Νέο Opel Astra: Σχεδιασμένο από λευκή κόλλα χαρτιού

By  |  0 Comments

Opel και συμπαγή μοντέλα – αυτή η επιτυχημένη ιστορία ξεκίνησε με το Kadett το 1936 και συνεχίζεται με το νέο Astra, την 11η γενιά ενός συμπαγούς μοντέλου Opel. Μέχρι σήμερα, έχουν κατασκευαστεί συνολικά 24 εκατομμύρια αυτοκίνητα Kadett και Astra. Η παγκόσμια πρεμιέρα του bestseller της Opel στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (17 – 27 Σεπτεμβρίου) σηματοδότησε το ξεκίνημα ενός νέου κεφαλαίου στην ιστορία του μοντέλου. Ταυτόχρονα σηματοδότησε την έναρξη μιας νέας εποχής στην ιστορία της εταιρίας: Η επόμενη γενιά Astra είναι το πρώτο μοντέλο που εξελίχθηκε με βάση τις νέες προτεραιότητες και τους στόχους που τέθηκαν από τον CEO του Opel Group, Dr. Karl-Thomas Neumann και τη στρατηγική DRIVE!2022. Το νέο Astra βασίζεται σε μία νέα ελαφριά αρχιτεκτονική, χρησιμοποιεί αποκλειστικά κινητήρες τελευταίας γενιάς και προσφέρει σύγχρονη συνδεσιμότητα μέσω ενσωμάτωσης smartphone και της προηγμένης υπηρεσίας προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar. Το νέο Astra θα συνεχίσει την παράδοση της Opel να λανσάρει χαρακτηριστικά μέχρι πρότινος γνωστά από μεγαλύτερες κατηγορίες στην κατηγορία των συμπαγών.

Το  νέο μοντέλο είναι επίσης η επιτομή της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Opel με την ανάγλυφη σχεδίαση και τις ρέουσες γραμμές. Επιπλέον, δείχνει πιο δυναμικό και λεπτότερο από ποτέ. Με λίγα λόγια: το νέο Astra συνδυάζει την απόδοση με τη κομψότητα και θα επαναπροσδιορίσει την κατηγορία των συμπαγών με κορυφαίες καινοτομίες– είτε σαν πεντάθυρο ή σαν έκδοση Sports Tourer που επίσης γιόρτασε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και θα λανσαριστεί τους προσεχείς μήνες.

«Το νέο Astra θα συνεχίσει την παράδοση της Opel να κάνει τις καινοτομίες από υψηλότερες κατηγορίες προσιτές στο ευρύ κοινό. Ταυτόχρονα θα σηματοδοτήσει την έναρξη μιας νέας εποχής στην Opel και αντιπροσωπεύει ένα τεράστιο άλμα. Οι μηχανικοί μας κυριολεκτικά το δημιούργησαν από λευκή κόλλα χαρτιού, έχοντας πάντα τρεις βασικούς στόχους: απόδοση, συνδεσιμότητα και δυναμισμό,» δήλωσε ο CEO του Opel Group, Dr. Karl-Thomas Neumann. «Το νέο Astra είναι μέχρι 200 kg ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ η αθλητική του σχεδίαση το δείχνει άμεσα. Οι διαστάσεις του είναι μικρότερες, αλλά τόσο η ευρυχωρία όσο και η άνεση έχουν αυξηθεί αισθητά. Κάτω από το καπό το Astra θα φιλοξενεί μόνο κινητήρες τελευταίας γενιάς. Πολυάριθμες τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης από ανώτερες κατηγορίες αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας για τους επιβάτες του Astra, με κύρια χαρακτηριστικά την υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar, την ενσωμάτωση υπερσύγχρονων smartphones και το επαναστατικό, νέο προσαρμοζόμενο σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix light.»

