Η BMW i ετοιμάζεται για μία δυναμική εμφάνιση στο Μεξικό με την MS Amlin Andretti

By  |  0 Comments

Η σεζόν 2016/17 του Πρωταθλήματος Formula E της FIA συνεχίζεται στην Πόλη του Μεξικού ( MEX ) την 1η Απριλίου. Ο Ant ó nio F é lix da Costa (POR ), εργοστασιακός οδηγός της BMW και ο Robin Frijns ( NED ), θα οδηγήσουν τα δύο ATEC -002 της MS Amlin Andretti στο Mexico City ePrix . Η μοναδική πίστα του σταδίου του Μεξικού – Autódromo Hermanos Rodríguez – αποτελεί μία συναρπαστική προσθήκη στο καλεντάρι της Formula E για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Η Πρόκληση

Αν και η σεζόν ξεκίνησε δυνατά με διπλούς βαθμούς στο Χονγκ Κονγκ, η τύχη στάθηκε λιγότερο ευνοϊκή για την ομάδα της Andretti Formula E στον δεύτερο και τρίτο γύρο, χωρίς συγκομιδή βαθμών στο Μαρρακές και το Μπουένος Άιρες. Ο στόχος για το Μεξικό είναι προφανής: ένας βαθμολογούμενος τερματισμός. Ο αγώνας διεξάγεται στο Autódromo Hermanos Rodríguez, κατά ένα τμήμα γήπεδο του μπέιζμπολ και κατά δεύτερο αγωνιστική πίστα. Το σιρκουί περνά μέσα από τεράστιες κερκίδες, δημιουργώντας μία απίστευτη ατμόσφαιρα. Η πίστα είναι παρόμοια, αν και όχι ίδια, με τη διάταξη που χρησιμοποιείται για το Μεξικάνικο Grand Prix. Είναι η πίστα με το μεγαλύτερο υψόμετρο του ημερολογίου, που υπερβαίνει τα 2.500 m.

Η ομάδα MS Amlin Andretti, όπως και οι Félix da Costa και Frijns, θα χρειαστεί να εφαρμόσουν μία έξυπνη στρατηγική και αγωνιστικές τεχνικές για να κατακτήσουν κορυφαίες θέσεις. Οι αγώνες της Formula E χαρακτηρίζονται από απρόβλεπτες εξελίξεις, και το μυστικό για ένα ισχυρό αποτέλεσμα είναι συχνά να αποφεύγεις την εμπλοκή σε δυσάρεστες καταστάσεις, ώστε να εξασφαλίσεις ένα καθαρό ePrix.

Η Ομάδα

Η MS Amlin Andretti αγωνίζεται με ATEC-002 την 3η σεζόν, με τους Félix da Costa και Frijns στο τιμόνι – ο Frijns με το Ν.27 και ο Felix da Costa με το Νο. 28. Η BMW θα προσφέρει τεχνογνωσία και στήριξη στην Αμερικανική ομάδα καθώς κατεβαίνει με δικό της σύστημα κίνησης για πρώτη φορά τη Σεζόν 3, έχοντας χρησιμοποιήσει τη στάνταρ τεχνολογία Formula E τις πρώτες δύο σεζόν.

Οι λάτρεις του σπορ μπορούν να ψηφίσουν για να ενισχύσουν τον αγαπημένο τους οδηγό – μια ‘ενεργειακή υποστήριξη’, που διατίθεται στο δεύτερο μέρος του αγώνα – online. Οι τρεις οδηγοί με τους περισσότερους ψήφους λαμβάνουν έξτρα 100KJ ενέργειας, που μπορεί να αυξήσει τη δύναμή τους μέχρι 30KW. Υπάρχουν δύο μέθοδοι: ψήφος στο fanboost.fiaformulae.com, ή χρήση του hashtag #FanBoost, και #AntonioFelixdaCosta ή #RobinFrijns, στο Twitter ή το Instagram.

Οι Προσδοκίες

António Félix da Costa , MS Amlin Andretti : «Ανυπομονώ να επιστρέψω στη πόλη του Μεξικού. Είναι καταπληκτικό μέρος και να οδηγείς στο στάδιο είναι πραγματική εμπειρία – δεν συγκρίνεται με τίποτα. Το πλήθος θα είναι μεγάλο και οι θεατές κάνουν πολλή φασαρία, είναι σαν γήπεδο ποδοσφαίρου! Πέρασε πολύς καιρός από τον τελευταίο αγώνα. Το Μπουένος Άιρες ήταν απογοητευτικό, αλλά μας έκανε καλό που ξεφύγαμε για να μπορέσουμε να αντιδράσουμε σαν ομάδα – πιστεύω ότι η αντίδρασή μας είναι καλή. Όλη η δουλειά που κάναμε πριν από τον αγώνα του Μεξικού είναι εξαιρετικά χρήσιμη. Σαν αγωνιστική πίστα, πιστεύω ότι ταιριάζει στο μονοθέσιό μας. Είναι δύσκολη πίστα, με πολλές ζώνες απώλειας ισορροπίας. Το υψόμετρο την κάνει επίσης την πιο δύσκολη της σεζόν, ο ατμοσφαιρικός αέρα είναι πραγματικά αραιός. Τα λάθη μας πρέπει να μειωθούν στο ελάχιστο. Μόνον έτσι θα μπορέσουμε να κυνηγήσουμε κάποιους βαθμούς».

