Η Hyundai Motor 35η ισχυρότερη μάρκα στον κόσμο

By  |  0 Comments
  • H Hyundai Motor κατακτά την 35η θέση στην τελευταία κατάταξη της ετήσιας έκθεσης της Interbrand για την αξία της μάρκας
  • Η αξία της μάρκας ανέρχεται στα $12.55bn, αυξημένη κατά 11,1% από το 2015
  • Η Hyundai Motor κατέκτησε την έκτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, ξεπερνώντας τις Audi, VW, Nissan και Porsche

Η Hyundai Motor είναι 35η ισχυρότερη μάρκα στον κόσμο, σύμφωνα με τις τελευταίες βαθμολογίες που δημοσιεύτηκαν από τους ειδικούς της Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο, ξεπερνώντας κατά το περασμένο έτος τέσσερα παγκοσμίου φήμης εμπορικά σήματα.

Διανύοντας μια ακόμη δύσκολη χρονιά για την αυτοκινητοβιομηχανία, η συνολική αξία της μάρκας Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 11,1% για να φτάσει στα $ 12.55bn, εξασφαλίζοντας τη θέση της ανάμεσα στις ισχυρότερες μάρκες στον πλανήτη. Η κορεατική εταιρεία μετακινήθηκε μια θέση, φθάνοντας στην 6η θέση της παγκόσμιας κατάταξης των Top10 μαρκών της αυτοκινητοβιομηχανίας, ξεπερνώντας τις Audi, Volkswagen, Nissan και Porsche και αποτελεί επίσης την 4η πιο πολύτιμη υψηλού όγκου μάρκα αυτοκινήτων.

Η Hyundai Motor πραγματοποίησε πέντε εκατομμύρια πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, με την πολύτιμη βοήθεια των επιτυχημένων λανσαρισμάτων των μοντέλων της Tucson, Creta και Sonata, ενισχύοντας παράλληλα τη φιλοσοφία της μάρκας Modern Premium μέσω της αύξησης της διαφοροποίησης στις ταυτότητες μεταξύ των μαρκών Hyundai και Genesis. Η μάρκα Hyundai Motor έχει ως στόχο της να σημειώσει ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία με τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα IONIQ, τα υψηλής απόδοσης Hyundai Ν αυτοκίνητα και το μέλλον της αυτοκίνησης που επικεντρώνεται στο Project IONIQ μεταφέροντας τη μάρκα σε νέους ορίζοντες της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο κ. Wonhong Cho, Executive Vice President της Hyundai Motor Company, δήλωσε: «Το συνηθισμένο μοντέλο ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου μπορεί να καταστεί άνευ αντικειμένου μέσα στα επόμενα χρόνια, ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να περιορίσουμε το όραμά μας απλά στα φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα. Για να διατηρήσουμε ως μια παγκόσμια μάρκα το ρυθμό ανάπτυξής μας, θα πρέπει να επανεξετάσουμε το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο και να μην βλέπουμε τους εαυτούς μας μόνο ως μια εταιρεία προϊόντων μεταφοράς, αλλά και ενός παρόχου υπηρεσιών αυτοκίνησης. Με το Project IONIQ θα δρομολογήσουμε αυτό το νέο πρότυπο και θα ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση της Hyundai Motor ανάμεσα στις πολυτιμότερες μάρκες στον κόσμο. ”

Αναγνωρίζοντας το επίτευγμα, ο κ. Mike Rocha, Global Director of Brand Valuation της Interbrand, δήλωσε: «Κατά το παρελθόν έτος, η Hyundai επαναπροσδιόρισε και τα όριά της με (α) την εισαγωγή του IONIQ έχοντας ως στόχο να αποκτήσει ηγετική θέση στο μέλλον της αυτοκίνησης (β) την αναβάθμιση του εμπορικού σήματος Genesis ώστε να ενισχύσει με σαφήνεια την ταυτότητα της κάθε μάρκας και (γ) την παροχή καινοτόμων εμπειρειών, όπως το Hyundai Motorstudio Digital. Προσβλέπουμε σε μια ακόμη χρονιά ανάπτυξης για τη Hyundai ως έναν από τους προδρόμους της μελλοντικής αυτοκίνησης.”

Επεκτείνοντας περαιτέρω την εμβέλεια της μάρκας, η sub-brand «Ν» που υπογράφει τις υψηλές επιδόσεις της Hyundai Motor ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2015, με στόχο να προσφέρει σε ένα ευρύ φάσμα πελατών οχήματα διαισθητικά, υψηλής απόδοσης και απολαυστικά στην οδήγηση. Τα πρωτότυπα RM16, Hyundai Ν 2025 Vision Gran Turismo και RN30 που αποκαλύφθηκαν μέσα στο 2016 εμπνέονται από το πάθος της μάρκας για τις υψηλές αποδόσεις και θα βοηθήσουν στην εξέλιξη του  πρώτου εμπορικού μοντέλου Hyundai Ν.

Οι βαθμολογίες της Hyundai την τελευταία δεκαετία (Interbrand)

Έτος Γενική Κατάταξη Αξία Μάρκας ($bn)
2016 35 12.5
2015 39 11.3
2014 40 10.4
2013 43 9.0
2012 53 7.5
2011 61 6.0
2010 65 5.0
2009 69 4.6
2008 72 4.8
2007 72 4.5
2006 75 4.1

Το Top 10  των αυτοκινητοβιομηχανιών για το 2016

Κατάταξη Εταιρείας Αξία Μάρκας ($bn)
1 Toyota 53.6
2 Mercedes-Benz 43.5
3 BMW 41.5
4 Honda 22.1
5 Ford 12.9
6 Hyundai 12.5
7 Audi 11.8
8 VW 11.4
9 Nissan 11.0
10 Porsche 9.5

Οι βαθμολογίες της Interbrand υπολογίζονται βάση των ισολογισμών των εταιρειών σε συνδυασμό με δραστηριότητες μάρκετινγκ, ενώ αντανακλούν επίσης τη δυνατότητα κέρδους της κάθε μάρκας.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.