Αποδοτικοί, άμεσης απόκρισης και αθόρυβοι κινητήρες νέας γενιάς

Κάτω από το καπό κάθε νέου Astra βρίσκεται κάποιο μέλος από τη νέα γκάμα κινητήρων της Opel με ισχύ από 70 kW/95 hp έως 147 kW/200 hp. Οι πετρελαιοκινητήρες και βενζινοκινητήρες μέχρι από 1.000 έως 1.600 κυβ. εκ. έχουν τρία κοινά: συνδυάζουν κορυφαία απόδοση με άριστη απόκριση και ομαλή λειτουργία  – οι turbo diesel κινητήρες τελευταίας γενιάς της Opel εύλογα ονομάζονται αθόρυβοι diesel.

Το νέο Astra διατίθεται με τον αλουμινένιο βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων 74 kW/100 hp και τον τρικύλινδρο 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo (77 kW/105 hp). Όταν συνδυάζεται με κιβώτιο Easytronic 3.0, το νέο Astra εκπέμπει μόνο 96 grams CO2 / km και καταναλώνει μόλις 4,2 lit / 100 km στο μικτό κύκλο, ένα από τα καλύτερα βενζινοκίνητα οχήματα της κατηγορίας σε οικονομία καυσίμου και περιβαλλοντική συμβατότητα. Ο νέος 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo κάνει το ντεμπούτο του στο Astra. Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρες θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, 92 kW/125 hp και 110 kW/150 hp αποδίδοντας μέγιστη ροπή έως 245 Nm. Προέρχεται από την ίδια οικογένεια με τον μικρότερο αλλά ισχυρό τρικύλινδρο κινητήρα και προσθέτει λιγότερο βάρος στο αυτοκίνητο λόγω της αλουμινένιας δομής του. Ανάλογα με  την ισχύ, η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να μειώνεται στα 4,9 lit /100 km (114 g/km CO2).

Ο 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo με 147 kW/200 hp και εντυπωσιακή ροπή 300 Nm (με overboost) θα είναι ο ισχυρότερος βενζινοκινητήρας για το Astra. Η εν κινήσει επιτάχυνση (ρεπρίζ) 80 – 120 km/h με πέμπτη σχέση ολοκληρώνεται σε 7.5 δευτ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 235 km/h (προκαταρτικά δεδομένα).

Οι οπαδοί των Diesel έχουν διάφορες επιλογές με το νέο Astra. Ο 1.6 CDTI διατίθεται σε τρεις εκδόσεις ισχύος από 70 kW/95 hp – 100 kW/136 hp και αποδίδει μέγιστη ροπή 320 Nm. Σε συνδυασμό με το στάνταρ, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, οι εκπομπές CO2 είναι ήδη κάτω από 100 / km. Ο τωρινός πρωταθλητής απόδοσης της νέας οικογένειας Astra είναι η έκδοση 81 kW/110 hp. Αυτή μειώνει την κατανάλωση σε μόλις 3,4 lit και τις εκπομπές CO2 των 90 grams.

Τρεις τύποι κιβωτίου διατίθενται για το νέο Astra: πεντατάχυτα και εξατάχυτα μηχανικά κιβώτια, το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο Easytronic 3.0 και ένα εξατάχυτο αυτόματο εξαιρετικά χαμηλών τριβών. Το εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διατίθεται σε συνδυασμό με το βενζινοκινητήρα 1.4-liter turbo 110 kW/150 hp και τον 100 kW/136 hp 1.6 CDTI.

Premium ποιότητα, χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας

Ωστόσο, η εξαιρετική απόδοση του νέου Astra δεν συνδέεται μόνο με τις καινοτόμες τεχνολογίες των κινητήρων του. Χάρη στις υπερσύγχρονες μεθόδους παραγωγής και τα υψηλής ποιότητας υλικά, πετυχαίνει ένα άριστο επίπεδο ποιότητας –  στοιχεία που επιδρούν θετικά και στο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας. Η προβλεπόμενη αξία μεταπώλησης είναι πάνω από 5% υψηλότερη σε σχέση με την τρέχουσα γενιά.

Τα μεγάλα διαστήματα service των 30.000 km, τα μεγαλύτερα στην κατηγορία, παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο όπως και η ευνοϊκή ασφαλιστική κατηγορία και η μειωμένη κατανάλωση.

