Το νέο Renault Mégane στην Ελλάδα

By  |  0 Comments

Το νέο Renault Mégane, ξεχωρίζει χάρη στο δυναμικό, αλλά και στιβαρό του σχεδιασμό που συνδυάζεται με ένα πακέτο τεχνολογικών χαρακτηριστικών, τα οποία κανείς συναντά συνήθως σε μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας. Με πολύ καλή οδική συμπεριφορά, το νέο Mégane εφοδιάζεται με μια ευρεία γκάμα κινητήρων που καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των πελατών. Οι τιμές αρχίζουν από τα 17.150 ευρώ για τις εκδόσεις βενζίνης και τα 18.890 ευρώ για τις diesel.

Το νέο Mégane προσφέρει μια νέα εμπειρία οδήγησης χάρη στο σύστημα RLink2, το οποίο λειτουργεί ως το κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου μέσω μιας κάθετα τοποθετημένες οθόνης 8,7 ιντσών. Παράλληλα μέσω της τεχνολογίας MultiSense ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ενώ μια σειρά εξελιγμένων και φιλικών στη χρήση οδηγικών βοηθημάτων –που συμπεριλαμβάνουν και έγχρωμο Head Up Display- συμβάλουν στις ασφαλέστερες διαδρομές.

Στην έκδοση GT, το σύστημα 4Control αποτελεί μια πρωτιά για την κατηγορία. Συνδυάζεται δε με την εξελιγμένη από τη Renault Sport ανάρτηση, ώστε να προσφέρει κορυφαία οδική συμπεριφορά με δυναμικό κράτημα και ακρίβεια στις αντιδράσεις.

Το πλαίσιο και η ανάρτηση του νέου Mégane εξασφαλίζουν ότι ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Παράλληλα η ισορροπημένη οδική συμπεριφορά συνδυάζεται ιδανικά με μία εκτεταμένη γκάμα κινητήρων απόδοσης από 90 έως 205 ίππους, οι οποίοι καλύπτουν ένα ευρύ πεδίο αναγκών. Το σύνολο συμπληρώνουν τα κορυφαία επίπεδα άνεσης που προσφέρει η ανάρτηση και η ηχομόνωση της καμπίνας.

Ισορροπημένες αναλογίες και ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή

Οι αναλογίες του νέου Mégane είναι ακόμα πιο ισορροπημένες σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Αποτέλεσμα είναι μια πιο δυναμική και στιβαρή σιλουέτα:

  • Μεγαλύτερο μήκος: 4.359mm (+64mm)
  • Χαμηλότερο ύψος: 1.447mm (+25mm)
  • Φαρδύτερα (τα μεγαλύτερα στην κατηγορία) μετατρόχια εμπρός και πίσω – εμπρός: 1.591mm (+47mm) / πίσω: 1.586mm (+39mm)
  • Μεγαλύτερο μεταξόνιο: 2.669 (+28mm)
  • Μικρότερος πίσω πρόβολος: 771mm (-21mm)
  • Γκάμα τροχών με διάμετρο έως 18 ίντσες

Οι φαρδύς ώμοι του νέου Mégane εκφράζουν το συναίσθημα που βρίσκεται στο σχεδιαστικό DNA της Renault. Το κάτω μέρος του αμαξώματος και το καπό μέσω τεταμένων γραμμών συγκλίνουν προς τα εμπρός τονίζοντας το δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Το κενό ανάμεσα στους τροχούς και τους θόλους είναι πολύ μικρό ενισχύοντας το δυναμικό χαρακτήρα, αλλά και την αίσθηση ποιότητας που προσφέρει το νέο Mégane. Η σημαντική μείωση της απόστασης κατά 25-30χλστ. οφείλεται επίσης στην αναθεωρημένη γεωμετρία της ανάρτησης και στα τοποθετημένα με μεγαλύτερη κλίση αμορτισέρ.

