Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016: Η δεύτερη ημέρα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα

By  |  0 Comments
Η 2η ημέρα του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2016, αποτέλεσε την πρώτη εκ των δύο ημερών του 4ου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, που διεξάγεται σε ασφάλτινες επιφάνειες και θα ολοκληρωθεί σήμερα, επιφυλλάσσοντας απρόβλεπτη εξέλιξη στο τέλος της ημέρας.
Το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα διεξήχθη χτες, με τα πληρώματα να αγωνίζονται σε μια ημέρα πολύ μεγάλης διάρκειας, που αποτελούνταν από 5 επαναλαμβανόμενες Ε.Δ. (Λίμνες, Άγιος Ιωάννης, Αγιονόρι, Καρνεζέικα, Δρυόπη) μήκους 139,98 χιλιομέτρων, με τις δύο τελευταίες διαδρομές μάλιστα, να είναι νυχτερινές, θυμίζοντας παλαιότερους αγώνες ράλλυ. Στην πρώτη θέση της κατάταξης, φιγουράριζαν μέχρι την τελευταία Ε.Δ. της ημέρας οι Γιώργος Μουρτζούκος-Νίκος Καραδημήτρης (BMW 2002ti, 1975) που σημείωσαν εντυπωσιακούς χρόνους, όμως στην τελευταία διαδρομή της ημέρας είχαν μια έξοδο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν. Πάντως  ενδεικτικό των εξαιρετικών τους επιδόσεων είναι το γεγονός, πως σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε επίπεδο άτυπης γενικής κατάταξης, δηλαδή και με τα πληρώματα που συμμετέχουν στο Διεθνή αγώνα, σε 5 ειδικές διαδρομές της ημέρας. Κρίμα! Μετά την εγκατάλειψη των Μουρτζούκου-Καραδημήτρη, στην κορυφή της κατάταξης του ελληνικού αγώνα, ανέβηκαν οι  Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000), που βελτίωναν διαρκώς τους χρόνους τους και ολοκλήρωσαν μία ημέρα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911) που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου τους, αφού μετά την ολοκλήρωση των Ε.Δ. αναγκάζονταν να προσθέτουν λάδια, όμως κατάφεραν να σημειώσουν κάποιους ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς χρόνους. Την τριάδα για το ελληνικό πρωτάθλημα, συμπληρώνουν οι Σπύρος Πετρίδης-Αποστόλης Πάλλας (Toyota Corolla AE86), παρά το γεγονός ότι είχαν κλατάρισμα στην Ε.Δ. 8, ενώ αντιμετώπισαν και πρόβλημα με τα φρένα του αυτοκινήτου τους. Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι Φραγκίσκος Σταφυλοπάτης-Νίκος Μαργέτης (Sunbeam Talbot Lotus), οι οποίοι μάλιστα σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε 3 Ε.Δ., ολοκληρώνοντας με εξαιρετικό τρόπο μια δύσκολη ημέρα, αφού με τις επιδόσεις τους, ιδιαίτερα στο απογευματινό και βραδινό loop, σκαρφάλωσαν στην κατάταξη. Στην 5η θέση ολοκλήρωσαν την ημέρα οι Γιώργος Χωριανόπουλος-Τάκης Φωτεινόπουλος (Audi 80 GT), που ένιωσαν σαφώς καλύτερα στις ασφάλτινες επιφάνειες, ενώ την εξάδα συμπληρώνουν οι Γιάννης Λυκάκης-Μαρία Καμπούροβα (Toyota Starlet) μετά από απροβλημάτιστο αγώνα. Στις κυριότερες εγκαταλείψεις της ημέρας, συγκαταλέγονται αυτές των Γιάννη Πάλμου-Φωτεινής Ψαρράκου (Peugeot 205 GTI, 1984), μετά από δύο κλαταρίσματα, προτού εισέλθουν καν στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας, των Δημήτρη Χρήστου-Δημήτρη Γράψα (Toyota Celica TA23) από έξοδο στην τελευταία Ε.Δ. της δεύτερης ημέρας και των Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Κώστα Σούκουλη (Lancia Delta HF 4WD,1990) που εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 10 με πρόβλημα στα ηλεκτρικά.
Ο 4ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, που έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για το θεσμό, αφού προσμετρά με συντελεστή 2,5 ολοκληρώνεται σήμερα, με 4 ασφάλτινες Ε.Δ. συνολικού μήκους 35,12 χιλιομέτρων και τον Τερματισμό, στο Ναύπλιο.