Ελαφρύτερο, πιο οικονομικό και πιο ευέλικτο: Η νέα αρχιτεκτονική οχήματος

Το οραματικό Monza Concept, που αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2013, αποτέλεσε το πρότυπο για την 11η γενιά του συμπαγούς μοντέλου της Opel.  Αυτό έδινε μία πρώτη γεύση από τα μελλοντικά μοντέλα Opel ενώ κάθε εξάρτημα και στοιχείο της σχεδίασης προδίδει τη δέσμευση στην απόδοση. Το νέο Astra ήδη υλοποιεί με συνέπεια αυτό το όραμα: ανάλογα με το μοντέλο και το επίπεδο εξοπλισμού, είναι μέχρι 200 – αλλά σε κάθε περίπτωση τουλάχιστον 120 – kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Η νέα, μελετημένη, λεπτότερη αρχιτεκτονική παίζει αποφασιστικό ρόλο στη μείωση βάρους. Το κάθε εξάρτημα από απόψεως διαστάσεων και ελαφρών υλικών. Το κέλυφος αμαξώματος (body-in-white) είναι 77 kg ελαφρύτερο (πάνω από 20%). Επιπλέον  50 kg εξοικονομήθηκαν από το σχεδιασμό των εξαρτημάτων του πλαισίου.

Ατσάλια υψηλής και υπερυψηλής αντοχής, πιο συμπαγή υποπλαίσια καθώς και μετατροπές στην εμπρός και πίσω ανάρτηση συνέβαλαν στο τελικό αποτέλεσμα. Τέλος, οι μηχανικοί αποφάσισαν να μην χρησιμοποιήσουν ποδιές πλήρους κάλυψης πατώματος προκειμένου να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω την αεροδυναμική του πλαισίου και των στοιχείων του συστήματος μετάδοσης. Περαιτέρω μέτρα βελτιστοποίησης διαστάσεων και βάρους περιλαμβάνουν μικρότερους εμπρός και πίσω προβόλους και μέχρι 25% ελαφρύτερο σύστημα εξαγωγής.

Το αποτέλεσμα αυτού του προγράμματος αναβάθμισης: η ευελιξία και η οδηγική άνεση έχουν βελτιωθεί στο νέο Astra. Με λίγα λόγια, το νέο Astra είναι πιο απολαυστικό στην οδήγηση από ποτέ.

Ευφυής σχεδίαση Astra: Πιο συμπαγές αλλά πιο ευρύχωρο

Η σχεδίαση του νέου Astra αποτυπώνει επίσης το στοιχείο απόδοσης και για μία φορά ακόμα το Monza Concept λειτούργησε σαν πρότυπο. Η εξέλιξη της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Opel ‘η Γλυπτική Τέχνη Συναντά τη Γερμανική Ακρίβεια’ διασφαλίζει ότι το νέο Astra προσελκύει το βλέμμα με μία ελαφρύτερη, πιο αθλητική εμφάνιση. Το οραματικό Monza Concept αποτέλεσε και πάλι πηγή έμπνευσης. Η γνήσια απόδοση εκφράζεται στη λιτή και αθλητική ερμηνεία των χαρακτηριστικών ανάγλυφων σχημάτων της Opel. Η ευρυχωρία στο εσωτερικό του Monza Concept είναι χαρακτηριστικό και του νέου Astra, με τους επιβάτες να απολαμβάνουν πρόσθετο χώρο για τα πόδια και το κεφάλι παρά το ότι το αυτοκίνητο είναι μικρότερο από τον προκάτοχό του. Με συνολικό μήκος 4,37 m, είναι σχεδόν 50 mm μικρότερο από το προηγούμενο μοντέλο ενώ το πλάτος του έχει μειωθεί κατά πέντε χιλιοστά στα 1,81 m (χωρίς εξωτερικούς καθρέπτες). Το ύψος έχει επίσης μειωθεί κατά 2,5 cm στα 1,48 m. Το μεταξόνιο μπορεί να έχει μειωθεί κατά δύο εκατοστά αλλά η ευρυχωρία εσωτερικού έχει αυξηθεί. Σε συνδυασμό με νέας σχεδίασης καθίσματα, οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα πόδια +35 mm. Επιπλέον, αυξήθηκε η απόσταση μεταξύ εμπρός και πίσω καθισμάτων – κάτι που βελτιώνει την άνεση στο ταξίδι και την αίσθηση χώρου. Τέλος ο οδηγός απολαμβάνει 22 mm πρόσθετο χώρο στο κεφάλι.

