Opel Ampera-e: Παγκόσμια Πρεμιέρα που ‘Ηλεκτρίζει’ στο Παρίσι

By  |  0 Comments
  • Η Opel θα ανακοινώσει και άλλα σημαντικά νέα για το Ampera-e στο Παρίσι
  • Κορυφαία συνδεσιμότητα για τα νέα Zafira & MOKKA X με IntelliLink και Opel OnStar
  • KARL ROCKS με εμφάνιση SUV και γνήσιο off-road χαρακτήρα
  • Το Cascada Supreme γοητεύει με μία διαφορετική στυλιστική προσέγγιση

Η Opel ετοιμάζεται φέτος να ‘ηλεκτρίσει’ την ατμόσφαιρα του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Παρισιού με τη παγκόσμια πρεμιέρα του Ampera-e, που έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα της ηλεκτρικής μετακίνησης. Από 1-16 Οκτωβρίου, το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στο περίπτερο της Opel. Με αυτονομία πάνω από 400 km, υπερέχει των ανταγωνιστών της κατηγορίας και παράλληλα επιβεβαιώνει την αρμονική συνύπαρξη βιωσιμότητας και οδηγικής απόλαυσης. Η Opel θα ανακοινώσει και άλλα σημαντικά νέα για το Ampera-e κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου στο Παρίσι που θα πραγματοποιηθεί στο περίπτερο της μάρκας, στις 29 Σεπτεμβρίου 12:15 μ.μ. Άλλα σημαντικά εκθέματα στο  “Mondial de l’Automobile 2016 θα είναι το MOKKA X με το πνεύμα της περιπέτειας και το Zafira – το λεγόμενο ‘σαλόνι σε τροχούς’, και τα δύο με κορυφαία συνδεσιμότητα. Ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann, θα παρουσιάσει δύο επίσης ενδιαφέρουσες προτάσεις, το KARL ROCKS και τη σπορ έκδοση Cascada Supreme.

«Με το νέο Ampera-e, συνεχίζουμε τη μεγαλύτερη προϊοντική επέλαση στην ιστορία της εταιρίας μας» δήλωσε ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann. «Τα εκθέματά μας απεικονίζουν την εξελικτική πορεία μας: το Ampera-e αποδεικνύει ότι η ηλεκτρική μετακίνηση είναι απόλυτα εφικτή για καθημερινή χρήση και παράλληλα απολαυστική. Τα MOKKA X, Zafira και KARL ROCKS επεκτείνουν τη γκάμα μας με ιδανικές πινελιές περιπέτειας και εξατομίκευσης.»

E όπως extreme επιτάχυνση: Ampera-e με δύναμη σπορ αυτοκινήτου

Η μέγιστη ροπή των 360 Nm βρίσκεται πίσω από το εκρηκτικό ταπεραμέντο του νέου Opel. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα αντιστοιχεί με 150 kW/204 hp (PS). Οι αβίαστες εκκινήσεις από στάση (όπως στα φανάρια) και η είσοδος στο αυτοκινητόδρομο είναι από τα μεγαλύτερα ατού του Opel Ampera-e. Το συμπαγές μοντέλο επιταχύνει στα 50 km/h σε μόλις 3,2 δεύτερα, τιμή εφάμιλλη με σπορ αυτοκινήτου. Επιπλέον, η εν κινήσει επιτάχυνση 80 – 120 km/h ολοκληρώνεται σε 4,5 δευτ. μόνο (προκαταρτικές τιμές), πολύ σημαντικό για μία προσπέραση. Επομένως, το Ampera-e έχει επιδόσεις επιπέδου OPC, της κορυφαίας κατηγορίας σπορ μοντέλων Opel.

