Jeep Renagade 1.4 με 170 ίππους αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων τετρακίνηση και 27.940 ευρώ

By  |  0 Comments
Το μήκους 4,24 μ. Renegade είναι το πρώτο Jeep που κατασκευάζεται στην Ευρώπη και το «εισιτήριο» για την είσοδο της «σκληροπυρηνικής» off road μάρκας στην κατηγορία των μικρών SUV.Έγιναν πολλά για να δημιουργηθεί τούτο το μοντέλο, που όμως αποκάλυψε ο Έλληνας αντιπρόσωπος, ήταν όνειρο του από το 1990. Διόλου δεν το συμμερίζονταν τότε και αργότερα οι Αμερικάνοι εταίροι, αφού εκεί το μέγεθος μετράει. Οι εξελίξεις και οι ανάγκες έφεραν σημαντικές αλλαγές και τώρα ο υποψήφιος αγοραστής της κατηγορίας μπορεί πλέον να αποκτήσει Jeep με 1.400 κ.εκ.!
Το νέο Jeep Renegade, ένα αστικών διαστάσεων SUV που αν και σχεδιάστηκε και έως ένα βαθμό εξελίχθηκε στις ΗΠΑ, κατασκευάζεται από ιταλικά χέρια. Η Jeep θέλησε να διατηρήσει «ανόθευτο» τον γενετικό της κώδικα που χαρακτηρίζει ακόμα και σήμερα αρκετές από τις τετράτροχες προτάσεις της.
Στην πραγματικότητα το μικρό Renegade μπορεί και πρέπει να περηφανεύεται πως είναι περισσότερο Jeep απ’ ότι τα μεγαλύτερων διαστάσεων Cherokee και Grand Cherokee, παραπέμποντας με τον τετράγωνης λογικής σχεδιασμό του αλλά και με τις κάθετες προς το έδαφος γρίλιες της κεντρικής εισαγωγής αέρα στο ένδοξο παρελθόν της αμερικανικής φίρμας. Σαφείς διαχωριστικές γραμμές, σε σχέση πάντα με την αντίστοιχη πρόταση της Fiat, θέτει και ο διάκοσμος του εσωτερικού, έστω και αν σε αυτή την περίπτωση οι σύγχρονες απαιτήσεις σε επίπεδο ασφάλειας και άνεσης, επικράτησαν κατά κράτος της ιστορίας που κουβαλάει στις πλάτες της η Jeep. Σε κάθε περίπτωση το Renegade αποτελεί μια ιδιαίτερα ποιοτική κατασκευή, ικανή να αντέξει στον χρόνο και στις κακουχίες της εκτός δρόμου κίνησης.
Απολύτως ικανοποιητικά, οι διαθέσιμοι χώροι στον θάλαμο επιβατών και τα 351 λίτρα του χώρου αποσκευών.
Συνολικά προσφέρονται 12 συνδυασμοί κινητήρων-κιβωτίων-μετάδοσης, με προσθιοκίνητες και 4×4 εκδόσεις. Τρεις βενζινοκινητήρες (δύο MultiAir2 και ο E.torQ), δύο diesel MultiJet II, δύο μηχανικά κιβώτια, ένα διπλού συμπλέκτη DDCT και το πρώτο στην κατηγορία 9τάχυτο αυτόματο παρατάσσονται με το Renegade.
 JEEP CAMP_GK_9922
Πιο αναλυτικά: Ο 1.4 MultiAir2 Turbo βενζίνης με 140 ίππων συνδυάζεται με start/stop και κίνηση 4×2, ενώ είναι διαθέσιμος με το 6άρι μηχανικό και το DDCT. Η έκδοση του ίδιου κινητήρα με τα 170 άλογαπροσφέρεται με τετρακίνηση, start/stop και το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων. Ο ισχύος 110 ίππων 1.6 E.torQ προσφέρεται με start/stop, μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Αυτός συνδυάζεται με την χαμηλότερη τιμή στη γκάμα.
Το diesel Renegade 1.6 MultiJet II εμφανίζει απόδοση 120 ίππων, συνδυάζεται με start/stop, 6άρι μηχανικό κιβώτιο και κίνηση 4×2. Ο επίσης diesel 2λιτρος MultiJet II κάνει την εμφάνισή του σε δύο παραλλαγές ισχύος, με 120 και 140 ίππους. Εξοπλίζει το Renegade 4×4 και συνεργάζεται με start/stop και το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων. Ο ίδιος κινητήρας συνδυάζεται με start/stop, αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και τετρακίνηση.
Η Jeep εμφανίζει δύο διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης στο Renegade, το Jeep Active Drive και το Jeep Active Drive Low. Το δεύτερο προσφέρει επιπλέον δυνατότητες off road, χάρη σε διαφορετική χαρτογράφηση του κιβωτίου, στο Hill Descent Control και επιλογή Low για υποπολλαπλασιασμό της τελικής σχέσης μετάδοσης. Τα Active Drive και Active Drive Low συνδυάζονται με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Jeep Selec-Terrain με 4 ρυθμίσεις (Auto, Snow, Sand, Mud) και πέντε για το Trailhawk (επιπλέον η Rock). Η απόσταση από το έδαφος φθάνει τα 21εκ. για το Trailhawk.