Οι πιο λιτές διαστάσεις εμφανώς έχουν επίδραση στην αεροδυναμική και την απόδοση, με το νέο Astra να διαθέτει μέσο συντελεστή οπισθέλκουσας κάτω από 0,30. Το πιο αεροδυναμικό μοντέλο έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,285, που είναι 0,040 μονάδες λιγότερο από το πιο αεροδυναμικό προηγούμενο μοντέλο και εξαιρετική τιμή για hatchback.

«Θέλαμε η σχεδίαση του νέου Astra να συνεχίσει την εξέλιξη της σχεδιαστικής φιλοσοφίας μας: Η Γλυπτική Τέχνη Συναντά τη Γερμανική Ακρίβεια. Έχει ισχυρούς δεσμούς με το Monza Concept, διαθέτοντας ένα αθλητικό, λιτό, ανάγλυφο αμάξωμα που επικοινωνεί δυναμισμό και την αίσθηση του απέριττου. Είναι μικρότερο εξωτερικά αλλά μεγαλύτερο εσωτερικά, υπογραμμίζοντας την έμφαση μας στην απόδοση. Όλα τα σχεδιαστικά στοιχεία όπως ο τρόπος που η μάσκα ‘ρέει’ μέσα στους προβολείς, η δυναμικά διαιρούμενη κολόνα C και οι αεροδυναμικές επιφάνειες στο πλάι του αμαξώματος, κάνουν το νέο Astra να φαίνεται χαμηλότερο, μακρύτερο και φαρδύτερο προσφέροντας παράλληλα εξαιρετική ευρυχωρία εσωτερικού. Συνολικά η σχεδίαση εκφράζει τα βασικά μηνύματα του νέου Astra: απέριττο, ελαφρύτερο, αποδοτικότερο, δυναμικό,» δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Σχεδίασης της Opel, Mark Adams.

Μπροστά, η ομάδα σχεδίασης της Opel θέλησε να κάνει το νέο Astra όσο το δυνατόν φαρδύτερο, προσδίδοντάς του μία δυναμική και χαμηλωμένη εμφάνιση. Το Opel Blitz στο κέντρο της χρωμιωμένης μπάρας της μάσκας και η χαρακτηριστική ‘λεπίδα’ που ανεβαίνει προς τα πίσω κάνει το νέο Astra άμεσα αναγνωρίσιμο σαν μέλος της οικογένειας Opel. Οι εμπρός προβολείς συγχωνεύονται στη μάσκα δημιουργώντας ένα ενιαίο οπτικό αποτέλεσμα. Το σημαντικότερο σχεδιαστικό στοιχείο είναι η κολόνα C που δημιουργεί την εντύπωση μιας αιωρούμενης οροφής ενώ ταυτόχρονα επιμηκύνει οπτικά το αυτοκίνητο, δείχνοντάς το χαμηλωμένο και με ένα καινοτόμο σχεδιαστικό στοιχείο. Το έντονα ανάγλυφο πίσω τμήμα συνδέεται με τα πίσω φώτα για τη δημιουργία μιας λεπτότερης, φαρδύτερης και χαμηλωμένης, υπογραμμίζοντας και πάλι ουσία του Astra που είναι συνδεδεμένη με την απόδοση.

Το εσωτερικό του νέου Astra ενισχύει και πάλι τη σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου Opel ‘Η Γλυπτική Τέχνη Συναντά τη Γερμανική Ακρίβεια’. Περίτεχνα ανάγλυφα σχήματα συνδυάζονται με premium υλικά και λειτουργική σαφήνεια: διακόπτες και χειριστήρια μειώνονται στο απόλυτο ελάχιστο, υποστηρίζοντας την απόδοση και την ευκολία χρήσης που αποτελούν και την ουσία του Astra. Κεντρικό στοιχείο στο εσωτερικό του νέου Astra είναι το βραβευμένο σύστημα IntelliLink. Η θέση του συστήματος επιλέχθηκε προσεκτικά με κριτήριο την άριστη ορατότητα της οθόνης και την ευκολία πρόσβασης και χρήσης.

