Όνειρο ήτανε…

By  |  0 Comments

Το Seajets Ράλλυ Ακρόπολις 2016 δεν αποδείχθηκε τυχερό για τους «Ιαβέρη Junior»-Σπύρο Κολτσίδα, οι οποίοι εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους με το Mitsubishi Lancer EVO IX, λόγω εξόδου από το δρόμο λίγο πριν το τέλος.

Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των αγώνων ράλλυ, είναι η μεγάλη εναλλαγή συναισθημάτων σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Αυτές οι εναλλαγές προσφέρουν στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και στα ράλλυ ειδικότερα, μια μοναδικότητα που δύσκολα μπορεί να περιγραφεί, αλλά που σίγουρα μπορεί να γίνει απόλυτα κατανοητή από όποιον εμπλέκεται ενεργά με το συγκεκριμένο σπορ.

Αυτό ακριβώς επεφύλαξε ο 3ος γύρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ (ERC), στους  «Ιαβέρη Junior»-Σπύρο Κολτσίδα, οι οποίοι βρίσκονταν πολύ κοντά στην ολοκλήρωση μιας εξαιρετικής επίδοσης, προτού εγκαταλείψουν λίγο πριν το τέλος από έξοδο, με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να ανέβουν στη ράμπα του τερματισμού.

Μετά από 10 χρόνια εκτός αγωνιστικού μπάκετ, ο Κωνσταντίνος Μαρκουΐζος (Ιαβέρης Junior) επέστρεψε στους αγώνες, μοιραζόμενος ένα Mitsubishi Lancer EVO IX που προετοιμάστηκε άρτια από την “Sotirhos Motorsport” του Λευτέρη Σωτήρχου, με τον Σπύρο Κολτσίδα. Μετά την Πανηγυρική Εκκίνηση στις Θερμοπύλες, μπροστά στο Μνημείο του Λεωνίδα, το απόγευμα της Παρασκευής 6 Μαΐου 2016, το πλήρωμα ήταν έτοιμο για μια πρόκληση, η προετοιμασία της οποίας είχε ξεκινήσει αρκετούς μήνες νωρίτερα. Η πρώτη ημέρα, που αποτελούσε τον 2ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ δεν ξεκίνησε ιδανικά, καθώς στην 1η ειδική διαδρομή έσπασε η κολώνα του τιμονιού, με αποτέλεσμα αυτό να μην ισορροπεί καθόλου και να κάνει την οδήγηση σχεδόν αδύνατη. Παρόλα αυτά, το πλήρωμα κατάφερε να ανταπεξέλθει και να επιστρέψει στην Λαμία για επισκευές, χωρίς να έχει χάσει πολύ χρόνο. Στη συνέχεια, το πρόβλημα λύθηκε και οι «Ιαβέρης Junior»-Κολτσίδας βελτίωναν διαρκώς τις επιδόσεις τους, ολοκληρώνοντας την ημέρα στην 11η θέση της γενικής κατάταξης και στην 4η της Κατηγορίας Ν, σε επίπεδο Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Η δεύτερη ημέρα, που προσμετρούσε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ως ο 3ος γύρος του θεσμού, ξεκίνησε σαφώς καλύτερα με αποτέλεσμα στο ενδιάμεσο σέρβις και με 3 ειδικές διαδρομές να απομένουν, ο Κωνσταντίνος με τον Σπύρο να βρίσκονται στην 9η θέση της γενικής κατάταξης, στην 3η θέση της Κατηγορίας Ν και στην 2η μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων που συμμετείχαν στον αγώνα που προσμετρούσε στο ERC. Ενώ όμως το πλήρωμα ακολουθούσε έναν ρυθμό με στόχο τον τερματισμό και χωρίς να πιέζει ιδιαίτερα, μια έξοδος στην 10η από τις 12 ειδικές διαδρομές στοίχισε την εγκατάλειψη, ολοκληρώνοντας άδοξα το όμορφο αυτό ταξίδι και σβήνοντας ταυτόχρονα, το όνειρο του τερματισμού στον σημαντικότερο ελληνικό αγώνα ράλλυ.

Αυτό που μένει από την προσπάθεια είναι οι μεγάλες εμπειρίες και η συμμετοχή σε ένα αθλητικό γεγονός τόσο μεγάλου βεληνεκούς, όπως το Seajets Ράλλυ Ακρόπολις. Αυτό το υπέροχο ταξίδι, έστω και αν κράτησε λιγότερο από όσο όλοι θα ήθελαν, δε θα μπορούσε να ξεκινήσει δίχως την πολύτιμη υποστήριξη Χορηγών. Για αυτό το λόγο, οι «Ιαβέρης Junior» και Σπύρος Κολτσίδας αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν για ακόμη μια φορά τις εταιρείες Cosmote, Valvoline, Nobacco και Seajets που στήριξαν την προσπάθεια, καθώς επίσης και τις Pirelli, Racing Star που παρείχαν τα ελαστικά και τον αγωνιστικό εξοπλισμό του πληρώματος.  Από τις ευχαριστίες δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν ο Λευτέρης Σωτήρχος και η υπέροχη αγωνιστική του ομάδα, η “Sotirhos Motorsport“, που προετοίμασε και παρείχε τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια του αγώνα ένα τέλειο αυτοκίνητο, το οποίο έδωσε τη δυνατότητα στο πλήρωμα να βρεθεί ψηλά στη γενική κατάταξη και να σημειώσει καλούς χρόνους στις ειδικές διαδρομές.

Το όνειρο του τερματισμού στο Seajets Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να μην έγινε πραγματικότητα, όμως κάθε τέλος αποτελεί μια νέα αρχή και οι «Ιαβέρης Junior»-Σπύρος Κολτσίδας θα κάνουν τα πάντα, ώστε να επιστρέψουν δυναμικά στο μέλλον!

Ο «Ιαβέρης Junior» δήλωσε:

“Ο αγώνας μας αφήνει μια πικρή γεύση, καθώς δεν ολοκληρώθηκε όπως θα θέλαμε. Ένα λάθος μου σε γρήγορο κομμάτι, στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική διαδρομή “Ελευθεροχώρι”, οδήγησε σε έξοδο και εγκατάλειψη, λίγες ειδικές διαδρομές πριν τον τερματισμό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Λευτέρη Σωτήρχο και την ομάδα του για την άριστη συνεργασία που είχαμε και να απολογηθώ σε εκείνους, στους Χορηγούς μας και στον Σπύρο για το λάθος που μας στέρησε τον τερματισμό. Λένε πως ότι δε σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό οπότε και εγώ από τη μεριά μου δε θα το βάλω κάτω και, έχοντας μάθει πολλά από αυτό το λάθος, θα επιστρέψω σύντομα, ακόμη πιο δυνατός εντός και εκτός μπάκετ.”

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.