Toyota Mirai: H καινοτομία της δεκαετίας

By  |  0 Comments

·       Το Κέντρο Διοίκησης Αυτοκινητοβιομηχανίας της Γερμανίας επιλέγει τις 100 πιο ριζοσπαστικές καινοτομίες από το χώρο της αυτοκίνησης

·       Η σύγκριση 8.000 και πλέον καινοτομιών της βιομηχανίας αυτοκινήτου την τελευταία δεκαετία ανέδειξε το όχημα κυψελών καυσίμου στην κορυφή της κατάταξης

·       Το Toyota Prius Plug-in Hybrid που λανσαρίστηκε το 2012 βρέθηκε στην τρίτη θέση

Το Toyota Mirai είναι η καλύτερη καινοτομία της περασμένης δεκαετίας: το όχημα κυψελών καυσίμου επικράτησε στην κορυφή της κατάταξης του Κέντρου Διοίκησης της Αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανία (CAM) με τις 100 σημαντικότερες καινοτομίες μηχανολογίας αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο.

Καθώς οι πρώτοι Ευρωπαίοι πελάτες παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητά τους τις προσεχείς εβδομάδες σε Γερμανία, Δανία και Ηνωμένο Βασίλειο αυτό το υδρογονοκίνητο sedan μηδενικών ρύπων προαναγγέλει μία νέα εποχή στο χώρο του αυτοκινήτου, διαφορετική από όπως την ξέραμε μέχρι τώρα.

Για να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα, η ομάδα CAM, που εδρεύει στο Bergisch Gladbach με επικεφαλής τον Καθηγητή Dr. Stefan Bratzel, εξέτασε διεξοδικά 8.000 νέες καινοτομίες από το 2005 έως το 2015. Αυτές αξιολογήθηκαν ως προς τη συνάφειά τους με την  αγορά και τη βιομηχανία καθώς και για το επίπεδο καινοτομίας τους.

Νικητής αναδείχτηκε το παγκοσμίως πρώτο sedan κυψελών καυσίμου μαζικής παραγωγής  που ήταν διαθέσιμο για το κοινό. Μέσα στην κυψέλη καυσίμου το υδρογόνο μετατρέπεται σε ηλεκτρισμό για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα 114kW/155 HP. Τα FCVs είναι επίσης οχήματα μηδενικών ρύπων που εκπέμπουν μόνο νερό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Είναι εύκολα στη χρήση τους όπως τα συμβατικά και μπορούν να διανύσουν πολλά χιλιόμετρα χάρη στην αυτονομία και το χρόνο ανεφοδιασμού τους, που και στις δύο περιπτώσεις είναι εφάμιλλα ενός βενζινοκίνητου οχήματος.

Το Toyota Prius Plug-in Hybrid είναι ένας ακόμα νικητής στην έρευνα του CAM και επίσης μοναδικό στο είδος του: το πρώτο plug-in μοντέλο μαζικής παραγωγής μπορεί να φορτίζεται από οποιαδήποτε συμβατική ηλεκτρική πρίζα και επιπλέον του ηλεκτρισμού 5,2 kW/h χρησιμοποιεί μόλις 2.1 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. που αντιστοιχούν σε 49 γραμμάρια εκπομπών CO2 ανά χλμ. Στην κατάταξη των 100 σημαντικότερων καινοτομιών βρίσκεται στην 3η θέση.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.