύνει το πλήγμα από την απόδοσή μας. Γνωρίζαμε σίγουρα, ερχόμενοι σε αυτά τα τρία δύσκολα ράλλυ, ότι υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να φύγουμε χωρίς την πρωτοπορία στο Πρωτάθλημα. Από αυτή την άποψη, είμαι ικανοποιημένος».
#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Αυτό το Σαββατοκύριακο τίποτα δεν λειτουργούσε, για να είμαι ειλικρινής. Δεν είχα τον ρυθμό που θα έπρεπε, υπάρχει μεγάλο περιθώριο βελτίωσης, δεν απέδωσα όπως συνήθως. Προφανώς, όταν δεν νιώθεις άνετα μέσα στο αυτοκίνητο, τα πράγματα δεν πάνε καλά».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Ειδικά σε ένα Σαββατοκύριακο όπου ο Ott αποδίδει σε αυτό το επίπεδο και δεν μας δίνονται ευκαιρίες, εγώ φεύγω με ένα μεγάλο χαμόγελο, γιατί ξέρω ότι έκανα ό,τι μπορούσα. Δεν υπήρχε περιθώριο για κάτι παραπάνω. Μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με τους βαθμούς. Η πρωτοπορία στους Κατασκευαστές παραμένει, και αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Ήταν απίστευτα απαιτητικό, με τη σκληρότητα του τερέν, τις θερμοκρασίες και τη διάρκεια του Ράλλυ. Ήταν μια τεράστια πρόκληση. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που καταφέραμε να τα συνδυάσουμε όλα: να διατηρήσουμε τα ελαστικά και ταυτόχρονα να έχουμε καλή απόδοση. Ο βασικός μας στόχος ήταν η σωστή διαχείριση των ελαστικών. Προφανώς τα κάναμε όλα τέλεια. Πιέσαμε στα σημεία χαμηλού ρίσκου, και στα πιο σκληρά κομμάτια κόψαμε».
#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Για να είμαι ειλικρινής, χάσαμε την ευκαιρία για ένα καλό αποτέλεσμα λόγω των προβλημάτων με τα ελαστικά. Ήταν κάτι παραπάνω από μερικά κλαταρίσματα για εμάς αυτό το Σαββατοκύριακο. Πρέπει να το διερευνήσουμε πιο βαθιά, δεν ήμουν ο μόνος που αντιμετώπισε προβλήματα. Προφανώς υπήρχε περιθώριο για κάτι παραπάνω σήμερα, αλλά τα τεχνικά προβλήματα μας φρέναραν στην προσπάθεια για επιπλέον βαθμούς».
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Ήμουν χαρούμενος που το έκανα, χαίρομαι που πήρε τους βαθμούς στην Power Stage [αναφερόμενος στο ότι έδωσε τη θέση εκκίνησης στον Κalle Rovanpera]. Δυστυχώς εμείς δεν τα καταφέραμε, αλλά μερικές φορές έτσι είναι τα πράγματα. Είναι κρίμα, αλλά συμβαίνει σε ένα πολύ, πολύ σκληρό ράλλυ. Ξέραμε ότι ο αγώνας θα είναι δύσκολος και σκληρός, και έπρεπε να διαχειριστούμε την κατάσταση για να αποφύγουμε οδηγικά λάθη και κλαταρίσματα, αλλά προφανώς δεν τα καταφέραμε».
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Χαίρομαι που είμαι ξανά πίσω. Τα καταφέραμε καλά και μπορούμε να είμαστε περήφανοι γι’ αυτό. Χάσαμε λίγο χρόνο σήμερα, αλλά είμαστε στην τρίτη θέση, με καλούς βαθμούς για το Πρωτάθλημα και την ομάδα. Ήταν το πιο δύσκολο Ράλλυ – η Παρασκευή ήταν τρέλα, με τη σκληρότητα του τερέν και τη θερμοκρασία. Προσπαθούσα να μείνω ψύχραιμος και ήρεμος. Θα μπορούσα να είχα πιέσει λίγο περισσότερο την Παρασκευή, αλλά λόγω της ζέστης και της κατάστασης των ειδικών, ήταν πολύ δύσκολο».
#5 Sami PAJARI / Marko SALMINEN
«Ήταν πραγματικά απαιτητικό, όπως είναι πάντα το Ράλλυ Ακρόπολις – ένα από τα πιο σκληρά, αν όχι το πιο σκληρό της σεζόν. Η ταχύτητά μας την Παρασκευή ήταν αρκετά καλή, αλλά μετά αντιμετωπίσαμε ένα τεχνικό πρόβλημα, κάτι σπάνιο, είναι όμως μέρος του σπορ και μπορεί να συμβεί. Είμαι πάντως χαρούμενος που η ομάδα επισκεύασε το αυτοκίνητο και μπορέσαμε να οδηγήσουμε σήμερα. Ήταν μια καλή εμπειρία και χαίρομαι που κάναμε μερικούς καλούς χρόνους στις ειδικές».
#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY
«Ήταν ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο, τόσο μέσα όσο και έξω από το αυτοκίνητο, σωματικά πολύ απαιτητικό. Αλλά ήταν ωραίο, είχαμε έναν ρυθμό».
#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS
«Ήταν αρκετά εντάξει αν δεις τους χρόνους κάποιων ειδικών, ενώ και η Power Stage δεν ήταν και τόσο άσχημη. Υπάρχουν κάποια θετικά που μπορούμε να κρατήσουμε. Όταν έρχεσαι σε ένα ράλλυ σαν αυτό, ειδικά για πρώτη φορά με αυτοκίνητο Rally1, δεν έχεις την πολυτέλεια να ξεκινήσεις αργά, μαθαίνοντας και σκεπτόμενος πώς να τα πας καλύτερα. Το θετικό είναι ότι τώρα καταλαβαίνω, θεωρητικά, πώς πρέπει να γίνει».
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
- Evans 150
- Ogier 141
- Tanak 138
- Rovanpera 117
- Neuville 98
- Katsuta 63
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
- Toyota 358
- Hyundai 293
- Ford 97