Έφτασε το ‘Ημερολόγιο 2017’ της Opel

By  |  0 Comments
  • Αποκαλυπτικές οι πρώτες φωτογραφίες του ημερολογίου
  • Το Ημερολόγιο της Opel για το 2017 θα διατίθεται από τα μέσα Νοεμβρίου
  • Η έκθεση φωτογραφιών του ημερολογίου ξεκινά στις αρχές Φεβρουαρίου στο Βερολίνο

«Τι δουλειά έχω εδώ; Δεν θα μου βγει σε καλό!” Αυτό – ή κάτι παρόμοιο – σκεφτόταν πολύ πιθανόν η Grumpy Cat κατά τη διάρκεια της φωτογράφησης του ημερολογίου της Opel ποζάροντας δίπλα στη Georgia May Jagger, τον Ιούλιο, στα Babelsberg Studios. Ήταν φανερό ότι η αιλουροειδής πρωταγωνίστρια ουδόλως εντυπωσιάστηκε, το αντίθετο μάλιστα, έγινε ακόμα πιο δύστροπη. Άλλωστε έτσι ξέρουν όλοι την Grumpy Cat, την πιο διάσημη γάτα σε όλο τον κόσμο με 8,7 εκατομμύρια ‘likes’ στο Facebook. Ωστόσο αυτό δεν επηρέασε το αποτέλεσμα: οι δώδεκα εικόνες του ημερολογίου από τη διάσημη φωτογράφο Ellen von Unwerth έχουν ολοκληρωθεί και είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακές.

Οι πρώτες φωτογραφίες του ημερολογίου με τα νέα μοντέλα της Opel είναι πολλά υποσχόμενες: H Georgia May Jagger αποκαλύπτει τις πρώτες λεπτομέρειες του νέου Opel Insignia – ανασηκώνοντας μία κουρτίνα σε ένα απόκοσμο σκηνικό φθινοπωρινής ομίχλης. Το επαναστατικό ηλεκτρικό Ampera-e απεικονίζεται σε φάση επαναφόρτισης που του δίνει αυτονομία 500 km. Παρά τη μυστηριώδη ατμόσφαιρα και την ονειρική διάσταση των εποχιακών σκηνικών, τίποτα δεν κατάφερε να κάνει την Grumpy Cat  να χαμογελάσει. Όμως κυρίως λόγω της ακραίας πολικότητας, η μόνιμα βλοσυρή γάτα και το γοητευτικό supermodel Georgia May Jagger προσφέρουν μία συναρπαστική, μοναδική αίσθηση αποτυπωμένη άριστα στις φωτογραφίες της Ellen von Unwerth.

Οπαδοί της Opel, η Grumpy Cat, η Georgia May Jagger και η Ellen von Unwerth θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μία συναρπαστική έκθεση με τις φωτογραφίες του ημερολογίου στις αρχές του 2017. Όλοι οι καλλιτέχνες – συμπεριλαμβανομένης της Grumpy Cat – θα παρευρεθούν στην παρουσίαση.

Και για όσους δεν έχουν την υπομονή να περιμένουν, μία αυστηρά περιορισμένη έκδοση παραγωγής του ημερολογίου της Opel “Georgia & Grumpy – Not impressed by Wonderland“ θα διατίθεται από τα μέσα Νοεμβρίου του 2016 αντί 29,95 Ευρώ (Λιανική τιμή συμπερ. ΦΠΑ στη Γερμανία) αποκλειστικά στο https://opel-collection.com.

Όποιος μπαίνει στα κανάλια των social media της Opel αυτή την εποχή βλέπει κάποια παράξενα πράγματα. Για παράδειγμα, εδώ και κάποιες μέρες διαβάζει ότι η ‘Κοινοτική εργασία είναι πολύ σημαντική’. Λες και τα ‘Likes’ βοηθάνε στην αλλαγή. #OpelGoesGrumpy“. Τώρα ξέρουμε ποιος βρίσκεται πίσω από αυτό: Η Grumpy Cat, πρωταγωνίστρια του νέου ημερολογίου της Opel “Georgia & Grumpy – Not impressed by Wonderland” και το πιο πρόσφατο μέλος στην ομάδα της Opel στα social media. Φαίνεται ότι η Opel δεν έχει ‘ευθυγραμμίσει’ μόνο τις διαφημιστικές εταιρείες της. Η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Opel Tina Müller εξηγεί πώς προέκυψε ο σάλος στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: «Έπρεπε να το ξέρουμε. Όλοι γνωρίζουν τις παραξενιές της Grumpy Cat. Ήταν εμφανές ότι ήταν απλά θέμα χρόνου μέχρι να χακάρει  τους λογαριασμούς μας στα social media και να αφήσει εκεί τα κακεντρεχή σχόλιά της.»

