F1: Στο γρήγορο Ιντερλάγος

By  |  0 Comments

Ο προτελευταίος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος διεξάγεται στην τεταμένη πολύχρωμη και γρήγορη πίστα του Ιντερλάγος. Μολονότι έχει πρόσφατα στρωθεί νέο οδόστρωμα το Ιντερλάγος ακόμη αποτελεί μεγάλη πρόκληση καθώς περιέχει αλλεπάλληλες στροφές υψηλών φορτίσεων. Επιπλέον υπάρχει η δυναμική για υψηλές θερμοκρασίες. Αυτοί οι παράγοντες οδήγησαν στην τελευταία φετινή εμφάνιση της σκληρής γόμας P Zero με το πορτοκαλί σιρίτι. Θα υπάρχουν επίσης διαθέσιμες η μέση και η μαλακή γόμα. Η τελευταία φορά που είδαμε αυτό το συνδυασμό ήταν στην Ιαπωνία.

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΏΝ

  • Το Ιντερλάγος είναι η δεύτερη πιο μικρή σε μήκος διαδρομή της χρονιάς αλλά πιθανόν η πιο τεταμένη καθώς τα μονοθέσια στρίβουν διαρκώς και αποφεύγουν το κυκλοφοριακό. Αυτό αυξάνει τις απαιτήσεις από τα ελαστικά.
  • Το οδόστρωμα ξαναστρώθηκε πριν δυο χρόνια έτσι αυξήθηκαν τα επίπεδα πρόσφυσης και λειάνθηκαν οι ανομοιομορφίες.
  • Είναι πιθανόν να δούμε μεγάλη διαφοροποίηση στις καιρικές συνθήκες από μεγάλη ζέστη μέχρι έντονη βροχή.
  • Το Ιντερλάγος είναι μια από τις λίγες αριστερόστροφες πίστες, περισσότερο καταπονείται το πίσω δεξιά ελαστικό.
  • Τα ελαστικά συχνά υπόκεινται σε συνδυασμό πλευρικών και κατακόρυφων φορτίων αυτό αυξάνει τις απαιτήσεις.

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ

  • Πορτοκαλί, σκληρή: Θα χρησιμοποιηθεί για 5η φορά φέτος. Είναι υποχρεωτική η διαθεσιμότητά της στον αγώνα.
  • Λευκή, μέση: Επίσης είναι υποχρεωτική η διαθεσιμότητά της στον αγώνα οπότε αυτό θα παίξει ρόλο στην τελική στρατηγική.
  • Κίτρινη, μαλακή: Παρά τις υψηλές απαιτήσεις της πίστας αυτή η γόμα έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν σε αγώνα στη Βραζιλία.

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ:

  • Ο Nico Rosberg κέρδισε τον αγώνα των 71 γύρων ακολουθώντας στρατηγική 3 πιτ στοπ: Εκκίνησε με τη μαλακή και μετά έβαλε τη μέση γόμα στους γύρους 13, 33 και 48. Όλοι όσοι ανέβηκαν στο βάθρο άλλαξαν 3 φορές ελαστικά.
  • Καλύτερη εναλλακτική στρατηγική: Ο Kimi Raikkonen τερμάτισε 4ος με στρατηγική δυο αλλαγών: Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και έβαλε τη μέση γόμα στον 12ο και στον 46ο γύρο.

PAUL HEMBERY, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ PIRELLI

«Για πρώτη φορά από το 2013 φέρνουμε στη Βραζιλία τη σκληρή γόμα που αναμένεται να αποδειχτεί πολύ αποτελεσματική απέναντι στις υψηλές φορτίσεις της πίστας. Το 2015 είχαμε αγώνα με τρεις αλλαγές. Αν λάβει κανείς υπόψη του ότι φέτος αυξήθηκε η ιπποδύναμη και η αεροδυναμική απόδοση το να φέρουμε το πιο σκληρό ελαστικό – σπάνια χρησιμοποιήθηκε φέτος – ήταν η μόνη λογική επιλογή ώστε να υπάρχει η δυνατότητα για εναλλακτικές στρατηγικές. Το να αξιοποιήσει κανείς την αντοχή του σκληρού ελαστικού αντί για την ταχύτητα των πιο μαλακών γομών θα είναι πιθανόν το κλειδί στρατηγικής του αγώνα. Προφανώς σημαντικό ρόλο στους σχεδιασμούς θα παίξει και ο καιρός».

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ;

  • Η πίστα του Ιντερλάγος αναβαθμίστηκε πρόσφατα, οπότε φέτος δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές.
  • Συνεχίστηκαν στο Άμπου Ντάμπι οι δοκιμές των φαρδύτερων βρόχινων ελαστικών του 2017 για δυο μέρες με τη Red Bull.
  • Η Pirelli θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στον 12ωρο αγώνα αντοχής του Bathurst το 2017.
  • Επιπλέον η Pirelli θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής των Trans Am στις HΠΑ από το 2017.

ΟΤΙ ΥΠΕΠΕΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΑΣ

  • Μπορεί να έχουμε πρωταθλητή στο Ιντερλάγος αν συμβεί αυτό θα είναι ο Ρόσμπεργκ.
  • Οι δυο οδηγοί της Mercedes διάλεξαν ακριβώς τα ίδια σετ ελαστικών για το Ιντερλάγος

ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΟΜΩΝ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ:

  ΜΩΒ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΙΤΡΙΝΗ ΑΣΠΡΗ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
Αυστραλία   Πολύ μαλακή Μαλακή Mέση  
Μπαχρέιν   Πολύ μαλακή Μαλακή Mέση  
Κίνα   Πολύ μαλακή Μαλακή Mέση  
Ρωσία   Πολύ μαλακή Μαλακή Mέση  
Ισπανία   Μαλακή Mέση Hard
Μόντε Κάρλο Πάρα πολύ μαλακή Πολύ μαλακή Μαλακή  
Καναδά Πάρα πολύ μαλακή Πολύ μαλακή Μαλακή  
Αζερμπαϊτζάν   Πολύ μαλακή Μαλακή Mέση  
Αυστρία Πάρα πολύ μαλακή Πολύ μαλακή Μαλακή  
Μεγ. Βρετανία   Μαλακή Mέση Hard
Ουγγαρία   Πολύ μαλακή Μαλακή Mέση  
Γερμανία   Πολύ μαλακή Μαλακή Mέση  
Βέλγιο   Πολύ μαλακή Μαλακή Mέση  
Ιταλία   Πολύ μαλακή Μαλακή Mέση  
Σιγκαπούρη Πάρα πολύ μαλακή Πολύ μαλακή Μαλακή  
Μαλαισία Μαλακή Mέση Hard
Ιαπωνία Μαλακή Mέση Hard
ΗΠΑ Πολύ μαλακή Μαλακή Mέση  
Μεξικό Πολύ μαλακή Μαλακή Mέση  
Βραζιλία Μαλακή Mέση Hard
Άμπου Ντάμπι Πάρα πολύ μαλακή Πολύ μαλακή Μαλακή  

f1-pirelli-preview-gp-brazil-3

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.