Παράλληλα, το Ampera-e προσφέρει επίσης σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία από τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σύμφωνα με το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης NEDC (New European Driving Cycle – το ισχύον πρότυπο για συγκρίσεις αυτονομίας μεταξύ διαφορετικών οχημάτων) το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Opel μπορεί να ξεπεράσει, και με διαφορά, τον περιορισμό των 400 km πριν χρειαστεί επαναφόρτιση (αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία βάσει του NEDC σε km: >400, προκαταρτική τιμή). Αυτό κάνει το νέο, ηλεκτρικό συμπαγές μοντέλο της Opel μακράν το καλύτερο στην κατηγορία του. Οι συμπαγείς διαστάσεις του οφείλονται στην επίπεδη τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από το πάτωμα. Η βέλτιστη χωροταξικά θέση της μπαταρίας επιτρέπει επίσης τη διαμόρφωση μιας ευρύχωρης καμπίνας για την άνετη μεταφορά πέντε επιβατών και χώρο αποσκευών εφάμιλλο με ενός συμπαγούς μοντέλου.

Πέρα από την εξαιρετική αίσθηση ευρυχωρίας, το αυτοκίνητο προσφέρει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας ψηφιακής συνδεσιμότητας κατά τα συνήθη πρότυπα Opel. Το Ampera-e διαθέτει τη νεότερη γενιά του συστήματος IntelliLink infotainment, συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto καθώς και υπηρεσίες Opel OnStar.

Συγκριτικά αναφέρουμε ότι το BMW i3, ακόμα και εφοδιασμένο με την προαιρετική, μεγάλη μπαταρία των 33 kWh μπορεί να καλύψει μόνο 300 km σύμφωνα με το NEDC (New European Driving Cycle), το Nissan Leaf αντίστοιχα 250 km, το Renault Zoe 240 km και το VW e-Golf 190 km. Με τουλάχιστον 30% περισσότερη αυτονομία από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του, το Opel Ampera-e φέρνει την επανάσταση στο χώρο της ηλεκτρικής μετακίνησης. Εύλογα, η μέγιστη αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, έχει μία απόκλιση από τις τιμές NEDC. Στην πράξη, παράγοντες όπως τα χαρακτηριστικά του δρόμου, οι καιρικές συνθήκες, το οδηγικό στυλ ή το πρόσθετο φορτίο επηρεάζουν την αυτονομία. Ωστόσο, το Ampera-e can μπορεί άνετα να διανύσει πάνω από 300 km ακόμα και σε καθημερινές συνθήκες πιο απαιτητικές από το μέσο όρο.

«Με το Ampera-e φέρνουμε στην αγορά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Θα προσφέρει εκτεταμένη αυτονομία και θα είναι διαθέσιμο από του χρόνου την άνοιξη. Το Opel Ampera-e δεν θεωρείται οικολογική πολυτέλεια, ούτε κάποιο ‘παιχνίδι’ ή απλά ένα δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας.  Η Opel αποδεικνύει ότι η ηλεκτρική μετακίνηση είναι προσιτή σε ένα ευρύτερο κοινό με τη βοήθεια καινοτόμου τεχνολογίας – η Opel εκδημοκρατίζει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με το Ampera-e,» δήλωσε με ενθουσιασμό ο CEO της Opel, Dr. Karl‑Thomas Neumann.

Ωστόσο, το Ampera-e μήκους 4.17 m δεν εντυπωσιάζει μόνο με την εξαιρετική του αυτονομία. Προσφέρει επίσης άνετους χώρους για πέντε άτομα και χώρο αποσκευών 381 L, υπερέχοντας από το μέσο όρο μοντέλων εφάμιλλου μήκους. Η ευρυχωρία επιτυγχάνεται με την έξυπνη ενσωμάτωση δέκα μονάδων μπαταριών. Ολόκληρο το πακέτο τοποθετείται στο κάτω τμήμα του αμαξώματος και είναι προσαρμοσμένο στο σχήμα του οχήματος, ώστε να γίνεται πλήρης εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου. Η μπαταρία με 288 κυψέλες ιόντων λιθίου και χωρητικότητα 60 kWh εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη LG Chem.