Η ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή του νέου Mégane είναι διακριτή τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα:

  • Μπροστά τα LED σχήματος “C” με τρισδιάστατο εφέ καθορίζουν την φωτεινή υπογραφή. Οι εκδόσεις του νέου Mégane που είναι εφοδιασμένες με φωτιστικά σώματα full LED συνδυάζονται με σύστημα αυτόματης εναλλαγής μεγάλης-μεσαίας σκάλας (τεχνολογία LED Pure Vision).
  • Τα πίσω φώτα LED με τεχνολογία Edge Light είναι μόνιμα αναμμένα δημιουργώντας μια μοναδική 3διαστατη οριζόντια φωτεινή υπογραφή.
  • Καμπίνα επιβατών σε στυλ ‘cockpit’ και καθίσματα με έντονη υποστήριξηΗ καμπίνα επιβατών σε στυλ “cockpit”  διαμορφώνεται γύρω από το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα που εφοδιάζονται με προηγμένα συστήματα, όπως το έγχρωμο headup display και η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής – τάμπλετ των 8,7ινστών. Η άνεση των επιβατών έχει βελτιωθεί περαιτέρω χάρη στην κορυφαία ποιότητα και το φινίρισμα των υλικών στο ταμπλό, τις επιφάνειες στην πόρτα, την κονσόλα, αλλά και τα χειριστήρια.

    Τα καθίσματα είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν απόλυτη υποστήριξη στο σώμα με αποτέλεσμα εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και αίσθησης, στοιχείο που οφείλεται κυρίως στη χρησιμοποίηση «αφρού» διπλής πυκνότητας στο εσωτερικό τους. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι σκελετοί των καθισμάτων είναι οι ίδιοι που έχουν χρησιμοποιηθεί στα νέα Espace και Talisman, ενώ η επένδυση τους έχει σαφείς αναφορές σε πολυτελή δερμάτινα προϊόντα και έπιπλα υψηλής σχεδιαστικής αξίας. Τέλος τα εμπρός καθίσματα είναι θερμαινόμενα, παρέχουν λειτουργία μασάζ και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη στήριξη της οσφυϊκής μοίρας.

    • Άμεσο και εύκολο στη χρήση περιβάλλον χρήσης, αντίστοιχο με εκείνο ενός smartphone.
    • Εύκολη προσωποποίηση με τη δημιουργία σελίδων και έξι διαφορετικών προφίλ που επιτρέπουν την ταχύτατη προεπιλογή ρυθμίσεων.
    • Ένα κέντρο ελέγχου απ’ όπου ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται η πλειονότητα των λειτουργιών του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων και των οδηγικών βοηθημάτων.

  • Τεχνολογίες από μεγαλύτερες κατηγορίεςΤο νέο Mégane βασίζεται στην πλατφόρμα CMF C/D (Common Module Family) και εφοδιάζεται με μια σειρά χαρακτηριστικών που βρίσκει κανείς μόνο σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών, όπως τα νέα Espace και Talisman. Αυτή η πλήρης γκάμα τεχνολογιών είναι μοναδική στη κατηγορία και περιλαμβάνει έγχρωμο head-up display, πίνακα οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη TFT και σύστημα R-Link 2 με οθόνη αφής – ταμπλέτα σε δύο επιλογές, κάθετη τοποθέτηση με οθόνη 8,7 ιντσών ή οριζόντια τοποθέτηση με οθόνη 7 ιντσών, καθώς βεβαίως και τα συστήματα MultiSense και 4Control.

    Το σύστημα RLink 2 αποτελεί το κέντρο ελέγχου του οχήματος απ’ όπου ελέγχονται διάφορες λειτουργίες που αφορούν το αυτοκίνητο π.χ. multimedia, σύστημα πλοήγησης, οδηγικά βοηθήματα, σύστημα 4 Control, κτλ.

    Απόλυτη εμπειρία συνδεσιμότητας μέσω της οθόνης-τάμπλετ 8,7 ιντσών και το σύστημα R-Link2

    Το νέο Mégane (ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού) εφοδιάζεται με το σύστημα R-Link 2 που αποτελείται από μια κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής – ταμπλέτα 8,7 ινστών (22cm), αντίστοιχη με εκείνη που εφοδιάζει τα νέα Espace και Talisman. Μοναδικό χαρακτηριστικό για την κατηγορία το R-Link2 προσφέρει την επιλογή ‘pinch & zoom’, όπως συμβαίνει και σε ένα smartphone ή ένα tablet. Παράλληλα το R-Link2 διαθέτει σύστημα αναγνώρισης φωνής για την πλοήγηση, το τηλέφωνο, το ραδιόφωνο κτλ. ώστε να επιτρέπει άμεση και ασφαλή χρήση των διαφόρων λειτουργιών.

