Ράλλυ Αμαρύνθου: Θριάμβευσαν οι Αναπολιοτάκης-Τσιούκας

By  |  0 Comments

Στην όμορφη Αμάρυνθο έπεσε η αυλαία του φετινού πανελληνίου πρωταθλήματος ράλλυ με τη διεξαγωγή του 4ου Φθινοπωρινού Ράλλυ Αμαρύνθου που διοργάνωσε το Αθλητικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ). Το ενδιαφέρον ήταν έντονο στην κορυφή με αρκετά πληρώματα να είναι μέσα στο «παιχνίδι».

Απέδωσε καρπούς η στρατηγική των Γιώργου Αναπολιοτάκη-Θανάση Τσιούκα στο 4ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου. Το δίδυμο του Seat Ibiza Kit Car Evo 2 που ξεκίνησε επιφυλακτικά στη γλιστερή ειδική του Σαββάτου αντεπιτέθηκε στις ειδικές της Κυριακής και κέρδισε δικαίως την τέταρτη έκδοση του αγώνα. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X, μην μπορώντας να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρωτοπόρων την Κυριακή. Οι περσινοί Κυπελλούχοι ασφάλτου μπήκαν δυνατά το Σάββατο, ωστόσο στο δεύτερο σκέλος υποκλίθηκαν στην ανωτερότητα των αντιπάλων τους. Τα ουκ ολίγα προβλήματα που αντιμετώπισαν με το Skoda Fabia S2000 οι Παναγιώτης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου δεν τους επέτρεψε να παλέψουν για τη νίκη. Αρχικά ένα πρόβλημα με την τρόμπα βενζίνης το Σάββατο και εν συνεχεία με την ανάρτηση και το συμπλέκτη περιόρισε το πλήρωμα στην τρίτη θέση. Οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) τερμάτισαν στην τέταρτη θέση, χάνοντας τις όποιες ελπίδες είχαν για κάτι καλύτερο στα μισά του αγώνα, όταν ύστερα από μπούκα, στράβωσε ο εμπρός  δεξιά τροχός. Έχοντας μείνει εκτός μάχης, το Κρητικό πλήρωμα δεν πίεσε στις τελευταίες ειδικές και με αυτό του το αποτέλεσμα ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση του πανελληνίου πρωταθλήματος.

Πέμπτοι τερμάτισαν οι μόνιμοι πρωταγωνιστές τα τελευταία χρόνια στην F2, Γιάννης και Γιώργος Γύζης με Renault Clio Williams. Το τοπικό πλήρωμα ταλαιπωρήθηκε από το κιβώτιο ταχυτήτων την Κυριακή, ωστόσο δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη δικίνητη κατηγορία. Στην επιστροφή του στα ράλλυ, ο Παναγιώτης Μπιμπικας με συνοδηγό τον Γιώργο Σκορδηλάκη (Volkswagen Golf) τερμάτισε δεύτερος στην F2, πετυχαίνοντας κορυφαίες επιδόσεις στις ειδικές της Κυριακής. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Γιώργος Σύλλας-Πηνελόπη Αναστασοπούλου με Peugeot 106 S16. Στη γενική κατάταξη, πίσω από τα προαναφερθέντα πληρώματα τερμάτισαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος που αντιμετώπισαν πρόβλημα με το τούρμπο του Subaru Impreza N12.

Ο αγώνας προσμετρούσε και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ιστορικών αυτοκινήτων, καθώς αποτέλεσε τον έκτο γύρο του με συντελεστή 1.5. Οι πρωτοπόροι του θεσμού, Ελευθέριος Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR) επικράτησαν, κερδίζοντας όλες τις ειδικές της Κυριακής και αυξάνοντας τη διαφορά τους στο πρωτάθλημα. Οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000 MKII) μπήκαν δυναμικά το Σάββατο, ωστόσο αρκέστηκαν στη δεύτερη θέση, εμπρός από τους Γιάννη Καλαϊτζιάν-Μαριάννα Καλογηράτου που ούτε απείλησαν, αλλά ούτε απειλήθηκαν με το Fiat Ritmo 130 TC.