Οδηγική απόλαυση: Αρχικά γρήγορη επιτάχυνση, στη συνέχεια ανάκτηση ενέργειας

Το Opel Ampera-e εντυπωσιάζει με μία επιτάχυνση επιπέδου σπορ αυτοκινήτου. Η μέγιστη ροπή των 360 Nm υποστηρίζει το ζωηρό ταπεραμέντο του νέου μοντέλου της Opel. Αβίαστες εκκινήσεις από στάση (όπως στα φανάρια κυκλοφορίας) και η είσοδος στον αυτοκινητόδρομο είναι δύο από τα κυριότερα ατού του Opel Ampera-e. Το συμπαγές μοντέλο επιταχύνει από 0 στα 50 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ η εν κινήσει επιτάχυνση από 80 στα 120 km/h, ιδιαίτερα σημαντική στις προσπεράσεις, ολοκληρώνεται σε 4,5 δεύτερα (προκαταρκτικές τιμές). Η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 150 km/h προς όφελος της συνολικής αυτονομίας. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 150 kW/204 hp.

Ωστόσο το Ampera-e μπορεί να προσφέρει ακόμα περισσότερα: το επαναστατικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιτρέπει την άνετη και σχεδόν αθόρυβη μετακίνηση, με δυνατότητα επαναφόρτισης μπαταριών εν κινήσει. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο οδηγός είναι να σηκώσει το πόδι του από το γκάζι στο πρόγραμμα “Drive”. Το Ampera-e περνά αυτόματα σε πρόγραμμα ρολαρίσματος όπου ανακτά ηλεκτρική ενέργεια από τον ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί και ως γεννήτρια. Το ‘φρένο’ του ηλεκτροκινητήρα λειτουργεί πιο αποτελεσματικά όταν ο οδηγός επιλέξει “Low”, αυξάνοντας έτσι την ανάκτηση ενέργειας. Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να αλλάξει σε “Regen on Demand” για μέγιστη ανάκτηση ενέργειας μέσω ενός μοχλού στο πίσω τμήμα του τιμονιού. Η ροπή πέδησης του ηλεκτροκινητήρα είναι τόσο υψηλή στα προγράμματα “Low/Regen on Demand” ώστε ο οδηγός δεν χρειάζεται να φρενάρει για να επιβραδύνει μέχρι το όχημα να σταματήσει τελείως, σε συνήθεις κυκλοφοριακές συνθήκες. Το Ampera-e μπορεί να ελέγχεται με ασφάλεια αποκλειστικά μέσω του γκαζιού (One Pedal Driving). Ασφαλώς, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ο οδηγός θα χρειαστεί να πατήσει φρένο. Τα πρώτα μοντέλα προσομοίωσης δείχνουν ότι οι οδηγοί μπορούν να αυξήσουν την αυτονομία μέχρι πέντε τοις εκατό συγκριτικά με το “Drive” mode όταν εφαρμόζουν την τεχνική “One Pedal Driving” με αντίστοιχη πλήρη ανάκτηση ενέργειας στην κυκλοφορία της πόλης με συχνές στάσεις και εκκινήσεις.

Πραγματική περιπέτεια με Συντελεστή X: Opel MOKKA X

Μία ακόμα ενδιαφέρουσα παρουσία στο Παρίσι θα είναι το Opel MOKKA X. Το συμπαγές SUV είναι φαρδύτερο και πιο στιβαρό και ‘αρρενωπό’ από τον επιτυχημένο του προκάτοχο – έχει όλα τα προσόντα για να το λατρέψουν οι πελάτες. Το σπορ, ανθεκτικό SUV μαγνητίζει τα βλέμματα με τη νέα φυσιογνωμία του, ενώ το εσωτερικό του εντυπωσιάζει με τη λειτουργικότητα και την άριστη διάταξη του ταμπλό. Αποπνέει μία αίσθηση απλότητας και αυθεντικότητας με εντυπωσιακή κατασκευαστική αρτιότητα και ακρίβεια. Οι οδηγοί του MOKKA X μπορούν να επιλέξουν από μία ποικιλία προηγμένων εκδόσεων του συστήματος IntelliLink infotainment νέας γενιάς. Κορυφαία συνδεσιμότητα προσφέρει το σύστημα Opel OnStar (στάνταρ από την έκδοση Edition). Επίσης αξιοσημείωτο στο MOKKA X είναι το εξαιρετικό, προαιρετικό, σύστημα προσαρμοζόμενης τετρακίνησης με ηλεκτρονικό πολύδισκο συμπλέκτη. Αυτό κατανέμει ομαλά την κινητήρια ισχύ μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα από 100:0 έως 50:50. Έτσι αυξάνεται σημαντικά η ασφάλεια, βελτιστοποιείται η οικονομία καυσίμου να ενισχύεται αισθητά η οδηγική απόλαυση.