«Το εσωτερικό είναι ένα μίγμα ανάγλυφων δυναμικών σχημάτων, premium υλικών, και απόλυτης έμφασης στην ποιότητα εκτέλεσης και κατασκευής. Ενσωματώσαμε διάκοσμο, πλαισιωμένο από μία γαλβανιζέ λεπίδα (στοιχείο ταυτότητας) για να δώσουμε οπτική έμφαση στο πλάτος, την ευρυχωρία και την λειτουργικότητα του εσωτερικού» δήλωσε ο Mark Adams.

Άριστη συνδεσιμότητα και σύγχρονο σύστημα infotainment: Opel OnStar και IntelliLink

Όλα τα νέα μοντέλα διέπονται από την ίδια αρχή: Η Opel προχωρά σε ‘εκδημοκρατισμό’ των τεχνολογιών και καινοτομιών προερχόμενες από ανώτερες κατηγορίες, κάνοντάς τις ευρέως προσιτές. Παράδειγμα, ο τομέας συνδεσιμότητας. Η επόμενη γενιά Astra είναι το πρώτο νέο μοντέλο της Opel που θα διατίθεται με την υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar από το λανσάρισμά του. Η υπηρεσία αυτή προσφέρεται όλο το χρόνο και διατίθεται με το πάτημα ενός μπουτόν. Εάν κάποιος αερόσακος ενεργοποιηθεί, η Opel OnStar λαμβάνει αυτόματη προειδοποίηση. Επιπλέον, η OnStar θα μετατρέψει το νέο Astra σε ένα 4G LTE mobile Wi-Fi hotspot. Μέχρι επτά συσκευές, από smartphones μέχρι ταμπλέτες, μπορούν να συνδέονται ταυτόχρονα.

Επιπλέον, δύο εκδόσεις της νέας γενιάς του συστήματος infotainment IntelliLink θα γιορτάσουν το ντεμπούτο τους στο Astra. Για πρώτη φορά, το IntelliLink θα φέρει τον κόσμο των smartphones στο αυτοκίνητο μέσω Apple CarPlay και Android Auto. . Κάθε σύστημα βασίζεται στις πιο δημοφιλείς σχετικές εφαρμογές για smartphone.

Πρωτιά στην κατηγορία των συμπαγών: IntelliLux LED® matrix light

Το ευφυές IntelliLux LED® matrix light  είναι η απόλυτη καινοτομία στα συστήματα ασφάλειας του νέου Astra. Η επόμενη γενιά του επαναστατικού, πατενταρισμένου συστήματος full-LED matrix light της Opel προσφέρει οδήγηση με μεγάλη σκάλα φώτων που δεν ‘τυφλώνει’ τους άλλους οδηγούς και θα διατίθεται στην κατηγορία των συμπαγών για πρώτη φορά με το Astra. Αποτελούμενα από 16 τμήματα LED – οκτώ σε κάθε πλευρά του οχήματος – το νέο σύστημα LED matrix προσαρμόζει αυτόματα και συνεχώς το μήκος και την κατανομή της δέσμης φωτός σύμφωνα με τις συνθήκες κυκλοφορίας

Όταν η κάμερα ανιχνεύσει πηγές φωτός από αντίθετα ερχόμενα ή προπορευόμενα οχήματα, ατομικές λυχνίες LED στη σχετική ζώνη απενεργοποιούνται, ‘συσκοτίζοντας’ την περιοχή γύρω από τα οχήματα. Το υπόλοιπο τμήμα του δρόμου και της γύρω περιοχής παραμένει άριστα φωτισμένο. Με τέτοιο βαθμό ακρίβειας και προσαρμογής, το LED matrix light ανεβάζει την τεχνολογία φωτισμού στο επόμενο επίπεδο.
(βλέπε Κεφάλαιο 6: IntelliLux LED®)

