BMW Group : Συνδεσιμότητα και ψηφιακές υπηρεσίες

By  |  0 Comments

Το BMW Group χρησιμοποιεί το θεσμό Ημέρες Καινοτομίας BMW 2017 – Συνδεσιμότητα
και Ψηφιακές Υπηρεσίες, για να διερευνήσει τις δυνατότητες ενσωμάτωσης των οχημάτων
στην ψηφιακή ζωή των πελατών και να παρουσιάσει τις τελευταίες εξελίξεις της εταιρίας.
• Σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, η συνδεσιμότητα είναι βασικός πυλώνας της στρατηγικής του
BMW Group NUMBER ONE > NEXT για το μέλλον.
• 8,5 εκατομμύρια οχήματα του BMW Group σε όλο τον κόσμο ήδη απολαμβάνουν τα
οφέλη της συνδεσιμότητας χάρη στο BMW ConnectedDrive.
• Το λανσάρισμα του BMW Connected το Μάρτιο του 2016 σηματοδότησε το ξεκίνημα μιας
νέας εποχής. Διατίθεται τώρα σε 29 χώρες και 18 γλώσσες.
• 13 ενημερώσεις iOS και πέντε ενημερώσεις Android επιτρέπουν ενσωμάτωση πέντε
σημείων επαφής: iOS και Android smartphones, Apple Watch, Samsung Gear και Amazon
Echo.
• Το MINI Connected λανσαρίστηκε το Νοέμβριο του 2016 και από τότε έχει εξαπλωθεί σε
33 αγορές.
• Τον Ιούνιο του 2017, το BMW Connected συγκέντρωσε ένα εκατομμύριο χρήστες σε όλο
τον κόσμο για πρώτη φορά.
• Λανσάρισμα νέων υπηρεσιών τον Ιούλιο του 2017: Το νέο πακέτο “BMW Connected+”
αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία των οδηγών BMW μέσω εκτενούς εξατομίκευσης και
πιο εκτεταμένης, ομαλής ενσωμάτωσης στο όχημα.
• Τα τέσσερα Γραφεία Τεχνολογίας σε Σαγκάη, Τόκιο, Mountain View και Σικάγο
φροντίζουν το BMW Group να ακολουθεί τον παλμό των εξελίξεων, βοηθώντας το στην
ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, τοπικών τάσεων και παγκόσμιων λύσεων.
• Η ομάδα του Chicago ειδικεύεται στη δημιουργία ευέλικτου λογισμικού για ψηφιακές
υπηρεσίες και λύσεις και αποτελείται από 150 ειδικούς από 20 κράτη.
• Περαιτέρω επέκταση της γκάμας επαγγελματικών λύσεων μέσα στο αυτοκίνητο. Εκτός από
το Microsoft Exchange, και το Skype θα διατίθεται σε όλα τα οχήματα BMW από το
φθινόπωρο του 2017 για εύκολη συμμετοχή σε διασκέψεις Skype.

2. BMW Connected – Μία νέα διάσταση στη συνδεσιμότητα
από το 2016.
Εξατομικευμένες υπηρεσίες πλαισιώνουν ένα ψηφιακό
lifestyle.
Η ψηφιοποίηση δεν είναι μόνο απαραίτητο στοιχείο της στρατηγικής NUMBER ONE > NEXT
του BMW Group, αλλά αποτελεί και τη βάση για να μεταμορφωθεί από κατασκευαστής
αυτοκινήτων και πάροχος υπηρεσιών σε εταιρία τεχνολογίας που προσφέρει premium
μετακίνηση και υπηρεσίες. Η εταιρία θεωρεί ότι τέσσερις είναι οι κρίσιμοι παράγοντες, όπως
συνοψίζονται στο αρκτικόλεξο “ACES”: Αυτοματοποίηση, Διασύνδεση, Εξηλεκτρισμός και
Κοινοχρησία (Automated, Connected, Electrified & Shared). Χάρη στις στάνταρ
ενσωματωμένες κάρτες SIM και τα διάφορα προϊόντα BMW ConnectedDrive, περίπου 8,5
εκατομμύρια οχήματα του BMW Group από όλο τον κόσμο είναι ήδη “συνδεδεμένα”, και
αυτός ο αριθμός αυξάνεται καθημερινά.
