Δυνατό ξεκίνημα για Tanak (upd)

By  |  0 Comments

Ο Ott Tanak σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική της τρίτης μέρας (Παύλιανη 1) και αύξησε τη διαφορά από τους αντιπάλους του. Ο Adrien Fourmaux είναι δεύτερος γενικής κατάταξης, 13 δλ. πίσω από τον Εσθονό. Ο Sebastien Ogier ήταν ο δεύτερος ταχύτερος στην ειδική και βρίσκεται 10,3 δλ. πίσω από τον Fourmaux. Ο Thierry Neuville αντιμετώπισε απώλεια πίεσης στο πίσω δεξί ελαστικό, ενώ ο Joshua McErlean ολοκλήρωσε την ειδική με σπασμένη πίσω ανάρτηση.

Ο Ott Tanak είναι ο ταχύτερος για δεύτερη συνεχόμενη ειδική (Καρούτες 1) και αυξάνει τη διαφορά του. Ο Adrien Fourmaux σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο και βρίσκεται πλέον 13,6 δλ. μπροστά από τον Sebastien Ogier. Παρ’ ότι ο Joshua McErlean επισκέυασε τον σπασμένο πίσω βραχίονα, έχασε αρκετό χρόνο.

Στο Οινοχώρι 1, ο Adrien Fourmaux χτύπησε μια πέτρα και έσπασε την πίσω δεξιά ανάρτηση του Hyundai i20 N Rally1. Ο Ott Tanak παραμένει επικεφαλής του αγώνα, με διαφορά 33,2 δλ. από τον Sebastien Ogier. Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει πλέον διαφορά 57,4 δλ. από τον Adrien Fourmaux, ο οποίος έπεσε στην τρίτη θέση

Ειδική Διαδρομή: ΕΔ8 – Παύλιανη 1

Μήκος: 24,58 χλμ.

Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 33°C

Συνθήκες οδοστρώματος: Μπόσικο χώμα


#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Ήταν εντάξει. Δεν είμαι σίγουρος ότι η επιλογή ελαστικών είναι σωστή».

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Πολύ δύσκολη ειδική. Είχε λιγότερη πρόσφυση απ’ ό,τι περίμενα. Πολύ καθάρισμα στο τελευταίο κομμάτι, γλιστρούσα παντού».

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Είχαμε καλύτερη πρόσφυση σε σχέση με τη χθεσινή μέρα. Οδηγήσαμε καθαρά, οι υπόλοιποι θα είναι ταχύτεροι γιατί έχουν περισσότερα μαλακά ελαστικά, αλλά η μέρα είναι μεγάλη».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Σε αυτό το είδος ειδικών προσπαθώ να οδηγώ καθαρά, αλλά ήταν μια σκληρή ειδική».

#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Έχανε αέρα το πίσω δεξί ελαστικό, αλλά τα τελευταία 5-6 χλμ. δεν είχα ταχύτητα. Ήμουν πολύ προσεκτικός στις αριστερές στροφές, πίεζα μόνο στις δεξιές, θα μπορούσα να είχα πάει πολύ ταχύτερα».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Απαιτητική ειδική. Προσπάθησα να αποφύγω τις πέτρες και να διατηρήσω ρυθμό. Θυσίασα ταχύτητα σε πολλά σημεία. Θα είναι μια μεγάλη μέρα σήμερα».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Η ειδική είναι σκληρή στην αρχή, σε κάποια σημεία έκοψα πολύ. Ακολουθώ την ίδια στρατηγική με χθες».

#5 Sami PAJARI / Marko SALMINEN

Δεν θα ξεκινήσουν την τρίτη μέρα.

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Φύγαμε από το σέρβις χωρίς χειρόφρενο και ήταν πολύ δύσκολο στις φουρκέτες».

#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY

«Στην τελευταία στροφή γλιστρούσε και χτύπησα μια πέτρα με το πίσω δεξί μέρος του αυτοκινήτου». Σπασμένη πίσω ανάρτηση.

#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS

«Είχε ενδιαφέρον. Δεν υπήρχαν γραμμές, σαν ξενάγηση στα ελληνικά βουνά».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Ήταν πολύ δύσκολα. Δεν ήξερα αν θα ξεκινήσω – ήμουν άρρωστος, αλλά με την αδρεναλίνη είναι όλα καλά».
Ειδική Διαδρομή: ΕΔ9 – Kαρούτες 1

Μήκος: 19,48 χλμ.

Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 35°C

Συνθήκες οδοστρώματος: Μπόσικο και σκληρό χώμα


#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Δεν είχα εμπιστοσύνη στα φρένα στο μεσαίο τμήμα της ειδικής. Η υπόλοιπη ειδική ήταν εντάξει».

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Γλιστρούσε πολύ, δεν μπορούμε να διατηρήσουμε γραμμές. Κάθε φορά που προσπαθούσα να πιέσω, έχανα την ιδανική γραμμή».

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Γλιστρούσε πολύ και ο δρόμος ακόμη καθαρίζει. Σε αυτό το Ράλλυ ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Το στήσιμο είναι καλύτερο σήμερα. Έχω καλύτερη ροή, μπορώ να το χαρώ. Πρέπει να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά στην Ελλάδα, δεν μπορείς να ξέρεις τι σε περιμένει».

#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Τα ελαστικά δεν στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Τιμωρούμαστε για το τίποτα. Αλλά αυτό ισχύει για όλους. Συνεχίζουμε και θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε κάποια διαφορά αν μπορέσουμε».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Καλή ειδική, είχα θέμα με τον ρυθμό. Το αυτοκίνητο είναι μαλακά στημένο και χάσαμε λίγο τις γραμμές. Όλα είναι πιθανά στην Ελλάδα, πρέπει να μείνουμε μακριά από προβλήματα».

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Δεν έχουμε χειρόφρενο. Σε αυτή την ειδική δεν ήταν τόσο μεγάλο πρόβλημα, αλλά σε κάποια σημεία το χρειάζεσαι. Δεν θα πάρουμε ρίσκο, θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε τη στρατηγική μας».

#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY

«Αντικαταστήσαμε τον σπασμένο βραχίονα της ανάρτησης. Ήταν δικό μου οδηγικό λάθος. Χάσαμε πολύ χρόνο».

#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS

«Δυσκολεύτηκα πολύ. Είναι όμως μέρος της διαδικασίας. Ίσως στο δεύτερο μέρος να βελτιωθούμε. Είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με την προηγούμενη ειδική».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Γλιστρούσε πολύ, καθαρίζαμε πολύ τον δρόμο. Αγαπώ όμως αυτή την ειδική».

Ειδική Διαδρομή: ΕΔ10 – Οινοχώρι 1

Μήκος: 17,66 χλμ.

Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 37°C

Συνθήκες οδοστρώματος: Μπόσικο χώμα


#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Δεν είχαμε καθόλου καλή πρόσφυση, κυρίως στο τελευταίο κομμάτι, και λόγω των ελαστικών που φοράμε».

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Δεν έχω πολλά να πω, δεν πάει καλά».

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Αυτή είναι μάλλον η πιο μαλακή ειδική του αγώνα, γλιστράει στο τέλος».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Άλλη μία απαιτητική ειδική. Στην αρχή με πολλές πέτρες και στο τέλος χωρίς πρόσφυση. Όλα καλά».

#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Είμαστε μέσα στη μάχη με τον Taka και τον Greg, συγκεντρωνόμαστε σε αυτό. Είμαστε δεύτεροι στον δρόμο, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι’ αυτό».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Θα είναι δύσκολο. Οι ειδικές θα είναι σκληρές στο δεύτερο πέρασμα».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Βρέθηκα έξω από τη γραμμή μου και χτύπησα μια πέτρα με το πίσω μέρος. Κάτι έχει σπάσει».

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Έχουμε ακόμη δρόμο. Το πρόβλημα με το χειρόφρενο ήταν ό,τι χειρότερο μπορούσε να συμβεί σήμερα».

#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY

«Ήταν πολύ δύσκολο. Φοβήθηκα για τα εμπρός ελαστικά λόγω του σπιναρίσματος. Καταφέραμε να περάσουμε».

#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS

«Γλιστράει πολύ, είναι τρελό. Προσπαθείς να μείνεις στον δρόμο και το αυτοκίνητο γλιστράει από το μπόσικο χώμα. Δεν ήταν καθόλου εύκολο».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

Εγκατέλειψαν λόγω αδιαθεσίας-θερμοπληξίας του οδηγού.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.