H Hyundai Motor χορηγός του UEFA EURO 2016 (video)

By  |  0 Comments
  • Η Hyundai Motor θα προμηθεύσει περισσότερα από 350 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των Genesis, Santa Fe, Tucson και i20 για τις ανάγκες του UEFA EURO 2016 ™
  • Τα οχήματα θα χρησιμοποιηθούν στη μεταφορά στελεχών των αγώνων, του προσωπικού της UEFA, των διαιτητών, των μέσων μαζικής ενημέρωσης, των αξιωματικών ασφάλειας και VIP επισκεπτών μεταξύ των σταδίων του UEFA EURO 2016 ™
  • Η Hyundai Motor συνεχίζει να αυξάνει τον ενθουσιασμό για το UEFA EURO 2016 ™ με ψηφιακές εκστρατείες, βίντεο κλιπς και ένα νέο παιχνίδι προγνωστικών

Η Hyundai Motor παρέδωσε τα κλειδιά των οχημάτων που θα χρησιμοποιηθούν για τις μεταφορές των υπαλλήλων και VIPs στη Γαλλία κατά τη διάρκεια του UEFA EURO 2016 ™. Τα οχήματα παρουσιάστηκαν σε μια επίσημη τελετή παράδοσης των οχημάτων που πραγματοποιήθηκε στο St. Denis στο Παρίσι, ως μέρος της συμφωνίας της Hyundai Motor, να παρέχει τα υπηρεσιακά οχήματα για την ομαλή λειτουργία του UEFA EURO 2016 ™ από  10 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου 2016.

Ως επίσημος συνεργάτης της διεθνούς διοργάνωσης ποδοσφαίρου που αναμένεται να παρακολουθείται από εκατομμύρια φιλάθλους σε όλο τον κόσμο, η Hyundai Motor θα βοηθήσει στη μεταφορά στελεχών των αγώνων, του προσωπικού της UEFA, των διαιτητών, των μέσων μαζικής ενημέρωσης, των αξιωματικών ασφάλειας και VIP επισκεπτών καθ ‘όλη τη διάρκεια του UEFA EURO 2016 ™. Μεταξύ των 361 οχημάτων της Hyundai που προβλέπονται για το φετινό τουρνουά, ο επίσημος στόλος περιλαμβάνει τη ναυαρχίδα της Hyundai Genesis καθώς και τα Santa Fe, Tucson και i20. Η Hyundai Motor θα είναι επίσης υπεύθυνη για τη λογοτύπηση των λεωφορείων που θα μεταφέρουν τους παίκτες των 12 εθνικών ομάδων μεταξύ των σταδίων.

Η επίσημη τελετή παράδοσης των οχημάτων UEFA EURO 2016 ™ στο εθνικό στάδιο St Denis, στο Παρίσι πραγματοποιήθηκε υπό την παρουσία του Προέδρου της Hyundai Motor Europe κ. Hyung Cheong Kim, του Προέδρου της Hyundai Motor France κ. Kyoo Bok Lee, του  Διευθυντή Marketing της UEFA Events S.A. κ. Guy-Laurent Epstein, του πρώην πρωταθλητή του EURO, κ. Ruud Gullit από την Ολλανδία, καθώς και άλλων σημαντικών προσκεκλημένων.

https://www.youtube.com/watch?v=GBuPeSTfBpI&feature=youtu.be

«Χάρη στη συνεργασία μας με τη Hyundai Motor που ξεκίνησε το 2000, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της UEFA συνέχισε να εκτείνεται ως ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα στον κόσμο. Όπως και εμείς, έτσι και η Hyundai Motor προσπαθεί να είναι η καλύτερη σε αυτό που κάνει, πράγμα που είναι εμφανές στον εξαιρετικό και αξιόπιστο στόλο των οχημάτων της. Διατηρώντας την υποστήριξή της στο UEFA EURO 2016 ™, ελπίζουμε να βοηθήσει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων της Hyundai Motor και να ενισχύσει την αξία της μάρκας” δήλωσε ο κ. Guy-Laurent Epstein, Διευθυντής Marketing της UEFA Events S.A.

Η Hyundai Motor υπήρξε επίσημος συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου της UEFA για 16 χρόνια. Ως επίσημος συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου της UEFA, η Hyundai Motor έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην παροχή υπηρεσιακών οχημάτων για τις μετακινήσεις των εθνικών ποδοσφαιρικών ομάδων, των παικτών, των διαιτητών και των επισκεπτών, καθώς και τη διοργάνωση διαφόρων εκδηλώσεων αλλά και προσφορών για τη στήριξη της διοργάνωσης. Τα έτη 2014-2016, η Hyundai Motor διέθεσε συνολικά 428 οχήματα για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου της UEFA.

Με το φετινό σύνθημα «Real Fans First», η Hyundai Motor θα κάνει ένα ακόμη βήμα πιο κοντά στους πελάτες της. Η Hyundai Motor έχει ξεκινήσει καμπάνια Marketing που δείχνει την αφοσίωση της στο EURO 2016 αλλά και ενισχύει την εμπειρία των πραγματικών φιλάθλων του ποδοσφαίρου. Η Hyundai Motor ξεκίνησε το καινοτόμο «Digital Fan Park», ένα διαδραστικό διαδικτυακό χώρο που δημιουργήθηκε ώστε οι φίλοι του ποδοσφαίρου να εντείνουν την απόλαυση τους στο EURO 2016.

Κατά το πρώτο διάστημα της καμπάνιας από 15 Απριλίου έως 8 Μαΐου το «Digital Fan Park» έχει προσελκύσει συνολικά 37.000 συμμετέχοντες στις καμπάνιες Real Fans License και Real Fans Chauffeur. Ως μέρος της Real Fans License, η Hyundai Motor προσέφερε για τους φιλάθλους που συμμετείχαν στην καμπάνια 480 εισιτήρια για τους αγώνες. Το δεύτερο μέρος της καμπάνιας Real Fans Match-up θα διαρκέσει από την 1η Ιουνίου έως τη 10η Ιουλίου και το έπαθλο που θα απονεμηθεί στον τυχερό νικητή της κλήρωσης θα είναι ένα Hyundai i20. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Digital Fan Park, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.euro2016.hyundai.com.

Στη φωτογραφία:

(Από τα αριστερά προς τα δεξιά) Super Victor – Μασκότ του EURO2016,κ. Jochen Sengpiehl – Vice President of Marketing της Hyundai Motor Europe, κ. Hyung Cheong Kim – Πρόεδρος της Hyundai Motor Europe, κ. Guy-Laurent Epstein – Marketing Director της UEFA Events SA, κ. Ruud Gullit – UEFA Trophy Tour Ambassador, κ. Kyoo Bok Lee – Πρόεδρος της Hyundai Motor France, κ. Lionel French Keogh – Managing Director της Hyundai Motor France

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.