Για πολλά χρόνια, το BMW Group ‘χτίζει’ ένα portfolio καινοτόμων λειτουργιών σχεδιασμένων
για να συνδέουν έξυπνα τον οδηγό, το όχημα και τον έξω κόσμο, υπό την ομπρέλα του BMW
ConnectedDrive. Αυτό είναι συνώνυμο με πρωτοποριακές φιλοσοφίες και τεχνολογίες μέσα
και έξω από το όχημα με σκοπό την αξιοποίηση της συνδεσιμότητας για μέγιστο όφελος των
πελατών.
Νέα εποχή συνδεσιμότητας: BMW Connected.
Το 2016 σηματοδότησε ένα ξεχωριστό ορόσημο στην εξέλιξη του BMW ConnectedDrive.
Το λανσάρισμα του BMW Connected στις ΗΠΑ το Μάρτιο της ίδιας χρονιάς, με την Ευρώπη
να ακολουθεί αργότερα τον Αύγουστο, προανήγγειλε μία στρατηγική και τεχνολογική ριζική
αλλαγή. Ενώ στο παρελθόν οι λειτουργίες του BMW ConnectedDrive ήταν κυρίως
συνδεμένες με το αυτοκίνητο, το BMW Connected χρησιμοποίησε αρκετά σημεία επαφής
σε μία πλατφόρμα όπου συγκεντρώνονται καθημερινές λειτουργίες μετακίνησης – ώστε η
εμπειρία του οδηγού να ξεκινά πριν καν μπει στο όχημα. Επομένως, το BMW Connected
ήταν το πρώτο βήμα στο δρόμο για έναν πλήρως συνδεδεμένο κόσμο, στον οποίο το
αυτοκίνητο γίνεται μία έξυπνη συσκευή – έξυπνα συνδεδεμένη, πλήρως ενσωματωμένη και
άριστα συντονισμένη με τις ατομικές ανάγκες και το περιβάλλον κάθε χρήστη.
Η πρώτη έκδοση του BMW Connected μπορούσε ήδη να συνδυάζει πληροφορίες σχετικές
με τη μετακίνηση, όπως διευθύνσεις και ώρες ραντεβού από το ημερολόγιο ενός
smartphone καθώς και να ενημερώνει τον οδηγό για την ιδανική ώρα αναχώρησης, ώστε να
φτάνει στο ραντεβού στην ώρα του, βάσει δελτίων κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο. Το
BMW Connected είναι επίσης χρήσιμο για την εξαγωγή τόπων και σημείων ενδιαφέροντος
από άλλες εφαρμογές, την αποθήκευσή τους ως προορισμό μαζί με την επιθυμητή ώρα
άφιξης και τη μεταφορά τους σε ένα σύστημα πλοήγησης της BMW με μερικά κλικ. Και στην
περίπτωση των plug-in υβριδικών και BMW i μοντέλων, υπάρχει δυνατότητα ανάκτησης των
σχετικών δεδομένων (όπως αυτονομία αυτοκινήτου ή φόρτιση μπαταρίας) απομακρυσμένα,

μέσω του BMW Connected πριν την εκκίνηση, ώστε οι οδηγοί να προγραμματίζουν ανάλογα
τα ταξίδια τους.