Robin Frijns , MS Amlin Andretti : «Πέρσι στο Μεξικό ξεκινήσαμε από την P14 και καταφέραμε να τερματίσουμε στην 5η θέση. Είναι καλή πίστα και προσφέρει τη δυνατότητα για καλές μάχες. Είναι πάντα όμορφο να αγωνίζεσαι εκεί και να βλέπεις τόσους πολλούς θεατές να παρακολουθούν τον αγώνα. Μπαίνοντας στο στάδιο, βλέπεις και ακούς όλους όσους έχουν έρθει για τον αγώνα. Μάθαμε πολλά το Σαββατοκύριακο στο Μπουένος Άιρες και έχουμε δουλέψει σκληρά τις τελευταίες εβδομάδες πάνω σε βελτιώσεις. Στόχος μας είναι και τα δύο μονοθέσια να τερματίσουν σε βαθμολογούμενες θέσεις και να συνεχίσουν τη συγκομιδή βαθμών που ξεκινήσαμε στο Χονγκ Κονγκ».

Η Πόλη

Η Πόλη του Μεξικού έχει ιστορία σχεδόν 1000 χρόνων, που αρχικά χτίστηκε σαν Tenochtitlan από τους Αζτέκους, και διατηρεί αρκετά παραδείγματα αυτής της ιστορικής αρχιτεκτονικής μέχρι σήμερα. Σήμερα, είναι μία τεράστια μητρόπολη που σφύζει από ζωή: πρωτεύουσα του Μεξικού και ταυτόχρονα η μεγαλύτερη πόλη της χώρας. Το τεράστιο μέγεθός της δημιουργεί υψηλή ατμοσφαιρική ρύπανση και προβλήματα κυκλοφορίας, παρά το γεγονός ότι ο μισός από τον πληθυσμό των 8 εκατομμυρίων χρησιμοποιεί το μετρό της πόλης καθημερινά αντί να οδηγεί. Η κυβέρνηση επιδοτεί το κόστος των εισιτηρίων σε μία προσπάθεια να βελτιώσει την ποιότητα του αέρα και να μειώσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση – οι ηλεκτροκίνητες Formula E δε θα επηρεάσουν αρνητικά την προσπάθεια επίτευξης των παραπάνω στόχων.

Η Πίστα

Το ePrix του Μεξικού χρησιμοποιεί το Autódromo Hermanos Rodríguez, που έχει πάρει το όνομά του από τους διάσημους αγωνιζόμενους αδερφούς Pedro και Ricardo. Είναι μόνιμη πίστα, η μοναδική του ημερολογίου που λειτουργεί όλο το χρόνο. Ο χάρτης, περιλαμβάνει δύο μεγάλες φουρκέτες που διαμορφώνουν ένα οβάλ σχήμα, με αρκετές στροφές στο κύριο τμήμα. Αντίθετα με άλλα παγκόσμια πρωταθλήματα της FIA που διεξάγονται εκεί, ο αγώνας της Formula E περνά από στην περίφημη φουρκέτα Peraltada. Η πίστα περικλείει επίσης ένα γήπεδο του μπέιζμπολ, πρώην έδρα της επί 16 φορές Μεξικανικής πρωταθλήτριας ομάδας του μπέιζμπολ Diablos Rojos del Mexico, δημιουργώντας μία συναρπαστική ατμόσφαιρα για οδηγούς και θεατές, με τεράστια πλήθη να συνωστίζονται γύρω από τις κλειστές στροφές του εσωτερικού τμήματος. Επίσης είναι η πίστα του ημερολογίου με το μεγαλύτερο υψόμετρο –2.500m πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Ο Στόλος Οχημάτων BMW i

Για την 3η Σεζόν, η BMW i παραμένει ‘Επίσημος Αυτοκινητιστικός Εταίρος’ του Πρωταθλήματος Formula E της FIA. Το BMW i8 (κατανάλωση μικτού κύκλου: 2,1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 49 g/km) συνεχίζει ως το υψηλών επιδόσεων, αποδοτικό Safety Car (Αυτοκίνητο Ασφαλείας) στη Formula E. Το ίδιο ισχύει για το BMW i3 (κατανάλωση ενέργειας στο μικτό κύκλο: 12.9 kWh, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 g/km) που είναι “Medical Car” (Ιατρικό Αυτοκίνητο) και “Race Director Car” (Αυτοκίνητο Διευθυντή Αγώνα) και τη BMW X5 xDrive40e (κατανάλωση μικτού κύκλου: 3,4–3,3 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 78–77 g/km, τιμές βασισμένες στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού) που κάνει χρέη Οχήματος Διάσωσης – “Rescue Car” ή Οχήματος Απεγκλωβισμού – “Extrication Car”.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.