Λανσάρισμα του MINI Cooper S E Countryman ALL4

By  |  0 Comments

Το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της premium Βρετανικής μάρκας κυκλοφορεί μέσα στο 2017 – το κατ’ εξοχήν MINI παντός εδάφους για την πόλη και την ύπαιθρο προσφέρεται τώρα και σε ηλεκτρική έκδοση που εξασφαλίζει μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η διασκεδαστική οδήγηση, σήμα – κατατεθέν των MINI -μπαίνει σε μία νέα διάσταση – μία ηλεκτρική και ουσιαστικά αθόρυβη διάσταση με χαρακτηριστικό τη συναρπαστική, ακαριαία απόδοση ισχύος και τις μηδενικές εκπομπές CO2.

Από τον Ιούνιο του 2017, η εμφάνιση του MINI Cooper S E Countryman ALL4 στους δρόμους θα καταστήσει το πιο ευρύχωρο και χρηστικό μοντέλο της premium Βρετανικής μάρκας πρωτοπόρο στον τομέα της αποτελεσματικής και βιώσιμης μετακίνησης. Το πρώτο plug-in υβριδικό MINI δεν προσφέρει μόνο σπορ ευελιξία στο δρόμο και εκτός ασφάλτου αλλά και τη δυνατότητα οδήγησης εντελώς ηλεκτρικά, με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το MINI Cooper S E Countryman ALL4 (κατανάλωση μικτού κύκλου: 2.3 – 2.1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 52 – 49 g/km) θα είναι διαθέσιμο στους τοπικούς εμπόρους από τις 24 Ιουνίου του 2017.

Το υβριδικό σύστημα του MINI Cooper S E Countryman ALL4 αποτελείται από ένα 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα με τεχνολογία TwinPower Turbo της MINI και από ένα συγχρονισμένο ηλεκτροκινητήρα. Σε συνδυασμό αποδίδουν 165 kW/224 hp, χαρίζοντας στο αυτοκίνητο επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h σε 6,8 δευτερόλεπτα. Η ισχύς του κινητήρα καύσης μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου Steptronic. Ο ηλεκτροκινητήρας δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου μονής σχέσης, δύο σταδίων. Η έξυπνα ελεγχόμενη συνεργασία ανάμεσα στις δύο κινητήριες μονάδες συνθέτει ένα ηλεκτρικό, τετρακίνητο σύστημα το οποίο βελτιστοποιεί την ευελιξία και τη σταθερότητα στο δρόμο, εξασφαλίζοντας παράλληλα εξαιρετική ελκτική πρόσφυση στο χιόνι και σε άλλες ολισθηρές επιφάνειες.

Σε καθημερινές συνθήκες κυκλοφορίας το έξυπνο σύστημα κίνησης του MINI Cooper S E Countryman ALL4 χαρίζει μία συναρπαστική εμπειρία υβριδικής οδήγησης. Στην εκκίνηση λειτουργεί αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας, κάτι που συνεπάγεται ουσιαστικά αθόρυβη λειτουργία. Όπως ισχύει σε όλους τους ηλεκτρικούς κινητήρες, η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη από στάση. Όταν η ταχύτητα πλησιάσει τα 80 km/h ο θερμικός κινητήρας μπαίνει διακριτικά σε λειτουργία. Ο διακόπτης eDrive δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να συνεχίσει να οδηγεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, εφόσον το επιθυμεί: στο πρόγραμμα MAX eDRIVE, το MINI Cooper S E Countryman ALL4 μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα έως 125 km/h με μηδενικούς ρύπους. Η ηλεκτρική αυτονομία του πρώτου plug-in υβριδικού MINI είναι 40 χιλιόμετρα.

Η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται γι’ αυτό είναι αποθηκευμένη σε μία μπαταρία ιόντων – λιθίου υψηλής τάσης, τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Η μπαταρία φορτίζεται σε συμβατική οικιακή πρίζα ή για μεγαλύτερη ισχύ, σε ειδικό wallbox ή σε δημόσιο σταθμό φόρτισης. Η φόρτιση διαρκεί από 2:15 έως 3:15 ώρες.

Η απόδοση και η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα, η έξυπνα ελεγχόμενη συνεργασία του με το θερμικό κινητήρα και η premium ποιότητα και αξιοπιστία όλων των εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος είναι το αποτέλεσμα της τεχνολογίας eDrive του ομίλου BMW. Η μπαταρία υψηλής τάσης συνοδεύεται από εγγύηση 6 ετών ή 100.000 χιλιομέτρων.

Το MINI Cooper S E Countryman ALL4 συνδυάζει το καινοτόμο σύστημα κίνησης με την ευχρηστία και το χαρακτηριστικό στιλ της σύγχρονης γκάμας μοντέλων MINI. Η απόλαυση της αποκλειστικά ηλεκτροκίνητης οδήγησης συνεπάγεται ελάχιστους περιορισμούς στους εσωτερικούς χώρους. Ο χώρος αποσκευών του υβριδικού μοντέλου είναι 405 λίτρα και μπορεί να επεκταθεί στα 1275 λίτρα με την ανάκλιση των πίσω καθισμάτων. Επιπρόσθετα, η γκάμα βασικού εξοπλισμού του MINI Cooper S E Countryman ALL4 είναι εξαιρετικά πλούσια. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται σπορ τριάκτινο τιμόνι, Προγράμματα Οδήγησης ΜΙΝΙ για εξατομικευμένη ρύθμιση του αυτοκινήτου και το σύστημα πλοήγησης MINI στο οποίο περιλαμβάνεται το MINI Visual Boost radio με οθόνη υπολογιστή ταξιδιού 6,5 ιντσών στο κεντρικό όργανο, καθώς και το MINI Controller στην κεντρική κονσόλα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.