Λιγοστές ήταν οι εγκαταλείψεις στον αγώνα, με έξι πληρώματα να μην ολοκληρώνουν την προσπάθειά τους. Στις κυριότερες εγκαταλείψεις, συγκαταλέγονται αυτές των Γρηγόρη Νιώρα-Κωνσταντίνου Κακαλή (Subaru Impreza N12) από και Γιάννη Τασιόπουλου-Βασίλη Μπασιούκα (Citroen Saxo VTS) από έξοδο. Μάλιστα, η άτυχη στιγμή του πληρώματος του Citroen Saxo είχε ως αποτέλεσμα να διακοπεί η τελευταία διαδρομή του αγώνα και τα υπόλοιπα πληρώματα να κάνουν απλή διέλευση.

Ευχάριστη νότα αποτέλεσαν οι ζωγραφιές που ετοίμασαν οι μαθητές της περιοχής με θέμα το 4ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου, οι οποίες κόσμησαν την πλατεία της Ευβοιακής κωμόπολης το διήμερο του αγώνα. Οι τοπικοί άρχοντες, για άλλη μια φορά, στάθηκαν αρωγοί στην όλη διοργάνωση και αγκάλιασαν τον αγώνα. Ευχή όλων, βέβαια, είναι τη νέα χρονιά να πραγματοποιηθεί ένα ράλλυ που θα αποτελέσει πόλος έλξης για περισσότερα πληρώματα από όλη τη χώρα.

Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν μετά το τέλος του αγώνα:

Γιώργος Αναπολιοτάκης: Δεν πιέσαμε το Σάββατο, έχοντας στο μυαλό μας να επιτεθούμε την Κυριακή. Η επίδοσή μας στα δύο περάσματα από την ειδική Γυμνό μας χάρισε ουσιαστικά τη νίκη.

Νίκος Καρπάνος: Αν και ξεκινήσαμε καλά, στη συνέχεια δεν μπορούσαμε να πιάσουμε τους τελικούς νικητές. Κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε και είμαστε ικανοποιημένοι.

Παναγιώτης Καμπύλης: Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα και είμαστε ευχαριστημένοι που φτάσαμε στον τερματισμό.

Γιάννης Γύζης: Παρά το πρόβλημα με το κιβώτιο είμαστε στον τερματισμό και ο στόχος επετεύχθη. Είμαστε χαρούμενοι.

Λευτέρης Μανδρούκας: Την Κυριακή πιέσαμε αρκετά και ανταμειφθήκαμε κερδίζοντας την κατηγορία μας. Ήταν ένας όμορφος αγώνας και το διασκεδάσαμε.

Νικητές επιμέρους κατηγοριών:

C1: Παναγιώτης Καμπύλης / Μάριος Τσαούσογλου – Skoda Fabia S2000 – Δεν προσμέτρησε

C2: Γιώργος Αναπολιοτάκης / Αθανάσιος Τσιούκας – Seat Ibiza Kit Car Evo II

C3: Ιωάννης Γύζης / Γιώργος Γύζης – Renault Clio Williams – Δεν προσμέτρησε

C5: “Αμερικάνος» / Παναγιώτης Κουκλιαμπής – Peugeot 106 S16 – Δεν προσμέτρησε

C6: Γιώργος Σύλλας / Πηνελόπη Αναστασοπούλου – Peugeot 106 S16

Ιστορικά έως 1600 cc: Ιωάννης Λυκάκης / Μαρία Καμπούροβα – Toyota Starlet

Ιστορικά 2000 cc: Παναγιώτης Παραδείσης / Κωνσταντίνος Ποιμενίδης – Ford Escort RS 2000 MKII

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.