Οι Ευρωπαϊκές πωλήσεις της Opel αυξήθηκαν κατά 13% τον Αύγουστο

By  |  0 Comments

Η Opel πρόσθεσε ένα ακόμα κεφάλαιο στην συνεχιζόμενη επιτυχημένη ιστορία της τον Αύγουστο με ισχυρές πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, η εταιρία αύξησε τις πωλήσεις της πάνω από 7.300 οχήματα ή 12,8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα το 2014 συγκεντρώνοντας περίπου 64.500 μονάδες. Επομένως, η Opel κατέγραψε τριπλάσια αύξηση πωλήσεων έναντι του συνόλου της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου (+ 4,1%). Το μερίδιο αγοράς της Opel αυξήθηκε πάνω από 0,4 ποσοστιαίες μονάδες στο 5,71%. Το συνολικό αποτέλεσμα για τους πρώτους οκτώ μήνες της χρονιάς είναι επίσης θετικό – παρά την απόσυρση της εταιρίας από τη Ρωσική αγορά. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο, η μάρκα πούλησε πάνω από 735.000 οχήματα – περίπου τέσσερα τοις εκατό ή 27.300 μονάδες παραπάνω από την ίδια περίοδο πέρσι. Αυτό αντιστοιχεί σε μερίδιο αγοράς 5,83%.

«Αυτή η επιτυχία των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στα νέα μοντέλα μας που είναι εξαιρετικά δημοφιλή σε όλους τους Ευρωπαίους πελάτες μας. Το νέο Astra, που θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης είναι ένα αληθινό ‘quantum leap’, ένα τεράστιο άλμα που θα δώσει νέα ώθηση στις πωλήσεις μας», δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Vice President Sales & Aftersales του Opel Group.

Η Opel και η Βρετανική Vauxhall κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων σε περισσότερες από 19 Ευρωπαϊκές αγορές τους πρώτους οκτώ μήνες του 2015 μεταξύ των οποίων η Γερμανία (+3%), Μ. Βρετανία (+3%), Γαλλία (+6%), Ισπανία (+17%), Πορτογαλία (+18%), Πολωνία (+18%), Ιταλία (+20%) και η Τουρκία (+34%).

Η Opel κατέγραψε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς για μήνα Αύγουστο στη Γερμανία από το 2011 – με 7,2% επί του συνόλου της αγοράς αυτοκινήτου και 7,5% επί της αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων. Η Opel πέτυχε επίσης το καλύτερο μερίδιο αγοράς για το μήνα Αύγουστο από το 2011 στη Ολλανδία (5,8%) και στην Τσεχία η εταιρία σημείωσε το καλύτερο μερίδιο αγοράς Αυγούστου από το 2001 (5,31%). Η μάρκα με το σήμα Blitz επικράτησε στην κορυφή της Ουγγρικής αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων με 12,31%. Η αδελφική μάρκα της Opel, Vauxhall, ήταν δεύτερη στην περιοχή του Ηνωμένου Βασιλείου τον Αύγουστο (με ποσοστό 11,27%) και τους πρώτους οκτώ μήνες της χρονιάς (με μερίδιο αγοράς 10,29%). Επιπλέον, η Opel επικράτησε στη δεύτερη θέση στην Ισπανία στην αγορά των επιβατών αυτοκινήτων.

Η επιτυχία της Opel τους πρώτους οκτώ μήνες της χρονιάς μπορεί να αποδοθεί κατά ένα ποσοστό στον τομέα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά   25,4% στις 65.350 μονάδες συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε πάνω από 0,5% ποσοστιαίες μονάδες γύρω στο τέσσερα τοις εκατό. Και τα τρία μοντέλα LCV σημείωσαν άνοδο πωλήσεων. Οι πωλήσεις του Movano αυξήθηκαν γύρω στο 32%, του Vivaro πάνω από 34%, ενώ το Combo κατέγραψε αύξηση περίπου 14%.

Στην Ελλάδα, τον μήνα Αύγουστο, η Opel βρίσκεται στην 2η θέση όσον αφορά στις πωλήσεις ιδιωτών και στην 3η στην γενική κατάταξη των επιβατικών πωλήσεων, ενώ για το διάστημα Ιαν-Αυγ 2015 βρίσκεται στη 2η θέση όσον αφορά στις πωλήσεις ιδιωτών με μερίδιο αγοράς 9,3% και στην 3η στην γενική κατάταξη των επιβατικών πωλήσεων με μερίδιο αγοράς 7,9%.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.