Εκτός από τις τεχνολογίες Opel OnStar and IntelliLux LED®, και οι δύο μοναδικές στην κατηγορία των συμπαγών μοντέλων, οι ιδιοκτήτες Astra θα μπορούν να απολαύσουν και μία σειρά περαιτέρω συστημάτων ασφάλειας, άνεσης και υποστήριξης – πολλά από τα οποία είναι απαράμιλλα στην κατηγορία. Η επόμενη γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye που κάνει πρεμιέρα στο νέο Astra προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις: τοTraffic Sign Assist συνδυάζει τώρα εικόνες από κάμερα και πληροφορίες από το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης για να προσφέρει ακόμα πιο ακριβείς υποδείξεις. Η Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας Οχήματος (Lane Departure Warning), εμπλουτίζεται με Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) με αυτόματη διόρθωση διεύθυνσης εάν ο οδηγός βγει τυχαία από τη λωρίδα του. Λειτουργίες σχετικές με διατήρηση μιας ασφαλούς απόστασης από τα προπορευόμενα οχήματα έχουν επίσης αναβαθμιστεί. Το Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Alert) που προειδοποιεί τον οδηγό για πιθανούς κινδύνους περιλαμβάνει τώρα ανακλαστικά LED στο παρμπρίζ επιπλέον του ακουστικού σήματος και του αναδυόμενου εικονιδίου. Εάν η αντίδραση του οδηγού στην προειδοποίηση δεν είναι επαρκής, το σύστημα ενισχύει την πίεση πέδησης (Integrated Brake Assist) ή φρενάρει αυτόματα το όχημα (Autonomous Emergency Braking), βοηθώντας στην αποφυγή ή στη μείωση των συγκρούσεων με σχετικά χαμηλές ταχύτητες (πάνω από 8 km/h και κάτω από 80 km/h – σε ταχύτητες κάτω από 40 km/h, ενώ μπορεί να εκτελέσει και πλήρες φρενάρισμα). Η Προειδοποίηση Πλαϊνού Τυφλού Σημείου (Side Blind Spot Alert) αναγνωρίζει εμπόδια σε εμβέλεια τριών μέτρων στα αριστερά και δεξιά του αυτοκινήτου τα οποία είναι κρυμμένα από το πεδίο ορατότητας του οδηγού και αυξάνει την ασφάλεια με εικονίδια LED και ένα ακουστικό σήμα.

Το Cruise control με περιοριστή ταχύτητας διασφαλίζει την τήρηση της ταχύτητας εντός επιτρεπόμενων ορίων. Το Advanced Park Assist αυξάνει την άνεση και μπορεί να παρκάρει αυτόματα το αυτοκίνητο με το πάτημα ενός μπουτόν. Η κάμερα οπισθοπορείας ενεργοποιείται με την επιλογή της όπισθεν.

Τα νέας σχεδίασης, δοκιμασμένα και πιστοποιημένα εργονομικά καθίσματα AGR (Campaign for Healthy Backs) είναι ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο εξοπλισμού. Αυτά συνεχίζουν την παράδοση της Opel στα άριστα, εργονομικά καθίσματα και τώρα διατίθενται με πρόσθετα χαρακτηριστικά άνεσης. Το νέο Opel Astra θα προσφέρει ρυθμιζόμενα καθίσματα προς 18 κατευθύνσεις για τον οδηγό. Περιλαμβάνουν λειτουργία μασάζ, εξαερισμό, και ρύθμιση πλάτους καθίσματος – μοναδικός συνδυασμός στην κατηγορία. Οι πίσω επιβάτες θα μπορούν επίσης να απολαμβάνουν μεγαλύτερη άνεση με περισσότερο χώρο για τα πόδια και δύο θερμαινόμενα εξωτερικά καθίσματα που διατίθενται προαιρετικά.

Επομένως, το νέο Opel Astra είναι όχι μόνο ασφαλέστερο, πιο άνετο, πιο ελκυστικό και πιο μοντέρνο από πριν, αλλά και ελαφρύτερο, πιο ευέλικτο, πιο αεροδυναμικό και πιο αποδοτικό με όλη τη σημασία της λέξης. Ανοίγει το δρόμο της Opel για το μέλλον.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.