Κινήθηκε προσεκτικά στις δύσκολες συνθήκες του Μόντε Κάρλο ο Σερδερίδης

By  |  0 Comments

Ξεκίνησε το βράδυ της Πέμπτης ο πρώτος γύρος του φετινού Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλλυ, με τον Ιορδάνη Σερδερίδη να ρίχνεται στη μάχη για τέταρτη συνεχή χρονιά. Η μια από τις δύο προγραμματισμένες νυχτερινές ειδικές ακυρώθηκε, με τον Έλληνα οδηγό να καλείται να αντιμετωπίσει μια δοκιμασία 25 χιλιομέτρων, η οποία διεξήχθη υπό το φως των προβολέων. Οι συνθήκες στη διαδρομή δεν ήταν οι καλύτερες δυνατές, καθώς οι χαμηλές θερμοκρασίες που επικράτησαν, δημιούργησαν πονηρά σημεία με πάγο, κάτι που απαιτούσε προσεκτική οδήγηση από τα πληρώματα.

Ο Έλληνας οδηγός κινήθηκε επιφυλακτικά, χωρίς ρίσκο και ολοκλήρωσε χωρίς προβλήματα το πρώτο σκέλος του αγώνα: «Το καλό είναι ότι τερματίσαμε τη διαδρομή, χωρίς κάποιο πρόβλημα. Βέβαια, δεν είμαι ευχαριστημένος με την επίδοσή μου, καθώς θα μπορούσαμε να πετύχουμε καλύτερο χρόνο. Χάσαμε το ρυθμό μας από τα μέσα της ειδικής και μετά. Στα τελειώματα της διαδρομής συναντήσαμε πολλές παγίδες, με κρυφά σημεία πάγου και αποφασίσαμε να μην πιέσουμε ώστε να ολοκληρώσουμε χωρίς προβλήματα το σκέλος.», ήταν τα λόγια του Σερδερίδη αναφορικά με την εμπειρία του στη νυχτερινή ειδική του αγώνα.

Σε τέτοιες συνθήκες, η σωστή επιλογή των ελαστικών αποτελεί μείζον πρόβλημα για τα πληρώματα: «Το μεγαλύτερο μέρος της ειδικής ήταν στεγνό, οπότε αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε την πολύ μαλακή γόμα. Η επιλογή μας ήταν σωστή.», τόνισε ο Καβαλιώτης οδηγός και πρόσθεσε: «Το σκέλος της Παρασκευής θα έχει χιόνι και πάγο, οπότε εκεί θα τοποθετήσουμε ελαστικά με καρφιά στη Citroen DS3 WRC.»

Η συνέχεια δίνεται την Παρασκευή με τη διεξαγωγή 6 ειδικών διαδρομών, συνολικού μήκους 160.80 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.