‘Σαλόνι σε Τροχούς’ με κορυφαία συνδεσιμότητα: αισθητικά ανανεωμένο Opel Zafira

Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Opel θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά τις αρετές του νέου Zafira. Σε λίγες ημέρες το επονομαζόμενο ‘σαλόνι σε τροχούς’ αναμένεται στα καταστήματα των Διανομέων. Όμως το νέο μοντέλο δεν θα βασίζεται μόνο στα χαρακτηριστικά που έκαναν διάσημο τον προκάτοχό του όπως το σύστημα καθισμάτων Flex7®, τα εργονομικά εμπρός καθίσματα με πιστοποίηση AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V. – Campaign for Healthier Backs), το σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix® και το προσαρμοζόμενο πλαίσιο FlexRide. Το νέο Zafira υιοθετεί νέα τολμηρή εξωτερική σχεδίαση, και ένα αισθητικά ανανεωμένο εσωτερικό με εξαιρετική ευρυχωρία και ανώτερη συνδεσιμότητα. Ανάλογα με τη τελική συσκευή, η νέα γενιά του συστήματος IntelliLink infotainment της  Opel είναι συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto. Και για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία, η Opel προσφέρει προαιρετικά τη νέα γενιά του συστήματος προσαρμοζόμενου εμπρόσθιου φωτισμού Adaptive Forward Lighting AFL με τεχνολογία LED. Έτσι το ταξίδι με το νέο Zafira γίνεται μία εμπειρία άνεσης και πολυτέλειας.

Έτοιμο για τη ζούγκλα της πόλης: Opel KARL ROCKS

Η Opel αποκαλύπτει στο Παρίσι το KARL ROCKS, μία ελκυστική πρόταση για τους κατοίκους των αστικών περιοχών. Tο ‘άγριο’ παιδί της Opel θυμίζει έντονα μοντέλο SUV και υιοθετεί πολλά στοιχεία αυτής της κατηγορίας όπως υπερυψωμένη θέση καθισμάτων για καλύτερη ορατότητα και ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα ή εξαιρετικές επιλογές συνδεσιμότητας. Στο στιβαρό εξωτερικό του ξεχωρίζουν ασημί ράγες οροφής, ανθεκτικοί εμπρός και πίσω προφυλακτήρες με ενσωματωμένες ποδιές, μαύρα ένθετα στους θόλους των εμπρός και πίσω τροχών και μοναδικές, δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 15-ιντσών. Επιπλέον, το νέο Opel KARL ROCKS διατηρεί την αναμφισβήτητη πρακτικότητα του Opel KARL με πέντε πόρτες, πέντε καθίσματα, συμπαγείς διαστάσεις και μέγιστο χώρο αποσκευών πάνω από 1.000 L μέχρι την οροφή, που το κάνουν ιδανικό για ένα ευρύ target group που διαμένει σε πόλεις.

‘Μαύρη καλλονή’: Opel Cascada Supreme

Το νέο Cascada Supreme – ένα cabrio παντός καιρού με στυλ & άποψη – είναι ένα ακόμα ενδιαφέρον μοντέλο στο περίπτερο της Opel. Κάθε λεπτομέρεια, κάθε απόχρωση του Cascada Supreme είναι τέλεια εναρμονισμένη. Σύντομα το τετραθέσιο cabrio θα μπορεί να διατίθεται κατόπιν παραγγελίας σε εξωτερικές αποχρώσεις “Pull Me Over Red”, “Summit White” ή “Black Meet Kettle”.  Αυτές αναδεικνύονται μοναδικά μέσα από την αντίθεση με τη μαύρη μάσκα, τους μαύρους καθρέπτες, και τις δίχρωμες ζάντες 20 ιντσών. Εμπνευσμένες από την αστραφτερή, κόκκινη γραμμή του φουτουριστικού πρωτοτύπου της Opel GT Concept, οι ραφές των υφασμάτων των καθισμάτων και των επενδύσεων των θυρών και του cockpit τονίζονται με μία σπορ κόκκινη απόχρωση.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.