F1: Η στρατηγική των ελαστικών στον Καναδά

By  |  0 Comments

Καταγράψαμε ευρεία ποικιλία στρατηγικών στο Καναδικό Grand Prix. Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε υιοθετώντας στρατηγική πάρα πολύ μαλακής/πολύ μαλακής γόμας. Ο δεύτερος και ο τρίτος στην κατάταξη επίσης σταμάτησαν από μια φορά όμως χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα στο δεύτερο μέρος. Ο Hamilton ολοκλήρωσε ένα μεγάλο πρώτο μέρος με την πάρα πολύ μαλακή γόμα αυτό του επέτρεψε να πραγματοποιήσει τη μοναδική του αλλαγή χωρίς να χάσει την πρωτοπορία στον αγώνα.

Η Ferrari υιοθέτησε μια διαφορετική προσέγγιση, έκανε δυο αλλαγές ώστε να τερματίσει στον αγώνα με την ταχύτερη πάρα πολύ μαλακή γόμα. Έτσι κέρδισαν θέσεις στο τέλος. Στην περίπτωση του Sebastian Vettel ο αγώνας του επηρεάστηκε από το χτύπημα στην εμπρός αεροτομή στην αρχή του αγώνα. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με την πάρα πολύ μαλακή γόμα εκτός από τους  Kevin Magnussen (Haas) και Pascal Wehrlein (Sauber).

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

«Στον αγώνα φυσούσε περισσότερο απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες. Στην αρχή είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτοί οι δυο παράγοντες προσέθεσαν παραμέτρους στους υπολογισμούς στρατηγικής. Είδαμε λοιπόν πολλές ομάδες να έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις ενώ αντιδρούσαν στις συνθήκες αγώνα που μεταβάλλονταν. Η επιλογή του Hamilton να πραγματοποιήσει ένα μεγάλο πρώτο μέρος με την πάρα πολύ μαλακή γόμα του επέτρεψε να ολοκληρώσει τον αγώνα με την πολύ μαλακή γόμα. Την ίδια στρατηγική ακολούθησαν και οι Force India για να διεκδικήσουν θέση στο βάθρο. Η Ferrari αντέδρασε στο γρήγορο υποχρεωτικό πιτ στοπ του Vettel ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική ώστε να κερδίσει θέσεις στο φινάλε».

ΤΑΧΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Bottas
1m 15.894s
Hamilton

1m 14.551s

Vettel
1m 14.719s
Ricciardo

1m 16.165s

Alonso
1m 15.853s
Raikkonen

1m 15.388s

Stroll
1m 15.979s
Hamilton
1m 16.037s

 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΜΑΛΑΚΉ Ricciardo 52
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Grosjean 68
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Vandoorne 45

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής. Η στρατηγική που ακολούθησε ήταν αυτή που είχαμε προβλέψει ως την 2η ταχύτερη προσέγγιση θεωρητικά: Ο Hamilton άλλαξε από πάρα πολύ μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα στον 32ο γύρο. Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas έμεινε λιγότερους γύρους στην αρχή με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, ακολουθώντας την θεωρητικά ταχύτερη προσέγγισή μας: Άλλαξε στον 23ο γύρο έβγαλε την πάρα πολύ μαλακή και έβαλε τη μαλακή γόμα με την οποία τερμάτισε.
Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ MERCEDES LEWIS HAMILTON ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ ΣΤΟ ΜΟΝΤΡΕΑΛ ΜΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΙΑΣ ΑΛΛΑΓΗΣ: ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ/ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ ΓΟΜΑ ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΕΥΡΕΙΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ: ΔΥΟ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΗΣ FERRARI ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΠΡΙΝΤ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΧΑΜΗΛΗ ΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΛΟΓΩ ΘΕΡΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΟΜΕΣ. ΕΙΔΑΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΩΤΑ ΜΕΡΗ ΑΓΩΝΑ Σ’ ΑΥΤΟ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. Καταγράψαμε ευρεία ποικιλία στρατηγικών στο Καναδικό Grand Prix. Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε υιοθετώντας στρατηγική πάρα πολύ μαλακής/πολύ μαλακής γόμας. Ο δεύτερος και ο τρίτος στην κατάταξη επίσης σταμάτησαν από μια φορά όμως χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα στο δεύτερο μέρος. Ο Hamilton ολοκλήρωσε ένα μεγάλο πρώτο μέρος με την πάρα πολύ μαλακή γόμα αυτό του επέτρεψε να πραγματοποιήσει τη μοναδική του αλλαγή χωρίς να χάσει την πρωτοπορία στον αγώνα. Η Ferrari υιοθέτησε μια διαφορετική προσέγγιση, έκανε δυο αλλαγές ώστε να τερματίσει στον αγώνα με την ταχύτερη πάρα πολύ μαλακή γόμα. Έτσι κέρδισαν θέσεις στο τέλος. Στην περίπτωση του Sebastian Vettel ο αγώνας του επηρεάστηκε από το χτύπημα στην εμπρός αεροτομή στην αρχή του αγώνα. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με την πάρα πολύ μαλακή γόμα εκτός από τους Kevin Magnussen (Haas) και Pascal Wehrlein (Sauber). MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ «Στον αγώνα φυσούσε περισσότερο απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες. Στην αρχή είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτοί οι δυο παράγοντες προσέθεσαν παραμέτρους στους υπολογισμούς στρατηγικής. Είδαμε λοιπόν πολλές ομάδες να έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις ενώ αντιδρούσαν στις συνθήκες αγώνα που μεταβάλλονταν. Η επιλογή του Hamilton να πραγματοποιήσει ένα μεγάλο πρώτο μέρος με την πάρα πολύ μαλακή γόμα του επέτρεψε να ολοκληρώσει τον αγώνα με την πολύ μαλακή γόμα. Την ίδια στρατηγική ακολούθησαν και οι Force India για να διεκδικήσουν θέση στο βάθρο. Η Ferrari αντέδρασε στο γρήγορο υποχρεωτικό πιτ στοπ του Vettel ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική ώστε να κερδίσει θέσεις στο φινάλε». ΤΑΧΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Bottas 1m 15.894s Hamilton 1m 14.551s Vettel 1m 14.719s Ricciardo 1m 16.165s Alonso 1m 15.853s Raikkonen 1m 15.388s - Stroll 1m 15.979s Hamilton 1m 16.037s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΜΑΛΑΚΉ Ricciardo 52 ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Grosjean 68 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Vandoorne 45 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής. Η στρατηγική που ακολούθησε ήταν αυτή που είχαμε προβλέψει ως την 2η ταχύτερη προσέγγιση θεωρητικά: Ο Hamilton άλλαξε από πάρα πολύ μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα στον 32ο γύρο. Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas έμεινε λιγότερους γύρους στην αρχή με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, ακολουθώντας την θεωρητικά ταχύτερη προσέγγισή μας: Άλλαξε στον 23ο γύρο έβγαλε την πάρα πολύ μαλακή και έβαλε τη μαλακή γόμα με την οποία τερμάτισε. Copyright-free videos and photos f1pressarea.pirelli.com Follow us on @pirellisport Facebook/PirelliMotorsport Instagram/pirelli_motorsport More info on Racingspot.pirelli.com

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.