MITSUBISHI L200 : Η Νέα Γενιά

By  |  0 Comments

Μετά από 9 χρόνια  (και παραγωγή 1.300.000 μονάδων – μέχρι το Σεπτέμβριο του 2014), το τρέχον Mitsubishi L200 pickup truck ετοιμάζεται να αποχωρήσει. Ο νέος διάδοχος του μοντέλου που γιόρτασε πρόσφατα την Ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στην 85η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης θεωρείται περισσότερο μία νέα γενιά pickup trucks 1Τ παρά “μία από τα ίδια”, καθώς οδηγεί ολόκληρη την κατηγορία σε μία νέα, πιο προηγμένη κατεύθυνση από κάθε άποψη (τεχνολογία κινητήρων, χαμηλές εκπομπές ρύπων, αεροδυναμική, μείωση βάρους, ενεργητική ασφάλεια, …) βελτιώνοντας παράλληλα την αίσθηση άνεσης επιβατικού αυτοκινήτου που απέπνεε ο προκάτοχός του / εκπρόσωπος της 4ης γενιάς

Πάνω από 4 εκατομμύρια L200s…

  • Και ενώ η χρήση των pickup από ιδιώτες είναι αρκετά πρόσφατη τάση στην Ευρώπη, οι αγοραστές του L200 ωφελούνται από την 70χρονη εμπειρία και παρουσία της Mitsubishi Motors/ Μία παρουσία που στηρίχθηκε στην επιτυχία ‘λιτών’ μοντέλων όπως το 1946 Mizushima – το μικρό τρίτροχο truck 0,4 τόνων προϊόν της Mizushima Motor Vehicle Works (της Mitsubishi) – μέχρι τις τέσσερις διαδοχικές γενιές του L200 που συγκεντρώνουν συνολικό όγκο παραγωγής 4.077.000 μονάδων από το 1978 μέχρι το φθινόπωρο του 2014. Σχεδόν 440.000 οχήματα κινούνται ακόμα στην Ευρώπη.

 

Στρατηγικής Σημασίας

Στρατηγικής σημασίας μοντέλο για τη Mitsubishi Motors Corporation, το L200 (“Triton” ή “Strada” εκτός Ευρώπης), υποστηρίζει ένα τεράστιο βιομηχανικό οικοσύστημα στην Ταϊλάνδη που έχει αναλάβει όλη την παραγωγή από την 3η κιόλας γενιά.

 

  • Το νέο L200 κατασκευάζεται στο “2ο Εργοστάσιο” της Mitsubishi Motors Thailand στο Laem Chabang με στόχο πωλήσεων 200.000 μονάδων/ετησίως (έναντι 130.000 μονάδων του απερχόμενου L200) και προορισμό όλες τις παγκόσμιες αγορές (πλην Ιαπωνίας, ΗΠΑ και Καναδά)

 

Στην Ευρώπη, όπου οι συνολικές πωλήσεις του απερχόμενου L200 θα αγγίξουν τις ± 220.000 μονάδες μέχρι το τέλος της παραγωγής, το L200 είναι ένας ισχυρός συντελεστής των κερδών της περιοχής. Για το CY2014 – την τελευταία πλήρη χρονιά – 18.371 μονάδες έχουν ήδη πουληθεί (εξαιρουμένης Ρωσίας και Ουκρανίας), δηλ. το 13% του όγκου της Ευρωπαϊκής αγοράς της MMC (34 χώρες).

 

Μιλώντας τη γλώσσα των αριθμών, ένας μέσος όρος 23.500 L200/χρόνο έχουν πουληθεί στην Ευρώπη μεταξύ CY2006 και CY2014 – σεβαστό νούμερο λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχή εμφάνιση νέων ανταγωνιστών καθώς και τις σημαντικές και μόνιμες επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης του 2008 στη βασική αγορά των pickup trucks που είναι οι μικρές επιχειρήσεις.

