F1: Το Κινεζικό Grand Prix

By  |  0 Comments

Η Σαγκάη ενέχει μοναδικές και αρκετά υψηλές απαιτήσεις από τα ελαστικά. Αυτές στο παρελθόν οδήγησαν σε αμφίρροπες μάχες και πληθώρα προσπερασμάτων. Επίσης ο καιρός είναι πάντα απρόβλεπτος, μπορεί να έχουμε από λιακάδα έως βαριά βροχή, ακόμη και το ίδιο Σαββατοκύριακο. Αυτό επηρεάζει σημαντικά την συμπεριφορά των ελαστικών και τη στρατηγική των ομάδων. Θεωρητικά η μικρότερη φθορά των ελαστικών, φέτος, θα οδηγήσει σε λιγότερα πιτ στοπ. Πέρυσι ο νικητής σταμάτησε δυο φορές κατά τη διάρκεια των 56 γύρων του αγώνα, μολονότι οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν στρατηγική 3 πιτ στοπ.

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

·         Υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στις στροφές και στις ευθείες της πίστας που φτιάχτηκε το 2004.·         Η πίστα πάντα στις πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών είναι ακάθαρτη και γλιστράει.

·         Οι πιο απαιτητικές στροφές για τα ελαστικά είναι η στροφή 1 (μια δεξιά παρατεταμένη) και η στροφή 13.

·         Το εμπρός αριστερά ελαστικό καταπονείται περισσότερο.

·         Στη μεγάλη ευθεία τα ελαστικά αποβάλλουν θερμότητα έτσι αποφεύγεται η τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης.

·         Η ευθεία προσφέρει ευκαιρίες για προσπέρασμα, έτσι οι ομάδες επιλέγουν την ταχύτερη στρατηγική.

·         Η Pirelli θα παρέχει βρόχινα ελαστικά διαφορετικής γόμας με καλύτερη απόδοση σε πίστες με λείο ασφαλτοτάπητα.


MARIO
ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

«Επιλέξαμε τις μεσαίες γόμες της γκάμας μας περιμένουμε όμως οι ομάδες να χρησιμοποιήσουν κυρίως την μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα. Αυτό μέχρι ένα βαθμό εξαρτάται από τον απρόβλεπτο καιρό. Από τη μέση γόμα είναι διαθέσιμα μόνο 2 σετ. Στο παρελθόν είχαμε τοπικές παραμορφώσεις λόγω υπερθέρμανσης στην Κίνα καθώς στο τέλος των μεγάλων ευθειών υπάρχουν κλειστές στροφές. Στις δοκιμές της Βαρκελώνης καταγράψαμε ότι οι παραμορφώσεις έχουν γενικά μειωθεί φέτος, θα είναι καλό να το επιβεβαιώσουμε και εδώ αυτό. Αν βρέχει και πιθανόν έχει κρύο, θα παρέχουμε στις ομάδες βρόχινα ελαστικά με διαφορετική γόμα με στόχο να έχουν οι οδηγοί περισσότερη πρόσφυση».

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ;

  • Η Pirelli συλλέγει ήδη δεδομένα για τα πρωτότυπα ελαστικά του 2018. Η Κίνα θα δώσει μερικά πολύ χρήσιμα στοιχεία όταν χρειαστεί να δημιουργήσουμε τις νέες εκδόσεις ελαστικών.
  • Υπάρχει μόνο ένας αγώνας υποστήριξης, εκτός της F1, στο πλαίσιο του Κινέζικου Grand Prix οπότε η διαδρομή δε θα στρωθεί γρήγορα με γόμα.
  • Για τους πέντε πρώτους αγώνες όλοι οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους τις ίδιες γόμες ελαστικών: Επτά από την πιο μαλακή, τέσσερις από τη μεσαία και δυο από την σκληρότερη εκ των διαθεσίμων γομών.

ΣΑΓΚΑΗ: ΟΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΛΙΚ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ

 

21 psi (εμπρός) – 20.5  psi (πίσω)

 

Φόρμουλα 1 στη Κίνα

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.