    Το R-Link 2 προσφέρει:

  • Το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου αναβαθμίστηκε με την εφαρμογή μεγαλυτέρων ηχείων (αυξημένη διάμετρος από 130χλστ. σε 160χλστ.) τα οποία είναι βέλτιστα τοποθετημένα στη βάση των θυρών.

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει σύνολα έως 205 ίππους

Κινητήρες Diesel: σύνολα έως 163 ίππους

Ευρεία γκάμα κινητήρων που καλύπτουν κάθε ανάγκη

Ως ειδικός στους κινητήρες και πρωτοπόρος στην τεχνολογία των στροβυλοσυμπιεστών και του downsizing η Renault χάρη και στην εμπλοκή της στην Formula 1 ειδικεύεται στους κινητήρες μικρότερης χωρητικότητας. Κάποιοι από αυτούς συνεργάζονται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (Efficient Dual Clutch) που ξεχωρίζει για την ευκολία που παρέχει σε καθημερινή βάση.

  • Ο Energy TCe 100 με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 100hp και 175Nm ροπής από τις 1.500rpm.120g  CO2/km, 5,4 litres/100km

    Ο Energy TCe 130 με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 130hp και 205 Nm ροπής από τις 2.000rpm.

    Ο υπερτροφοδοτύμενος κινητήρας των 1.2 λίτρων προσφέρει απόδοση αντίστοιχη με ένα ατμοσφαιρικό 2λιτρο σύνολο. Ο άμεσος ψεκασμός βελτιώνει την καύση και επιδρά ευεργετικά στον τομέα της κατανάλωσης (5.3 litres/100km) και τις εκπομπές CO2 (119g/km).

    • Διαθέσιμος αποκλειστικά με το νέο Mégane GT:

    Ο Energy TCe 205 με το κιβώτιο EDC των 7 σχέσεων: 205hp και 280Nm ροπής από τις 2.000rpm.

    Το συγκεκριμένο σύνολο παρά την υψηλή απόδοση, διατηρεί χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (6 litres/100km) και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές CO2 (134g/km).

  • Ο Energy dCi 90 με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 90hp και 220Nm ροπής από τις 1.750rpm.95g  CO2/km, 3,7 litres/100km

    Ο Energy dCi 110 με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 110hp και 260Nm ροπής από τις 1.750rpm.

    Ο κινητήρας Energy dCi 110 τοποθετεί το νέο Mégane ανάμεσα στους ηγέτες της κατηγορίας όσον αφορά τις εκπομπές CO2 (95g/km) και την κατανάλωση καυσίμου (3,7 litres/100km). Το συγκεκριμένο σύνολο κερδίζει την υπογραφή ECO2, χάρη και σε τεχνολογία που αναπτύχθηκε στη F1.

    Ο Energy dCi110 με το κιβώτιο EDC 6 σχέσεων: 110hp και 250Nm ροπής από τις 1.750rpm.

    95g  CO2/km, 3,7 litres/100km.

    Ο Energy dCi 130 με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 130hp και 320Nm από τις 1.750rpm.

    Εφοδιασμένος με ένα εντυπωσιακό σύνολο τεχνολογιών, ο πετρελαιοκινητήρας Energy dCi 130 αποδίδει από 1,6 λίτρα 130hp με κατανάλωση μόλις 4 litres/100km και εκπομπές CO2 103g/km.

    Ο κινητήρας Energy dCi165 με το κιβώτιο EDC 6 σχέσεων: 163hp και 380Nm ροπής.

    Ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιεί δύο στροβυλοσυμπιεστές, έναν μικρότερο χαμηλής αδράνειας για εξαιρετική ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές και ένα δεύτερο για γεμάτη αίσθηση ισχύος στις μεσαίες-υψηλές στροφές. Διαθέσιμος αποκλειστικά με το νέο Mégane GT.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.