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών (Ελλ. Πρωτάθλημα)
2    PARADISSIS Panagiotis – PIMENIDIS Konstantinos    FORD Escort RS 2000    1973
«Οι νυχτερινές ειδικές ήταν μια εξαιρετική εμπειρία.Σιγά σιγά ανεβάζουμε το ρυθμό μας και στην άσφαλτο και είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό. Ελπίζουμε όλα να πάνε το ίδιο καλά και αύριο».
16    MANDROUKAS Eleftherios – TSADARIS Nikolaos    PORSCHE 911    1976
«Κάναμε συντήρηση, καθώς προσπαθούσαμε να σώσουμε τον κινητήρα και να φέρουμε το αυτοκίνητο πίσω. Αντιμετωπίζουμε πρόβλημα, καθώς χρειάζεται να συμπληρώνουμε λάδια στον κινητήρα, έπειτα από κάθε Ε.Δ. Οι νυχτερινές ειδικές ήταν δύσκολες για εμάς».
4    PETRIDIS Spyros – PALLAS Apostolis    TOYOTA Corolla AE86    1984
«Ό,τι κι αν συνέβη σήμερα από τη στιγμή που είμαστε εδώ, όλα ήταν ωραία. Στις νυχτερινές Ε.Δ. ήμασταν πιο αργοί. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Για αύριο βλέπουμε».
34    STAFILOPATIS Frangiskos – MARGETIS Nikolaos    SUNBEAM TALBOT Lotus 1981
«Ήταν μια πολύ ωραία και γεμάτη μέρα. Αντιμετωπίσαμε κάποια μικρά προβλήματα που διορθώθηκαν. Ο αγώνας είναι μεγάλος και χρειάζεται πολλή προσοχή, καθώς οι νυχτερινές ειδικές πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά νύχτα σε ασφάλτινη επιφάνεια. Συνεχίζουμε αύριο και βλέπουμε».
5    CHORIANOPOULOS Georgios – FOTINOPOULOS Takis    AUDI 80GT    1975
«Όπως έχουμε ξαναπεί, αυτός είναι ένας ιδιαίτερος αγώνας, αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και νυχτερινές ειδικές που του δίνουν επιπλέον αίγλη. Μάλιστα, διαπιστώσαμε πως μπορούμε ακόμα να οδηγήσουμε γρήγορα σε νυχτερινές ειδικές κι αυτό μας χαροποίησε ιδιαίτερα».
29    LYKAKIS Ioannis – KABOUROVA FOTINOPOULOS Takis    AUDI 80GT    1975
«Ήταν μια γεμάτη ημέρα και πολύ ενδιαφέρουσα. Το αυτοκίνητο ήταν άψογο και οι Ε.Δ. εξαιρετικές, όμως ο αγώνας είναι μεγάλος και συνεχίζεται αύριο».
22    PARADISSIS Georgios – FRANGOU Michalis    FORD Escort RS 2000    1978
«Οι νυχτερινές ειδικές ήταν πολύ ωραίες, αν και τα φώτα μας δεν ήταν επαρκή. Πάντως το ευχαριστηθήκαμε. Στην πρώτη απογευματινή ειδική, αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το δυναμό και το αυτοκίνητο έκανε διαρκώς διακοπές».
31    MOURTZOUKOS Georgios – KARADIMITRIS Nikolaos    BMW 2002ti    1975
Εγκατέλειψαν από έξοδο στην Ε.Δ. 15.

Πληροφορίες για το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα, www.historic.rallyofgreece.gr

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.