Οι ενημερώσεις λογισμικού μέχρι τα μέσα του 2017, επέτρεψαν επίσης την ενσωμάτωση
συσκευών Android, smartwatches όπως τα Samsung Gear S3 και Apple Watch, και του
ψηφιακού, προσωπικού βοηθού Amazon Echo. Η νέα έκδοση του MINI Connected
κυκλοφόρησε το Νοέμβριο του 2016, λίγο πριν την άφιξη του BMW Connected στην Κίνα,
σε μία έκδοση ειδικά προσαρμοσμένη στις ανάγκες των Κινέζων πελατών. Σε διάστημα μόλις
12 μηνών, το BMW Connected – με εξαιρετικά προηγμένη ενσωμάτωση και γκάμα νέων
υπηρεσιών – λανσαρίστηκε σε 29 αγορές, όπου επαναπροσδιορίζει τώρα την εμπειρία
μετακίνησης μέσα και έξω από τα αυτοκίνητα BMW με μεγάλη επιτυχία. Μέχρι τον Ιούνιο
του 2017, ο αριθμός χρηστών του BMW Connected σε όλο τον κόσμο είχε ήδη ξεπεράσει το
ένα εκατομμύριο.
Ευέλικτη κεντρική πλατφόρμα: Open Mobility Cloud.
Οι εξατομικευμένες υπηρεσίες από διάφορες πλατφόρμες που σχετίζονται με το BMW
Connected γίνονται εφικτές με το Open Mobility Cloud. Η ευέλικτη αρχιτεκτονική του
προέρχεται από τα ενσωματωμένα εργαλεία και την τεχνολογία του Microsoft Cloud και της
πλατφόρμας δεδομένων Azure. Το ισχυρό σύστημα μπορεί να επεξεργάζεται δεδομένα και
πληροφορίες από όλα τα είδη διαφορετικών πηγών και στη συνέχεια να τα διαθέτει για
περαιτέρω χρήση. Το Open Mobility Cloud προσφέρει επίσης εκτεταμένες δυνατότητες σε
ό,τι αφορά τη μηχανική μάθηση και την ανάλυση δεδομένων. Κάθε φορά που
χρησιμοποιείται, το σύστημα ‘μαθαίνει’ το χρήστη λίγο καλύτερα και μπορεί να κάνει
προβλέψεις. Στο πλαίσιο αυτό, θέτει τη βάση για το υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης και
προσαρμογής του περιεχομένου στο περιβάλλον που παρέχουν οι υπηρεσίες. Μελλοντικά, η
πλατφόρμα θα γίνει ακόμα πιο ευέλικτη, ώστε να επιτρέψει την ενσωμάτωση και κλιμάκωση
περισσοτέρων σημείων επαφής – όπως νέες συσκευές – μαζί με νέες υπηρεσίες από τους
εταίρους μας.
BMW ID: φορητό, ψηφιακό προφίλ πελάτη γίνεται η πύλη εισόδου στις ψηφιακές
υπηρεσίες.
Η πλατφόρμα BMW Connected είναι πρωταρχικής σημασίας για τη μελλοντική κατεύθυνση
του BMW Group. Οι πελάτες μπορούν να απολαμβάνουν πολλαπλά οφέλη από την
εξατομικευμένη, ευφυή συνδεσιμότητα μεταξύ οχήματος και του ψηφιακού κόσμου, τα
οποία δεν περιορίζονται μόνο στη ραγδαία πρόοδο του τομέα της αυτόνομης οδήγησης. Ένα
φορητό, ψηφιακό προφίλ χρήστη – το BMW ID – παίζει κρίσιμο ρόλο εδώ. Αυτό το προφίλ
παρέχει τη δυνατότητα σύνδεσης ενός οχήματος με τον ψηφιακό κόσμο του πελάτη.
Αποτελείται από ένα ολοκληρωμένο προφίλ ανεξαρτήτως του οχήματος, που ο χρήστης
φέρει μαζί του συνεχώς με τη συσκευή του, ώστε να το μεταφέρει σε οποιαδήποτε BMW.
Περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως εξατομικευμένες ρυθμίσεις οχήματος,
για παράδειγμα, οι αγαπημένες υπηρεσίες γραφείου και ψυχαγωγίας του πελάτη και σχέδια
μετακίνησης. Αυτές θα μπορούν να γίνονται αυτόματα διαθέσιμες στο επόμενο όχημα που
θα χρησιμοποιήσει ο οδηγός παρέχοντας μία εξαιρετικά εξατομικευμένη εμπειρία
μετακίνησης. Το προφίλ και κατά συνέπεια η πλατφόρμα, μαθαίνουν συνεχώς με κάθε νέα χρήση,

με αποτέλεσμα να εναρμονίζονται όλο και περισσότερο με τις προτιμήσεις και
απαιτήσεις των πελατών.
Εξατομικευμένες ψηφιακές υπηρεσίες: επικέντρωση στο χρήστη.
Το portfolio υπηρεσιών BMW θα χωρίζεται σε τέσσερις ομάδες, κάθε μία από τις οποίες θα
καλύπτει διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών: υπηρεσίες σχετικές με το όχημα (My Car),
υπηρεσίες σχετικές με το lifestyle (My Life), υπηρεσίες σχετικές με τη μετακίνηση (My
Journey) και η ενσωμάτωση ψηφιακών βοηθών (My Assistant).
Οι υπηρεσίες που σχετίζονται με το όχημα ήδη περιλαμβάνουν ποικίλα χαρακτηριστικά και
απομακρυσμένες λειτουργίες, όπως έλεγχος αυτόματου συστήματος κλιματισμού από ένα
smartphone ή 3D απεικόνιση του παρκαρισμένου αυτοκινήτου από το σπίτι ή το γραφείο.
Επίσης προσφέρουν προειδοποιήσεις για το επόμενο σέρβις στο συνεργείο και ατομικές
χρηματοδοτικές υπηρεσίες (προς το παρόν μόνο στη Βρετανία, θα ακολουθήσουν και άλλες
αγορές). Μελλοντικά, στις υπηρεσίες αυτές θα ενταχθούν εξατομικευμένες ρυθμίσεις
οχημάτων που κάθε αυτοκίνητο προσαρμόζεται αυτόματα.
Οι υπηρεσίες που σχετίζονται με τη μετακίνηση επιτρέπουν στο χρήστη να κινείται από το
σημείο Α στο Β το ταχύτερο δυνατόν με ελάχιστο στρες – και όχι μόνο με αυτοκίνητο.
Περιλαμβάνονται επίσης πληροφορίες όπως αποστολή ειδοποίησης για ώρα αναχώρησης σε
smartphones και ευφυή προϊόντα μετακίνησης, όπως πλοήγηση από το παρκαρισμένο
αυτοκίνητο σε επιλεγμένο σημείο συνάντησης και επιλογές στάθμευσης/φόρτισης.
Οι υπηρεσίες που σχετίζονται με το lifestyle εμπεριέχουν την ενσωμάτωση του αυτοκινήτου
στην ψηφιακή ζωή του πελάτη, όπως ολοκληρωμένη και άμεση ενσωμάτωση υπηρεσιών
τρίτων (ψυχαγωγία, ειδήσεις, μουσική). Τέλος, η ενσωμάτωση ψηφιακών βοηθών από το
καθημερινό περιβάλλον των πελατών επεκτείνει το φάσμα των προσφερόμενων υπηρεσιών
υποστήριξης, όπως οι γνωστές Concierge Services.
Το BMW Connected είναι πάντα ενημερωμένο, ανεξάρτητα από το όχημα.
Επειδή οι υπηρεσίες αυτές δεν είναι ενσωματωμένες σε ένα όχημα σε μορφή hardware αλλά
είναι σχεδιασμένες σαν ψηφιακές για διάφορες συσκευές, κάθε νέα έκδοση της εφαρμογής
που ενημερώνεται μέσω του smartphone του χρήστη αυξάνει τη λειτουργικότητα του BMW
Connected. Εκτός από τις νέες λειτουργίες, περιλαμβάνονται επίσης βελτιωμένες
υπάρχουσες υπηρεσίες μετά από feedback των πελατών. Σαν αποτέλεσμα, ο πελάτης έχει
ταχύτερη πρόσβαση σε άλλες καινοτομίες.

