Ανάβαση Ριτσώνας: Το Α’ σκέλος δοκιμών

By  |  0 Comments

Ολοκληρώθηκε με κάποιες καθυστερήσεις το πρώτο σκέλος των επίσημων δοκιμών της Ανάβασης Ριτσώνας. Ο ηλιόλουστος καιρός συνέβαλε ώστε ο κόσμος να βρεθεί στις στροφές της διαδρομής.

Στην Ομάδα Ν, τον ταχύτερο χρόνο πέτυχε ο Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) που επέστρεψε στις αναβάσεις μετά από 12 χρόνια, ακολουθούμενος από τους Κωνσταντίνο Κάκο (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Γιάννη Ποτουρίδη (Subaru Impreza STi N12).

Στη Ν έως 2 Λίτρα, την καλύτερη επίδοση στο πρώτο σκέλος πέτυχε ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R), που έρχεται «ζεστός» ύστερα από την επικράτησή του στα περσινά Δερβενοχώρια. Δημήτρης Πολατσίδης (Peugeot 106 S16) και Nίκος Ντούρας (Peugeot 206 RC) ακολούθησαν.

Στην Α, γρηγορότερα ανέβηκε τη Ριτσώνα στο Α’ σκέλος των δοκιμών ο πρωταθλητής των τελευταίων ετών, Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC), με τους Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106 S16) και Bαγγέλη Τσιούρη (Peugeot 106 S16) να εντυπωσιάζουν, όντας οι ταχύτεροι στην Α έως 2 Λίτρα.

Στην Ομάδα Ε, ο Βασίλης Καλκούνος (BMW M3) εντυπωσίασε, με τους Σάκη Τροβά (BMW M3) και Παντελή Βασιλειάδη (Citroen AX) να ακολουθούν. Ο Βασιλειάδης πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στην Ε έως 2 Λίτρα, εμπρός από τους Δημήτρη Λούκα (Citroen AX) και Ευάγγελο Γεωργούλα (Ford Escort RS 2000).

Στα ιστορικά, ο Γιώργος Κατσαρός μπήκε δυναμικά με το Ford Escort RS 1600. Οι Λεωνίδας Τσαγγαράς (Opel Ascona) και Γιώργος Καρράς (BMW 2002 Ti) ακολούθησαν.

Στην αγαπημένη κατηγορία των θεατών, τη Formula Saloon, ταχύτατοι στο πρώτο σκέλος των δοκιμών ήταν οι Νίκος Περατινός (Ford Escort Cosworth), Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII).

12439446_10154040917244496_660650379931421639_n

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.