F1: Η στρατηγική των ελαστικών στη Ρωσία

By  |  0 Comments

Το Ρώσικο Grand Prix κερδήθηκε με στρατηγική ενός πιτ στοπ από τον οδηγό της Mercedes, Valtteri Bottas ο οποίος πήρε την παρθενική του νίκη. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής όπως έχουμε δει πάντοτε να συμβαίνει στο Σότσι.

Ο Φινλανδός εκκινούσε 3ος με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, έστριψε πρώτος και σταμάτησε για να τοποθετήσει την πολύ μαλακή γόμα, πριν τον βασικό του αντίπαλο: τον οδηγό της Ferrari, Sebastian Vettel. O Vettel έμεινε έξω 6 γύρους περισσότερους και χρησιμοποίησε τα πιο φρέσκα – στο δεύτερο μέρος – ελαστικά για να πιέσει το Μπότας στο φινάλε. Οι οχτώ πρώτοι στην τελική κατάταξη ακολούθησαν στρατηγική πάρα πολύ μαλακής, πολύ μαλακής γόμας.

MARIO ISOLA – Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου

“Το Ρωσικό Grand Prix εξελίχθηκε όπως το περιμέναμε όσον αφορά στη στρατηγική παρά την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή και τις θερμοκρασίες που ήταν οι υψηλότερες του Σαββατοκύριακου. Καταγράφηκε μια μικρή παραμόρφωση (blistering) στο εμπρός αριστερά ελαστικό για κάποιους οδηγούς κυρίως λόγω της παρατεταμένης στροφής 3, όμως αυτό δεν επηρέασε την απόδοση. Η λεία επιφάνεια του οδοστρώματος είχε ως αποτέλεσμα η πλειοψηφία των αγωνιζόμενων να ακολουθήσει στρατηγική μιας αλλαγής αφού όπως αναμέναμε η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης (degradation) ήταν χαμηλή. Είδαμε διαφορετικές σκέψεις όσον αφορά το χρονικό σημείο της αλλαγής ελαστικών ειδικά από τους Bottas και Vettel,αυτό μας έδωσε μια συναρπαστική κούρσα μέχρι την καρό σημαία.”

Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
SUPERSOFT Magnussen, Kvyat 30
ULTRASOFT Hulkenberg 40

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Η στρατηγική του αγώνα εξελίχθηκε όπως αναμένονταν. Θεωρούσαμε πως η ταχύτερη επιλογή θα ήταν η αλλαγή από την πάρα πολύ μαλακή γόμα στην πολύ μαλακή στον 26ο γύρο. Ο Bottas σταμάτησε στον 28ο γύρο ενώ ο Vettel κρατήθηκε για έξι γύρους ακόμη προτού κάνει τη δική του αλλαγή. Η στιγμή εισόδου τους επηρεάστηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.