3. Νέο: BMW Connected+.
Επεκτείνεται η πλήρης ενσωμάτωση μέσα στο όχημα.
Στις αρχές του 2017, η BMW χρησιμοποίησε την πρόσφατα λανσαρισμένη Σειρά 5 και το
BMW Connected Onboard – ντεμπούτο στο νέο μοντέλο – για να δείξει τις δυνατότητες που
ανοίγουν οι ψηφιακές υπηρεσίες στο τομέα της εξατομίκευσης. Ήταν ένα σημαντικό βήμα
στο δρόμο για τη δημιουργία ενός συνολικού ψηφιακού προφίλ πελατών, προσφέροντας μία
εξατομικευμένη εμπειρία μετακίνησης, που λειτουργεί όχι μόνο στη BMW του πελάτη αλλά
και σε άλλα μοντέλα της μάρκας. Είναι ένας σημαντικός στόχος συνδεσιμότητας για το
BMW Group. Έτσι, η εταιρία σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής εξατομικευμένων
υπηρεσιών στο Innovation Days 2017 με τη μορφή του BMW Connected+.
Το BMW Connected+ αποτελεί μία ψηφιακή γέφυρα μεταξύ smartphone και οχήματος.
Προσφέρει το επόμενο επίπεδο εξατομίκευσης μέσα στο αυτοκίνητο και ενσωμάτωσης
περιεχομένου smartphone στην οθόνη ελέγχου Control Display, κάνοντας την απεικόνιση και
λειτουργία μέσα στο όχημα απλούστερη από ποτέ. Ταυτόχρονα λανσάρονται νέες
υπηρεσίες που βοηθούν στον προγραμματισμό της ατομικής μετακίνησης και τους χρήστες
να βρίσκουν το δρόμο τους στον όλο και πιο περίπλοκο κόσμο. Για το BMW Group, η
εξατομίκευση είναι το μυστικό για να παραμένει πλήρως συντονισμένο με τις ανάγκες των
πελατών και να υποστηρίζει τη χρήση smartphone μέσα και έξω από το αυτοκίνητο
Νέες υπηρεσίες από το BMW Connected +.
Send my Routes to Car: Ο προγραμματισμός διαδρομών μέσω ενός smartphone είναι τώρα
ευκολότερη από ποτέ. Μετά την εισαγωγή του προορισμού, το BMW Connected+ ελέγχει
κατά πόσον το αυτοκίνητο έχει αρκετό καύσιμο για το ταξίδι. Εάν όχι, το BMW Connected+
υποδεικνύει μία κατάλληλη στάση για ανεφοδιασμό καθ’ οδόν, την οποία ο χρήστης μπορεί
απλά να προσθέσει στη διαδρομή του. Κατόπιν, η διαδρομή μεταφέρεται απευθείας στο
όχημα. Μόλις μπει ο οδηγός στο όχημα, εμφανίζονται οι προγραμματισμένες στάσεις και το
ταξίδι μπορεί να ξεκινήσει με ένα απλό κλικ.
