Το νέο e-POWER στο Qashqai

By  |  0 Comments

Σχεδόν μια δεκαετία μετά το παγκόσμιο λανσάρισμά της, η Nissan παρουσιάζει την πιο προηγμένη μορφή της μοναδικής τεχνολογίας e-POWER.

Το e-POWER εξελίχθηκε για να προσφέρει μια εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης χωρίς την ανάγκη φόρτισης, συνδυάζοντας την ομαλή, αβίαστη επιτάχυνση και την εκλεπτυσμένη λειτουργία ενός EV με την καθημερινή άνεση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το σύστημα της επόμενης γενιάς έχει ανασχεδιαστεί πλήρως για ακόμα καλύτερη απόδοση καυσίμου, χαμηλότερες εκπομπές και πιο εκλεπτυσμένη λειτουργία. Το νέο e-POWER θα ομαλοποιήσει περαιτέρω τη μετάβαση από τα ορυκτά καύσιμα προς τις μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η αυτονομία και η άνεση των παραδοσιακών ICE, με την εκλεπτυσμένη λειτουργία και την απόκριση ενός EV

Στην καρδιά του e-POWER βρίσκεται μια μοναδική αρχή που προσφέρει πραγματικά οφέλη για τους πελάτες: ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται μόνο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία διανέμεται απευθείας στον ηλεκτροκινητήρα, καθώς και για τη φόρτιση της μπαταρίας εάν χρειαστεί.

Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά υβριδικά, δεν υπάρχει περίπλοκο κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλέκτης για τον συνδυασμό της ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση των τροχών, πράγμα που σημαίνει ότι η απόκριση είναι άμεση και η οδήγηση είναι πάντα ομαλή, όπως ακριβώς σε ένα EV. Και όπως σε ένα ηλεκτρικό όχημα, το σύστημα αναγεννητικής πέδησης του e-POWER μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία επιστρέφει στην μπαταρία.

Το νέο e-POWER υιοθετεί αυτήν την ιδέα και την αναβαθμίζει περαιτέρω για να προσφέρει την καλύτερη ισορροπία μεταξύ της απόδοσης, της φινέτσας ενός ηλεκτρικού οχήματος και της πραγματικής οικονομίας καυσίμου – αλλά με την αυτονομία και την ευελιξία ενός παραδοσιακού οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το νέο e-POWER φέρνει σημαντικές βελτιώσεις σε κάθε βασικό τομέα:

Κατανάλωση καυσίμου: μειωμένη στα 4,5L/100km (WLTP) – η καλύτερη στην κατηγορία…

• …που ισοδυναμεί με πιθανή αυτονομία 1200km

• Οι εκπομπές CO μειώθηκαν από 116g/km σε 102g/km, μείωση 12% σε σύγκριση με το υπάρχον σύστημα

Θόρυβος καμπίνας: μειωμένος έως και 5,6dB σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά – προσφέροντας φινέτσα ηλεκτρικού οχήματος

Ενίσχυση +10kW στη λειτουργία Sport – προσφέροντας πιο άμεση απόκριση και πιο συναρπαστική οδήγηση

Ολοκληρωμένες αλλαγές στον κινητήρα

Τον πυρήνα του νέου e-POWER αποτελεί μια νέα εξελιγμένη πολλαπλή μονάδα μετάδοσης της κίνησης ή οποία ενσωματώνει τον κινητήρα, την γεννήτρια, τον μετατροπέα, τον μειωτή και τον ενισχυτή σε μια συμπαγή και ελαφρύτερη μονάδα. Σε συνδυασμό με βελτιώσεις στην βαθμονόμηση του κινητήρα και την ηχομόνωση, το σύστημα μειώνει τόσο τον θόρυβο όσο και τους κραδασμούς υπό φορτίο. Ενώ τα εξαρτήματα έχουν επανασχεδιαστεί εκτενώς, η ισχύς του κινητήρα παραμένει 150kW και η μπαταρία αμετάβλητη στις 2,1 kWh.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας turbo 1,5 λίτρων συνδυάζεται άριστα με το e-POWER. Υιοθετεί την τεχνολογία STARC της Nissan, η οποία βελτιώνει τη θερμική απόδοση σταθεροποιώντας την καύση εντός του κυλίνδρου – επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί πιο αθόρυβα και αποτελεσματικά σε χαμηλότερες ταχύτητες. Έχει τοποθετηθεί ένα νέο, μεγαλύτερο, πιο αποδοτικό turbo, το οποίο επιτρέπει μείωση 200 σ.α.λ. στις στροφές του κινητήρα κατά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, συμβάλλοντας στο χαμηλότερο συνολικό επίπεδο θορύβου.

Η τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης που υπήρχε στην προηγούμενη έκδοση έχει καταστεί περιττή από τις άλλες αλλαγές στον κινητήρα.

Επιπλέον βελτίωση στην απόδοση του κινητήρα έχει επιτευχθεί από την αλλαγή σε λάδι λίπανσης 0W16, μειώνοντας την εσωτερική τριβή. Οι πελάτες θα εκτιμήσουν επίσης τα νέα, μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις που έχουν αυξηθεί από 15.000 χλμ. σε 20.000 χλμ.

Το τελικό αποτέλεσμα όλων των αλλαγών είναι ότι το Qashqai εξοπλισμένο με το νέο e-POWER επιτυγχάνει έως και 16% καλύτερη οικονομία καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες και 14% βελτίωση στην κατανάλωση καυσίμου στον αυτοκινητόδρομο σε σύγκριση με την τρέχουσα γενιά.

