COOPER TIRES: ΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING
By 0 Comments
|
Η Cooper Tires εισέρχεται δυναμικά στην αγορά της Ευρώπης .Επενδύει στην μάρκα με στόχο την μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα της , την αύξηση της φήμης της και την διείσδυση της εικόνας της.
Στρατηγικός στόχος αποτελεί η επέκταση των πωλήσεων των ελαστικών Cooper από την κατηγορία 4X4 και Offroad όπου πρωταγωνιστεί και στη κατηγορία των ελαστικών επιβατικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.
Ο στόχος αυτός εκφράζεται και με το slogan : “From the Rough to the Smooth”
Ο στόχος αυτός εκφράζεται και με το slogan : “From the Rough to the Smooth”
Οι μάρκες ελαστικών που περιλαμβάνονται στην δυναμική της Cooper Tire είναι
COOPERTIRES, AVON TYRES και MENTOR
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ BACKGROUND
Η Cooper Tires είναι η 11ημεγαλύτερη κατασκευάστρια ελαστικών στον κόσμο και η 4η μεγαλύτερη στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο κύκλος εργασιών είναι 4,2 Δις δολάρια , με μερίδιο αγοράς στις Ηνωμένες Πολιτείες 13%
Αυτή την χρονιά η Cooper Tires συμπληρώνει 100 χρόνια από την ίδρυση της το 1914. Ξεκίνησε από τις Ηνωμένες Πολιτείες όπου σήμερα διαθέτει 3 εργοστάσια, 1 στο Μεξικό, 1 στην Αγγλία, 2 στην Κίνα και ένα στην Σερβία.
Η παγκόσμια δραστηριότητα της Cooper Tires περιλαμβάνει συνολικά 9 παραγωγικές μονάδες, 38 κέντρα διανομής , Εγκαταστάσεις σε 12 χώρες και 5 Τεχνολογικά Κέντρα εξέλιξης .
To νεώτερο κέντρο διανομής της Cooper Tires, βρίσκεται στο Βελιγράδι και έχει την δυνατότητα να τροφοδοτεί ελαστικά, άμεσα και γρήγορα, όλες τις χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Το κέντρο διανομής στο Βελιγράδι είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την χώρα μας γιατί η τροφοδοσία μπορεί να επιτελείται σε μία και μόνο ημέρα.
Μέχρι σήμερα τα ελαστικά Cooper προσφέρονταν ως ελαστικά αντικατάστασης. Με την πρόσφατη συμφωνία με την Ford Motor Company to Cooper Zeon RS3-A διαστάσεων 215/50Ρ17 με δείκτη ταχύτητας W, χρησιμοποιούνται για πρώτη τοποθέτηση στα Ford Focus SE και Titanium
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ
Μέσα στα πλαίσια της νέας στρατηγικής στην Ευρώπη επενδύει στον τομέα της επικοινωνίας επιλέγοντας μέσα που εξασφαλίζουν διείσδυση σε πολλές χώρες και προσεγγίζουν χιλιάδες νοικοκυριά.
Για πρώτη φορά προγραμματίζονται προωθητικές ενέργειες σε βάθος πενταετίας όπως η χορηγία της ποδοσφαιρικής ομάδας της Arsenal και του παγκόσμιου πρωταθλήματος Rallycross . Η Coopertires θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών σε αυτό το πρωτάθλημα.
Επενδύει στην τεχνολογική έρευνα και χρησιμοποιεί ως πρεσβευτές της πρωταθλητές του μηχανοκίνητου αθλητισμού όπως o David Coulthard πρωταθλητής της Formula 1, ο οποίος έχει επιλεγεί για τις δοκιμές και την εξέλιξη των ελαστικών επιβατικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων .
Επίσης τον Xavi Foj, πολυνίκη πρωταθλητής στα ράλλυ Dakar, ο οποίος είναι ο πρεσβευτής των ελαστικών Cooper 4x4 και Off-road. Ο Xavi Foj χρησιμοποιεί στους αγώνες ελαστικά παραγωγής όπως τα Cooper Discoverer STMax τα οποία ευρίσκονται στην διάθεση κάθε απαιτητικού οδηγού και μπορεί να τα ζητήσει παντού στα καταστήματα πώλησης και τοποθέτησης ελαστικών.
Συνολικά ο Xavi Foj, συμμετείχε σε 24 αγώνες του ράλλυ Dakar, ανέβηκε στο βάθρο των νικητών 7 φορές και ήταν ο νικητής 3 φορές.
ΝΕΟ ZEON CS SPORT
Το Cooper Zeon CS Sport σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε με στόχο να συναρπάσει στην οδήγηση. Προσφέρεται σε επιλεγμένες διαστάσεις 18 και 19 ιντζών , όλα με δείκτη ταχύτητας Υ για οχήματα υψηλών επιδόσεων.
Το νέο ελαστικό έχει χαρακτηριστικά νέου σχεδιασμού που μεγιστοποιούν τις επιδόσεις και τις οδηγικές εμπειρίες.
Το υψηλής ανάμιξης πέλμα πυριτείου (Silica) προσφέρει καλύτερο κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα .
Η τεχνολογία “Optinoise” εξασφαλίζει αθόρυβο ταξίδι και βελτιωμένη άνεση.
Το ενισχυμένο “Flipper” βελτιώνει την απόκριση στο τιμόνι και ενισχύει την σταθερότητα ενώ το σπιράλ 0ο restrictor βελτιώνει τις επιδόσεις στις υψηλές ταχύτητες.
Το CS Sport είναι το κορυφαίο ελαστικό της Cooper, προκαλεί και ξεπερνά τον ανταγωνισμό ειδικά στο κράτημα σε βρεγμένο οδόστρωμα.
΄Όπως δήλωσε ο David Coulthard «το νέο ελαστικό Cooper Zeon CS Sport, είναι ένα ελαστικό υψηλών επιδόσεων για σοβαρούς οδηγούς.
Εκφράζεται με το νέο slogan “Driving on” και “Driven by success”
Η παρουσίαση έγινε στον Ναυτικό ΄Ομιλο Ελλάδος σε ένα πολύ ωραίο περιβάλλον. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους 50 δημοσιογράφοι του κλάδου του αυτοκινήτου εκπροσωπώντας έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας.
Η κυρία Sarah Mc Roberts, Διευθύντρια Marketing και επικοινωνίας της Cooper Tires Europe, παρουσίασε την νέα δυναμική στρατηγική της βιομηχανίας ενώ ο κ. Tony Shaw, Διευθυντής Πωλήσεων στις αγορές της Ευρώπης ,παρουσίασε τα νέα προϊόντα τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα των ελαστικών.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Agripan SA κ.Δημήτρης Παντελεημονίτης, και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου Σπύρος Παντελεημονίτης και Γιάννης Χεκιμιάν.
Ο κ. Νικόλας Παντελεημονίτης, Εμπορικός Διευθυντής της Agripan SA, ευχαρίστησε τους δημοσιογράφους για την παρουσία τους και ο εμπορικός διευθυντής του τμήματος Ελαστικών της εταιρείας κ. Δημήτρης Αλεξιάδης, παρουσίασε τις δραστηριότητες και τους στόχους της Agripan SA για τα επόμενα χρόνια.