 

Στην Ευρώπη – δεύτερη σε πωλήσεις παγκόσμια αγορά του L200 μετά τις χώρες ASEAN – η αγορά pickup truck 1T αντιπροσωπεύει γύρω στις 115.000+ μονάδες / χρόνο ή ± 0.75% επί του συνόλου της Ευρωπαϊκής αγοράς (έναντι του 0,70% που ήταν το 2005 όταν παρουσιάστηκε η 4η γενιά L200).

 

Με σημείο αναφοράς το CY14, κύριες αγορές του L200 στην Ευρώπη ήταν αντίστοιχα το Ηνωμένο Βασίλειο (τοπικά # 2 στην κατηγορία), και ακολουθούν η Τουρκία (# 1 τοπικά), η Γαλλία (#5), η Γερμανία (#5) και η Αυστρία (# 2).

Εντελώς Νέο

Η 5η γενιά του L200 εξελίχθηκε αποκλειστικά από την MMC μέσα σε 28 μήνες. Εκφράζει την τελευταία εκδοχή της φιλοσοφίας Sport Utility Truck, που παρουσιάστηκε το 2005 από το προηγούμενο L200, προκειμένου να ικανοποιήσει τις συνεχώς διαφοροποιούμενες ανάγκες των παγκόσμιων πελατών  pickup truck για στυλ, άνεση, οδηγησιμότητα, εξοπλισμό και αντοχή.

Επιπλέον, για το νέο L200 οι μηχανικοί στόχευσαν στις χαμηλότερες δυνατές περιβαλλοντικές επιπτώσεις – συγκεκριμένα, μείωση εκπομπών CO2 από 199 g/km που ήταν οι ελάχιστες* για το απερχόμενο L200 σε 169 g/km μίνιμουμ** για το νέο L200 (έναντι 180 – 265 g/km του ανταγωνισμού).

Σε αυτόν τον ευαίσθητο τομέα, η Mitsubishi Motors Corporation υιοθετεί μία φιλοσοφία ευρέως φάσματος ως προς την εταιρική ευθύνη όπου  το L200 είναι ένα άριστο παράδειγμα βιώσιμης προσέγγισης: αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για την MMC είναι να μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της οχήματα με χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, ανεξαρτήτως κατηγορίας ή πιθανών φορολογικών πλεονεκτημάτων.

 

* 199 – 234 g/km

** 169 – 193 g/km

 

Περιληπτικά

  • Νέο σπορτίφ στυλ, που διατηρεί την εκφραστική σχεδίαση “J-Line” – σήμα κατατεθέν του απερχόμενου L200 (στο Double Cab) με χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής 0.40 CD και βάρος σε λογικά πλαίσια για μία άριστη αναλογία ισχύος / βάρους.

 

  • Αυξημένη ευρυχωρία σε συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις (και με τον μικρότερο κύκλο στροφής 5,9 m στην κατηγορία) και ανταγωνιστικό μήκος καρότσας .

 

Σημαντική αναβάθμιση της αντιληπτής ποιότητας σε συνδυασμό με καλύτερη θέση καθισμάτων και οδήγησης, βελτιωμένη οδηγική άνεση, βελτιωμένα χαρακτηριστικά θορύβων, κραδασμών & τριγμών (NVH) κλπ….για ανώτερα επίπεδα άνεσης στο ταξίδι. Πρόσθετη άνεση διπλών θυρών (δηλ. 4 πόρτες) στο Club Cab.

 

  • Νέος κινητήρας 2.4 L 154 ps / 181 ps 4N15 MIVEC Diesel – έκδοση μεγαλύτερου κυβισμού των κινητήρων 4N13 (ASX και Lancer) και κινητήρια σύνολα 4N14 (Outlander), που επιτρέπουν τη μείωση των εκπομπών CO2 από 199 g/km του απερχόμενου L200 στα 169 g/km για το νέο L200 (έναντι 190 – 250 g/km του ανταγωνισμού).