Ο David Moss, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Περιφερειακής Έρευνας & Ανάπτυξης της Nissan AMIEO, δήλωσε: «Η νέα γενιά του e-POWER αντικατοπτρίζει όλα όσα έχουμε μάθει από την ανάπτυξη συστημάτων κίνησης με ηλεκτροκινητήρες για την Ευρώπη. Αναλύσαμε τι λειτούργησε στις προηγούμενες γενιές μας, τι προσέλκυσε περισσότερο τους πελάτες και ανασχεδιάσαμε το σύστημα για να προσφέρει μέγιστη απόδοση, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και μια πιο αθόρυβη, πιο εκλεπτυσμένη οδήγηση – όλα με την ίδια απόδοση με έναν κινητήρα diesel. Είμαστε περήφανοι που το νέο e-POWER προσφέρει τώρα τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία ως προς την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων».

Με πιθανή αυτονομία 1200 χλμ. με γεμάτο ρεζερβουάρ, το νέο e-POWER πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα από πολλά παραδοσιακά plug-in υβριδικά – χωρίς την ανάγκη καλωδίου φόρτισης ή την αναμονή για πλήρη φόρτιση.

Ένα έξυπνο βήμα προς την ηλεκτρική ενέργεια

Για πολλούς οδηγούς, η μετάβαση σε ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα εξακολουθεί να συνοδεύεται από ερωτήματα – σχετικά με τη φόρτιση, την αυτονομία, την υποδομή και την αλλαγή στις συνήθειες. Εδώ έρχεται το e-POWER.

Με την πλήρως ηλεκτρική κίνηση και χωρίς την ανάγκη καλωδίου φόρτισης, το νέο e-POWER προσφέρει ένα σαφές και σίγουρο βήμα στην ηλεκτροκίνηση – συνδυάζοντας την ομαλότητα και την άμεση απόκριση ενός EV, με την αυτονομία και την άνεση ενός ICE. Προσφέρει την εμπειρία της ηλεκτρικής οδήγησης, χωρίς τις προκλήσεις και τις κοινές παρανοήσεις που μπορούν να εμποδίσουν ορισμένους οδηγούς να στραφούν σε αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Και επειδή ο βενζινοκινητήρας δεν τροφοδοτεί ποτέ τους τροχούς, η αίσθηση οδήγησης είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρική, χωρίς αλλαγές ταχυτήτων, χωρίς καθυστέρηση ισχύος και ελάχιστο θόρυβο κινητήρα σε χαμηλές ταχύτητες. Ωστόσο, σε αντίθεση με ένα ηλεκτρικό όχημα, ο ανεφοδιασμός γίνεται σε οποιοδήποτε πρατήριο βενζίνης.

Αφαιρώντας την πολυπλοκότητα της αλλαγής, το e-POWER λειτουργεί ως μια πραγματική τεχνολογία μετάβασης – προσφέροντας στους πελάτες τα οφέλη της ηλεκτρικής κινητικότητας χωρίς κανέναν προβληματισμό. Είναι φτιαγμένο για οδηγούς που θέλουν κάτι καλύτερο, αλλά όχι κάτι άγνωστο.

Η Clíodhna Lyons, Αντιπρόεδρος Περιφέρειας, Σχεδιασμός Προϊόντων & Υπηρεσιών, Nissan AMIEO, πρόσθεσε: «Αυτή η γενιά του e-POWER είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού των γνώσεων των πελατών μας με το όραμα της Nissan για ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης. Προωθεί περαιτέρω την υπόσχεση του e-POWER, προσφέροντας πολύ καλύτερη απόδοση χωρίς κανέναν συμβιβασμό στην απόδοση. Βέλτιστη απόδοση καυσίμου και αυτονομία – ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο – με μια ευχάριστη, εκλεπτυσμένη, καθημερινή οδήγηση EV. Και όλα αυτά, χωρίς να αλλάζει ο τρόπος που έχουμε συνηθίσει να ζούμε με ένα παραδοσιακό όχημα. Περισσότερο από ποτέ, αντιπροσωπεύει μια απρόσκοπτη μετάβαση για τους πελάτες μας προς ένα πλήρως EV και έναν βασικό πυλώνα της στρατηγικής μας για την ηλεκτροκίνηση».

Το νέο ePOWER έρχεται στο Qashqai από τον Σεπτέμβριο του 2025

Το νέο Qashqai θα έχει ήδη βελτιωμένες λειτουργίες συνδεδεμένης τεχνολογίας – συμπεριλαμβανομένης της ενσωματωμένης ψυχαγωγίας της Google, η οποία παρέχει πρόσβαση στους Χάρτες Google, τον Βοηθό και το Play Store. Οι νέες λειτουργίες περιλαμβάνουν φωνητικές εντολές μέσω του Google Assistant, πρόσβαση σε πρόσθετες εφαρμογές μέσω του Google Play, προγνώσεις καιρού σε προγραμματισμένους προορισμούς και Nissan Trip Stories – επιτρέποντας στους πελάτες να καταγράφουν και να μοιράζονται εύκολα τα αγαπημένα τους ταξίδια μέσω της εφαρμογής NissanConnect Services.

Πρόσθετες βελτιώσεις στην τεχνολογία περιλαμβάνουν αναβαθμισμένες λειτουργίες υποστήριξης οδηγού ProPILOT, όπως βελτιωμένες διεπαφές αυτόνομης οδήγησης πολλαπλών λωρίδων για καλύτερη παρακολούθηση της κυκλοφορίας και επίγνωση του περιβάλλοντος.

Εν τω μεταξύ, οι νέοι πελάτες του e-POWER μπορούν να αναμένουν χαμηλότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO) χάρη στα διαστήματα σέρβις που έχουν παραταθεί από 15.000 χλμ. σε 20.000 χλμ. Το τελευταίο Qashqai, εξοπλισμένο με το νέο e-POWER, το οποίο κατασκευάζεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου, θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές τον Σεπτέμβριο.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.