Mercedes GLC Coupe

By  |  0 Comments

Στη Σαγκάη παρουσιάζει η Mercedes το πρωτότυπο GLC Coupe που αναμένεται να περάσει σύντομα στην παραγωγή.

Η GLC έρχεται να διευρύνει τη γκάμα των SUV εκδόσεων της γερμανικής εταιρείας, συνολικά αλλά και ειδικότερα της GLK, ενώ συγχρόνως στοχεύει στο να αποσπάσει μερίδια από την επίσης νέα BMW X4, απευθυνόμενη σε αντίστοιχο κοινό. Άλλωστε και ο τρίτος εταίρος στην κατηγορία των premium SUV με κουπέ σχήμα αναμένεται σύντομα στην παραγωγή, αυτή τη φορά στη βάση του Q5. Ως γνωστό η συγκεκριμένη κατηγορία ξεφεύγει λίγο σε διαστάσεις από τη μικρομεσαία κατηγορία και η GLC το επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο, μια και το μήκος της φτάνει τα 4,73, το πλάτος σχεδόν τα 2,0 και το ύψος τα 1,60 μέτρα. Ιδιαίτερα μεγάλο είναι και το μεταξόνιο των 2,83 μέτρων συμβάλλοντας έτσι στην προσφορά αυξημένων χώρων στο πολυτελές εσωτερικό. Την εμφάνιση του εμπρός μέρους των πρωτότυπου της έκθεσης κοσμούν στοιχεία και λεπτομέρειες, που μεγάλο μέρος τους αναμένεται να περάσουν και στο μοντέλο παραγωγής, έστω και με μικρές διαφοροποιήσεις. Τα LED φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας και τους δείκτες πορείας, ενώ χαρακτηριστικά μεγάλες είναι οι εισαγωγές του αέρα που περικλείουν το προστατευτικό του κάτω μέρος του αυτοκινήτου.

Mercedes-Benz Concept GLC Coupé

Εξογκωμένα φρύδια, τροχοί 21 ιντσών, συνθετικά προστατευτικά μέρη και σκαλοπάτια ξεχωρίζουν στο πλάι χαμηλά, ενώ ψηλότερα την εικόνα του αυτοκινήτου διαμορφώνουν παράθυρα χωρίς πλαίσια, χειρολαβές που εισχωρούν στο αμάξωμα και εξωτερικοί καθρέπτες με αλουμινένιο πλαίσιο. Το ίδιο υλικό διαμορφώνει και τις μπάρες οροφές στις δύο πλευρές της μεγάλης, σχεδόν επίπεδης πανοραμικής οροφής, τη συνέχιση της οποίας αναλαμβάνει το πίσω παρμπρίζ, το οποίο ενώνεται αρμονικά με το χώρο αποσκευών. Πλατιά και επίπεδα LED φωτιστικά σώματα πηγαίνουν τη σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας ένα βήμα παραπέρα, ενώ χαμηλά διακρίνονται εμφανώς το προστατευτικό κάλυμμα του πίσω μέρους και οι διαγώνιες ως προς το έδαφος διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Κάτω από το καπό του πρωτότυπου μοντέλου της Σαγκάης φωλιάζει το V6 τρίλιτρο σύνολο βενζίνης των 367 ίππων και 520 Nm ροπής, το οποίο μεταφέρει τη δύναμή του μέσω του νέου αυτόματου κιβωτίου των εννέα σχέσεων και στους τέσσερις τροχούς.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.