Τα επίπεδα εξοπλισμού που εφοδιάζουν το νέο Jeep Renegade είναι τέσσερα, με το βασικό Sport να εξοπλίζει μόνο την βασική βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1.6. Ο εξοπλισμός της έκδοσης είναι πλούσιος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 6αερόσακους, ESP, ERM, Hill Start Assist, κλιματισμό, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, υπολογιστή ταξιδίου με οθόνη 3,5”, σύστημα πολυμέσων UConnect με οθόνη αφής 5” και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. H βασική του προσθιοκίνητη έκδοση 1.6 Ε-ToρG με τον τετρακύλινδρο βενζίνης των 1.600 κυβικών και των 110 ίππων ξεκινά με απόσυρση και με την προσφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας από τις 19.370 ευρώ. Αν θέλετε κάτι σαφώς καλύτερο, δηλαδή 1.4 και 140 ίππους, πάμε στα 21.440 ευρώ. Και κάτι ακόμη καλύτερο: 1.4 με 170 ίππους, αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και τετρακίνηση, 27.940 ευρώ.
JEEP CAMP_U0B0022
Συντροφιά μας πρόσφατα είχαμε τη νέα έκδοση βενζίνης Renegade με τους 170 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων.
Πρόκειται για την ισχυρότερη έκδοση της σειράς, όπου ο βενζινοκινητήρας 1,4 λίτρων με τουρμπίνα υψηλής πίεσης και νέα χαρτογράφηση συνδυάζεται με ένα σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων από την ZF. Μια έκδοση που διατίθεται μόνο με το πλούσιο πακέτο εξοπλισμού Limited και το σύστημα τετρακίνησης που συναντούμε και στην έκδοση Trailhawk.
Ως προς το σύστημα τετρακίνησης θα λέγαμε πως δεν υπάρχει κάτι που να υποδηλώνει Jeep. Η εταιρεία θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το σύστημα του Compass όμως στρατηγικά επέλεξε να πορευθεί με την ειδικά διασκευασμένη τετρακίνηση της Fiat που προέρχεται από το Panda 4×4 και την φορά και το αδελφό μοντέλο 500X.
Όπως και στην έκδοση diesel Trailhack, έτσι και εδώ θα βρείτε το έξυπνο σύστημα Jeep  Select-Terrain με επιλογές για κίνηση σε χιόνι, άμμο ή λάσπη. Προγράμματα τα οποία ο χρήστης επιλέγει μέσω ενός διακόπτη στο εσωτερικό και επεμβαίνουν τόσο στο σύστημα τετρακίνησης όσο και στην λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου. Παράλληλα υπάρχει και δυνατότητα κλειδώματος του συστήματος μετάδοσης (κατανομή 50:50 ανάμεσα στους δυο άξονες τροχών) για καλύτερη ελκτική πρόσφυση στα δύσκολα.
Το κιβώτιο της ZF έχει σοφιστικέ διαχειριστικό με την πρώτη σχέση να είναι ιδιαίτερα κοντή και τις 3 τελευταίες να είναι overdrive για καλύτερη κατανάλωση σε συνθήκες ταξιδιού.
Είναι γεγονός πως η τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο στο νέο Jeep Renegade δένουν αρμονικά και σε συνδυασμό με τις μικρές γωνίες πρόσβασης-διαφυγής αλλά και την διευρυμένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, προσφέρουν ένα όχημα… έτοιμο για όλα!
Ο γνώριμος κινητήρας MultiAir στα 1,4 λίτρα με την τροποποιημένη τουρμπίνα αποδίδει 250 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ. με αποτίμηση πολύ καλών επιδόσεων στο Renegade τόσο στις ρεπρίζ όσο και στην τελική που φθάνει τα 196 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 6,9 λίτρα/100 χλμ. σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις.
Σίγουρα η έκδοση Trailhawk με τον δίλιτρο diesel των επίσης 170 ίππων (αλλά με τα 350 Nm ροπής) είναι μια επιλογή καλύτερη σε επίπεδο κατανάλωσης όμως έχει αυξημένα ασφάλιστρα και τιμή απογειωμένη στα 33.700 ευρώ όταν η νέα έκδοση με το μικρό μοτέρ βενζίνης βρίσκεται στα 27.940 ευρώ. Τιμές αμφότερες με όφελος απόσυρσης και ειδική προσφορά έκπτωσης.
JEEP CAMP_KF_0784

 

 

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.