3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – “Γιώργος Μοσχούς” : Πραγματοποιήθηκε ο τεχνικός έλεγχος στην Άμφισσα

By  |  0 Comments

Πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του MyKteo στην Άμφισσα ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων που θα συμμετέχουν στο 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – «Γιώργος Μοσχούς». Από τη διαδικασία πέρασαν 37 αυτοκίνητα, τα οποία θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στην ειδική διαδρομή «Καρούτες» την Κυριακή. Ο αγώνας αποτελεί το δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Χώματος και παράλληλα τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Είναι αφιερωμένος στη μνήμη του πολύ-πρωταθλητή Γιώργου Μοσχού και διεξάγεται από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.).

Στις 21.00 σήμερα το βράδυ, τα αυτοκίνητα θα ανεβούν στη ράμπα της εκκίνησης στην Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας, σε μια όμορφη εκδήλωση που αναμένεται να συγκεντρώσει πλήθος κόσμου.  Να υπενθυμίσουμε πως το πρώτο από τα τρία προγραμματισμένα σκέλη του αγώνα θα ξεκινήσει στις 09.30 το πρωί της Κυριακής, με το δρόμο να κλείνει στις 08.30 για τους θεατές. Τα επόμενα δύο σκέλη είναι προγραμματισμένα για τις 11.44 και 13.55 αντίστοιχα. Ο τερματισμός του αγώνα θα πραγματοποιηθεί στις 14.45 στην Κεντρική Προβλήτα Ιτέας, ενώ στις 16.30 θα διεξαχθούν οι απονομές στον ίδιο χώρο.

Καλό είναι οι φίλοι του αθλήματος να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των κριτών και να κάθονται σε ασφαλή σημεία. Ο καιρός αναμένεται να είναι σύμμαχος τόσο των πληρωμάτων, όσο και των φίλων που θα παρακολουθήσουν τον αγώνα, οπότε είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για να ξεφύγετε από τη ρουτίνα της καθημερινότητας.

Στην ακροπολική διαδρομή «Καρούτες» θα διεξαχθεί το 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ- «Γιώργος Μοσχούς» το διήμερο 13 και 14 Μαϊου. Ο αγώνας συγκέντρωσε 37 πληρώματα, τα οποία υπόσχονται ωραίες μονομαχίες στα βουνά. Την ευθύνη οργάνωσης του αγώνα, επίκεντρο του οποίου θα είναι η Μαρίνα Ιτέας, έχει το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ). Το 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – «Γιώργος Μοσχούς» αποτελεί το δεύτερο γύρο του φετινού Κυπέλλου Χώματος και τον τρίτο του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Ο αγώνας είναι αφιερωμένος στη μνήμη του πολυπρωταθλητή Γιώργου Μοσχού. Η Οργανωτική Επιτροπή θεσμοθέτησε κύπελλα «Γιώργος Μοσχούς» τα οποία θα απονεμηθούν στο πλήρωμα που θα πετύχει την καλύτερη επίδοση σε ένα από τα τρία σκέλη του αγώνα. Επικεφαλής στη βαθμολογία του Κυπέλλου Χώματος μετά την επικράτησή του στο Εαρινό Ράλλυ, ο Θέμης Χαλκιάς θέλει να διπλασιάσει τις νίκες του με το Κώστα Κόντο στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo IX. Ικανοί για τους 25 βαθμούς της νίκης εμφανίζονται οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ήταν ανταγωνιστικοί στην πρεμιέρα του θεσμού. Άφησαν πίσω τα προβλήματα που δεν τους επέτρεψαν να συμμετέχουν στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Τάσος Παπαδόπουλος (Subaru Impreza GT) και θα ταξιδέψουν ως την Ιτέα με στόχο να ανεβούν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Από εκεί και πέρα, αξίζει να προσέξει κανείς τους Γιάννη Μποζιονέλο-Βαγγέλη Παναρίτη που φέτος ακολουθούν το Κύπελλο με ένα Mitsubishi Lancer Evo VI, τους Χρήστο Παλαιολόγο-Δημήτρη Σελλή (Mitsubishi Lancer Evo VIII), αλλά και τους Νικόλα Χαλιβελάκη-Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη, στην επιστροφή του οδηγού στο τετρακίνητο Lancer ένατης γενιάς. Με ενδιαφέρον αναμένεται το ντεμπούτο του Διαμαντή Τζαμπάζη σε χωμάτινη επιφάνεια, έχοντας στο δεξί μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX τον Γιώργο Πολυζώη. Αμφίρροπες θα είναι οι μάχες στα δικίνητα, με τους νικητές στον πρώτο γύρο, Θοδωρή Τσάκαλο-Απόστολο Κοτρωνή (Toyota Yaris) να έχουν δύσκολο έργο, θέλοντας να αφήσουν πίσω τους τους ταχύτατους στη χωμάτινη επιφάνεια Ντίνο Αντωνίου-Όλγα Μέρμηγκα (Ford Escort RS 2000 MKII). Οι περσινοί κυπελλούχοι Ελλάδος στη C6, «El nak jr»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) χρησιμοποιούν τον αγώνα ως πρόβα ενόψει του Ράλλυ Ακρόπολις και θα κυνηγήσουν τη νίκη, ενώ κάτι ανάλογο θα κάνουν και οι 1400άρηδες Θοδωρής Πανούτσος-Φώτης Αλεξανδρόπουλος με Toyota Yaris και “Arma”-“Armaki” με Nissan Micra K11. Αίσθηση προκαλεί η συμμετοχή των Κυπελλούχων Χώματος το 2014, Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτου (Renault Clio R3 Maxi) που επιστρέφουν στην αγωνιστική δράση και αποτελούν το μεγάλο φαβορί για επικράτηση στην κατηγορία. Στα ιστορικά, οι πρωτοπόροι του θεσμού, Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort BDA) θα κυνηγήσουν τη δεύτερη φετινή τους επιτυχία, έχοντας να αντιμετωπίσουν τους περσινούς πρωταθλητές Λευτέρη Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη (Porsche 911 RSR). Με Ford Escort RS 1600 θα αγωνιστούν οι δεύτεροι της βαθμολογίας, Μάριος Σταφυλοπάτης-Δημήτρης Βαζάκας που στοχεύουν στη διάκριση, ενώ ικανοί να πρωταγωνιστήσουν εμφανίζονται οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS2000) και ο πρωταθλητής του 2014, Γιώργος Κασιδόπουλος που θα έχει το Νίκο Μπαμπαλή στο δεξί μπάκετ του Toyota Starlet KP60. Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 13 Μαΐου από τις 16.00 έως τις 19.00 στο MyKteo που βρίσκεται στο Βιοτεχνικό Πάρκο Άμφισσας. Εν συνεχεία, τα αυτοκίνητα θα βρεθούν στην Κεντρική Προβλήτα Ιτέας, όπου θα πραγματοποιηθεί η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα στις 21.00. Το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα εισέλθει στην ειδική διαδρομή «Καρούτες» στις 09.33 το πρωί της Κυριακής 14 Μαΐου, ενώ τα επόμενα δύο σκέλη είναι προγραμματισμένα για τις 11.44 και 13.55 αντίστοιχα. Ο τερματισμός του αγώνα θα γίνει στις 14.45 στη Μαρίνα Ιτέας, ενώ στις 16.30 θα διεξαχθούν οι απονομές στην Κεντρική Προβλήτα Ιτέας.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.