“I am Cool” (video)

By  |  0 Comments
  • Το νέο Volkswagen T-Cross, το πλέον compact SUV της μάρκας, έχει πολύ μοντέρνο εξωτερικό και εσωτερικό design, προσφέροντας άπειρες δυνατότητες εξατομίκευσης
  • Η σχεδιαστική ομάδα της Volkswagen άφησε ελεύθερη τη φαντασία και το ταλέντο της για να παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο που θα συναρπάσει όλες τις ηλικίες
  • Η Volkswagen λάνσαρε το σλόγκαν “I am Cool” για να τονίσει την πρωτόγνωρη φρεσκάδα και τη νέα άποψη που φέρνει το T-Cross στα compact SUV
  • Οι σχεδιαστές του νέου μοντέλου μοιράζονται την έμπνευσή τους με το κοινό, σε ένα video στο διαδίκτυο

Οι σχεδιαστές του TCross, του νέου compact SUV της Volkswagen, είχαν όλη την ελευθερία να δημιουργήσουν το πιο φρέσκο, το πιο σύγχρονο μοντέλο στην κατηγορία. Με βάση το μεταβλητό πλαίσιο MQB, που προσφέρει τεράστιες δυνατότητες, άφησαν τη φαντασία τους χωρίς περιορισμούς, να δημιουργήσει ένα μοντέλο που θα συγκινούσε το ίδιο, μικρούς και μεγάλους.

I am Cool” – Δεν είναι τυχαίο που αυτό είναι ένα από τα σλόγκαν του νέου T-Cross, καθώς το μοντέλο τελικά είναι πρότυπο μοντέρνας σχεδιαστικής έμπνευσης!  

Πρότυπο εξωτερικής σχεδίασης: το εμπρός μέρος με το χαρακτηριστικό καπό και τους προβολείς τοποθετημένους ουσιαστικά έξω από τη μάσκα, αποτελεί ένα καθοριστικό στοιχείο της εμφάνισής του T-Cross. Στο προφίλ του, μια έντονη ακμή διαχωρίζει τις επιφάνειες και δημιουργεί έντονους «ώμους» στην πίσω κολώνα που ενώνονται με ένα καινούργιο σχεδιαστικό στοιχείο: τον ανακλαστήρα με το μαύρο περίγραμμα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος στο πίσω μέρος.

Πρότυπο χρωματικής παλέτας: Η διχρωμία του ταμπλό ενισχύει την cool, σπορτίφ σχεδίαση του εσωτερικού, ενώ 12 διαφορετικά μοντέρνα χρώματα είναι διαθέσιμα για το αμάξωμα. Η φιλοσοφία της διχρωμίας προσφέρεται και στις ζάντες, τους καθρέπτες ή τα φιμέ πίσω τζάμια, χαρίζοντας στο T-Cross έναν ιδιαίτερο, μοναδικό χαρακτήρα.

Πρότυπο εσωτερικής σχεδίασης: Σε ένα από τα αρχικά στάδια της εξέλιξης, οι σχεδιαστές, με τη χρήση εικονικής πραγματικότητας είχαν τοποθετήσει τους εαυτούς τους στο ευρύχωρο εσωτερικό. Με τον τρόπο αυτό δοκίμασαν την εργονομία στην πράξη καθώς και την όλη ατμόσφαιρα που αποπνέει το εσωτερικό. Την ίδια στιγμή απέκτησαν αίσθηση για το πώς θα νοιώθουν οι πρώτοι πελάτες όταν τα αγαπημένα τους τραγούδια – που είναι αποθηκευμένα στο smartphone τους ή προέρχονται από κάποια υπηρεσία streaming – αναπαράγονται στο εσωτερικό του νέου SUV μέσω του μοντέρνου ηχοσυστήματος της beats.

https://www.youtube.com/watch?v=JTAvgTTTMJs&feature=youtu.be

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.