Share Live Trip Status: Με αυτό το νέο χαρακτηριστικό, η ερώτηση για την εκτιμώμενη ώρα
άφιξης “What’s your ETA;” αποτελεί πλέον παρελθόν. Η τρέχουσα θέση και ώρα άφιξης
μπορούν να προωθούνται από τον οδηγό στους συνεργάτες, φίλους ή στην οικογένειά του. Ο
οδηγός μπορεί να στείλει ένα link μέσω SMS στα άτομα που έχει επιλέξει μέσω του Share
Live Trip Status στο ξεκίνημα του ταξιδιού ή εάν υπάρχουν καθυστερήσεις καθοδόν. Η
χρήση αυτού του link θα εμφανίζει την τρέχουσα θέση του χρήστη σε χάρτη, μαζί με το
χρόνο άφιξης, βάσει δεδομένων από δελτία κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο. Το μεγάλο
πλεονέκτημα εδώ είναι ότι όλοι ενημερώνονται αυτόματα, ενώ μόνη μέριμνα του οδηγού
είναι να φτάσει στον προορισμό του με ασφάλεια. Επίσης, για όσους περιμένουν υπάρχει
δυνατότητα να λάβουν και άλλα ενημερωτικά SMS, εάν υπάρχουν αλλαγές στην ώρα
άφιξης.

Navigate Door-to-Door: Η ανεύρεση χώρου στάθμευσης στο τέλος ενός ταξιδιού δεν
σημαίνει πάντα άφιξη στον τελικό προορισμό. Το Navigate Door-to-Door είναι ένα στοιχείο
σχεδιασμένο να καθοδηγεί τους χρήστες στο τελευταίο σκέλος του ταξιδιού (Last Mile) και
να επιστρέφουν στο αυτοκίνητο όταν είναι έτοιμο (First Mile). Αφού παρκάρει το αυτοκίνητο,
ο οδηγός θα λάβει ένα μήνυμα στην οθόνη του αυτοκινήτου που θα επιβεβαιώνει ότι το
smartphone του είναι τώρα έτοιμο να τον κατευθύνει να φτάσει στον προορισμό με τα πόδια.
Ταυτόχρονα, το BMW Connected+ στέλνει μία ειδοποίηση (push notification) στο
smartphone του χρήστη για να ξεκινήσει η καθοδήγηση με τα πόδια.
Εάν ο οδηγός έχει ραντεβού αργότερα μέσα στην ημέρα, η λειτουργία “Time to Leave
Notification” γνωστή από το BMW Connected μπορεί να τον ενημερώσει για την ιδανική ώρα
εκκίνησης ώστε να φτάσει στην ώρα του. Αυτή λαμβάνει υπόψη το χρόνο που απαιτείται για
να περπατήσει μέχρι τη BMW και να εμφανίσει τις πληροφορίες πλοήγησης σε ένα
smartphone ή ένα smartwatch.
My Destinations: Το στοιχείο αυτό προσφέρει ταχεία πρόσβαση από οποιαδήποτε
συνδεδεμένη συσκευή τόσο στις πληροφορίες επαφών στο βιβλίο διευθύνσεων του χρήστη
όσο και στον τελευταίο προορισμό που έχει αποθηκευτεί στο σύστημα πλοήγησης. Αυτή η
ευφυής λειτουργία αναζήτησης προορισμού είναι συνδεδεμένη με τις επαφές του χρήστη,
επομένως η επιλογή του επόμενου προορισμού γίνεται απλά με την εισαγωγή ενός ονόματος
και την επιλογή της σχετικής διεύθυνσης.
Χάρη στο BMW Connected Onboard, το BMW Connected+ μεταμορφώνει το όχημα του
χρήστη σε ένα εξατομικευμένο κέντρο ελέγχου για ψηφιακή μετακίνηση. Μόλις το
smartphone του οδηγού συνδεθεί στο όχημα, μπορεί να έχει πρόσβαση σε επιλεγμένα
χαρακτηριστικά μέσω της κεντρικής οθόνης του αυτοκινήτου.

4. Ψηφιακές επαγγελματικές υπηρεσίες.
Πιο παραγωγικά ταξίδια με Microsoft Exchange και Skype.
Η ενσωμάτωση του Microsoft Exchange και η διαθεσιμότητα του Skype for Business (από το
φθινόπωρο του 2017) είναι το μυστικό για βελτιωμένη παραγωγικότητα και ευελιξία. Οι
λειτουργίες αυτές επιτρέπουν στους οδηγούς να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους σαν
κινητά γραφεία και να αξιοποιούν πιο εποικοδομητικά τις ώρες του ταξιδιού.