 

  • Νέο 6 M/T (και νέο 5 A/T) για βελτιωμένες επιδόσεις, χαμηλότερες εκπομπές CO2 και μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης.

 

  • Αυξημένη αντοχή λόγω σχεδίασης – χάρη στο ισχυρότερο αμάξωμα και το πλαίσιο μέχρι και τους κινητήρες μειωμένων απαιτήσεων συντήρησης (διαστήματα αλλαγής λαδιού από 15.000 km, τώρα 20.000 km, service προηγούμενου κιβωτίου Α/Τα από 80.000 km, τώρα κιβώτιο Α/Τ χωρίς απαιτήσεις συντήρησης, λεπτομερής αντιδιαβρωτική προστασία…)

 

  • Βελτιωμένη ενεργητική ασφάλεια:
    • Super Select 4WD II (με κοντό διαφορικό) παραμένει με ηλεκτρονικό σύστημα επιλογέα μέσω περιστροφικού χειριστηρίου.
    • 7% υψηλότερη στρεπτική ακαμψία του νέου πλαισίου
    • Βελτιστοποιημένη ρύθμιση της ανάρτησης
    • Προσθήκη συστημάτων Lane Departure Warning, Trailer Stability Assist, Hill Start Assist.
    • Προβολείς HID (με ενσωματωμένη λειτουργία φώτων ημέρας LED και προβολείς Bi-Xenon) για βελτιωμένη ορατότητα το χειμώνα ή κατά τη νυχτερινή οδήγηση.

 

  • Βελτιωμένη παθητική ασφάλεια (ενισχυμένη πατενταρισμένη δομή RISE της MMC, αερόσακος γονάτων οδηγού,)

 

  • Νέα χαρακτηριστικά, περιλαμβάνουν (διαθεσιμότητα ανάλογα με το μοντέλο και την αγορά):
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί με διακόπτη stop/start κινητήρα
  • Cruise Control με ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας
  • Διζωνικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού A/C
  • Χειριστήρια αλλαγών ταχυτήτων (paddles) στο τιμόνι
  • Κολόνα τιμονιού με ρυθμιζόμενη απόσταση και κλίση
  • Σύστημα ραδιοφώνου Digital Audio Broadcasting
  • Θύρα USB
  • Κλπ…

 

Αθλητικό στυλ

Όταν η Mitsubishi Motors παρουσίασε την 4η σειρά L200 το 2005, όλοι παρατήρησαν ότι ήταν ένα σκληροτράχηλο, ανθεκτικό και ικανό pickup ενός τόνου με σπορτίφ εξωτερική σχεδίαση που θύμιζε περισσότερο SUV…

… Το στυλ ήταν το πρώτο στοιχείο της φιλοσοφίας “Sport Utility Truck” που εισήγαγε αυτό το μοντέλο στην αγορά, με καμπίνα εμπνευσμένη από το επιβλητικό αγωνιστικό Pajero/Montero Evolution cross country, καρότσα ενσωματωμένη στο συνολικό σχήμα και το τολμηρό σήμα κατατεθέν “J-Line” που χωρίζει την καμπίνα και την καρότσα του μοντέλου Double Cab. Με λίγα λόγια, κάθε άλλο παρά ένα παραδοσιακό, τετραγωνισμένο Pickup .

Από τότε οι απαιτήσεις της αγοράς άλλαξαν, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην εμφάνιση. Παράλληλα το τμήμα MMC Engineering έπρεπε να δουλέψει και πάνω στην αεροδυναμική πετυχαίνοντας έναν συντελεστή Cd μόλις 0.40 (από 0.46 του προηγούμενου L200) διατηρώντας το βάρος σε λογικά πλαίσια για άριστη αναλογία ισχύος / βάρους (10.36 kg/ps*) και βελτιστοποιημένο χώρο, όλα στο πλαίσιο του στόχου της  Mitsubishi για οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές CO2.

*Double Cab 2.4 DiD MIVEC AS&G 4WD M/T

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.