Οι πικρόχολες αναρτήσεις δεν είναι κάτι νέο για την Opel. Αμέσως μετά την παραγωγή του ημερολογίου, η Grumpy Cat έκανε μία ανάρτηση με τίτλο “Worst Photo Shoot ever” – ‘Η χειρότερη φωτογράφηση όλων των εποχών’. Το πόσο κακότροπη ήταν κατά τη διάρκεια της φωτογράφησης στα Babelsberg Studios μπορεί να επιβεβαιωθεί στο ζωντανό υλικό του νέου making-of video. Σε αρκετά στιγμιότυπα, η Grumpy Cat καταστρέφει ανελέητα τις κινήσεις της συμπρωταγωνίστριάς της στο ημερολόγιο Georgia May Jagger και της φωτογράφου Ellen von Unwerth.

Όμως η Opel δεν είναι έτοιμη να αποδεχτεί τα δεδομένα μέχρι τώρα – το αντίθετο: οι υπεύθυνοι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η γάτα έχει κρυφές χάρες, που είναι και ο λόγος για τον οποίο η Grumpy Cat βρίσκεται στο επίκεντρο ολόκληρης της καμπάνιας στα social media με τίτλο ”Drive it or hate it”. «Τι συμβατικές υποχρεώσεις, τι ξεδιαντροπιά και δυστροπία, εμείς στην Opel αγαπάμε την Grumpy Cat! Γι’ αυτό θέλουμε να προσπαθήσουμε να την κάνουμε να χαμογελάσει με τη νέα διαδικτυακή καμπάνια. Και θα πρέπει να τα καταφέρουμε τουλάχιστον μία φορά!» δήλωσε μία διαλλακτική Tina Müller.

“Χαμογελάστε παρακαλώ!“: Διαδικτυακή ομάδα ειδικών δυνάμεων προσπαθεί να φτιάξει τη διάθεση της Grumpy Cat

Για να πετύχει τους σκοπούς της, η Opel επιστράτευσε την “Grumpy Squad” στο πλαίσιο της καμπάνιας. Μία διαδικτυακή ομάδα ειδικών δυνάμεων που απαρτίζεται από τους: Nilam Farooq, funnypilgrim και Emrah. Μαζί με τους followers τους στα social media, θέτουν το εξής ερώτημα: Πώς θα ήταν το ημερολόγιο εάν η Grumpy Cat και η διαδικτυακή κοινότητα είχαν άποψη για τη σχεδίαση; Για να βρουν την απάντηση ξεκινούν την αναζήτηση της ‘13ης εικόνας του ημερολογίου’.

Η αρχηγός της Grumpy Squad και lifestyle blogger Nilam Farooq εξηγεί τα διαφορετικά στάδια της καμπάνιας σε βίντεό της στο YouTube. Για παράδειγμα, ο YouTuber Emrah καλεί τους θεατές του να συμμετάσχουν σε μία πρόκληση ‘φτιάξτο μόνος σου’ και να υποβάλλουν τις σχεδιαστικές προτάσεις τους για ένα Opel σε στυλ Grumpy Cat. Ο Emrah θα δώσει ‘σάρκα και οστά’ στην καλύτερη και θα μεταμορφώσει ένα συμβατικό Opel ADAM σε πλήρως λειτουργικό Grumpy Car. Θα υπάρχει επίσης περιεχόμενο για όσους αγαπούν τις γάτες στο funnypilgrim, που καλεί τους οπαδούς της να ζωγραφίσουν με μέικ-απ μία Φάτσα Γάτας. Ο νικητής θα πρωταγωνιστήσει στην 13η εικόνα του ημερολογίου, με Grumpy Look στο φτιαγμένο Grumpy Car. Η συγκεκριμένη φωτογράφηση θα γίνει στα πλαίσια της πρεμιέρας του ημερολογίου το Φεβρουάριο.

Όμως είναι αυτό αρκετό για να κάνεις μια γάτα εκ φύσεως κακότροπη, να χαμογελάσει; Μέχρι τώρα αυτό υποστηρίζει μόνο η Grumpy Cat: «Αυτό υποτίθεται ότι είναι αστείο; Ποιοι είναι οι influencers, τους γνωρίζει κανείς; Κοίταξε κανείς στην Opel προσεκτικά τα νούμερα; Χελόου ;; Έχω σχεδόν εννέα εκατομμύρια followers μόνο στο Facebook! Η Nilam έχει μόνο 1,1 εκατομμύρια συνδρομητές στο YouTube, η funnypilgrim ούτε καν 350.000 και αυτός ο Emrah με την παράξενη κόμμωση περίπου δύο εκατομμύρια  followers. Αυτό δεν με βοηθά καθόλου, δεν με κάνει να χαμογελώ – σίγουρα είναι για γέλια.»

Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη τις ιστορίας στο #OpelGoesGrumpy στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και για όποιον τον τρώει η περιέργεια και αφήνει στην άκρη τους φόβους του, προτείνουμε να συναντήσει την πιο κακότροπη γάτα όλων των εποχών στην παρουσίαση του ημερολογίου το Φεβρουάριο.

Συντελεστές:

Καμπάνια:       DOJO

Δημιουργία:     Dominic Czaja, Stephen Overmeyer, Johannes Keil, Marc David,
Tony Ziebetzki

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.