Η BMW είναι ο πρώτος κατασκευαστής που προσφέρει ασφαλή πρόσβαση σε λογαριασμούς
e-mail μέσα σε αυτοκίνητο χάρη στο Microsoft Exchange. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες δεν
χρειάζεται πλέον να ασχολούνται με το smartphone τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού για
πρόσβαση ή επεξεργασία των e-mails, καταχωρήσεις ημερολογίου και δεδομένα επαφών.
Νέα e-mails και αλλαγές σε ραντεβού μπορούν να εμφανίζονται απευθείας στην Οθόνη
Ελέγχου (Control Display). Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να συνθέτουν e-mail μέσω
φωνητικής εντολής και να κλείνουν ραντεβού εν κινήσει. Αυτή η λειτουργικότητα επιτρέπει
στον οδηγό να εισάγει διευθύνσεις από τις καταχωρήσεις ραντεβού απευθείας στο σύστημα
πλοήγησης του αυτοκινήτου.
Ο Dieter May, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών δήλωσε: «Με το
BMW Connected προσφέρουμε μία ευρεία γκάμα ψηφιακών υπηρεσιών σχεδιασμένων να
βοηθούν τους χρήστες στις καθημερινές τους ανάγκες μετακίνησης μέσα και έξω από το
αυτοκίνητο. Προσπαθούμε συνεχώς να επεκτείνουμε και να αναβαθμίζουμε την εμπειρία
των πελατών σε όλους τους τομείς της μετακίνησής τους. Η ενσωμάτωση στοιχείων
παραγωγικότητας μέσα στο αυτοκίνητο (όπως Exchange και Skype for Business) και
εξατομικευμένων υπηρεσιών θα βοηθήσει τους πελάτες στην καθημερινή τους εργασία και
στον προγραμματισμό ενώ βρίσκονται καθ’ οδόν».
Από το φθινόπωρο του 2017, οι οδηγοί της BMW θα απολαμβάνουν επίσης τα
πλεονεκτήματα της ολοκληρωμένης λύσης επικοινωνίας της Microsoft, Skype for Business.
Αυτή η υπηρεσία είναι πλήρως ενσωματωμένη στο αυτοκίνητο και ελέγχεται μέσω του iDrive.
Προσεχείς διασκέψεις μέσω Skype αναγνωρίζονται αυτόματα και επισημαίνονται στην
Οθόνη Ελέγχου. Για να λάβει μέρος σε μία διάσκεψη Skype, ο χρήστης πρέπει απλά να
πατήσει το iDrive Controller.
«Για πολλούς από τους σημερινούς οδηγούς, ο χρόνος που περνούν μέσα στο αυτοκίνητο
σχετίζεται τόσο με το πόσες εργασίες μπορούν να εκτελέσουν εν κινήσει όσο και με το που
πηγαίνουν», δήλωσε η Peggy Johnson, Εκτελεστική Αντιπρόεδρος του τομέα Business
Development στη Microsoft. «Στόχος μας είναι να μεταμορφώσουμε την εν κινήσει
παραγωγικότητα, και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη BMW για να
βοηθήσουμε τους πελάτες της να αξιοποιήσουν στο μέγιστο βαθμό το χρόνο τους στο
δρόμο.
Μέσω του Skype for Business αλλά και των 100 εκατομμυρίων επαγγελματικών χρηστών
Office 365, η BMW προσεγγίζει μια αναπτυσσόμενη αγορά, προσφέροντας τη δυνατότητα

βελτίωσης της παραγωγικότητα μέσα στο όχημα, αλλά και μία ασφαλέστερη οδηγική
εμπειρία».

5. BMW Technology Office Chicago.
Το κέντρο εξέλιξης του BMW Connected.
Το BMW Group λειτουργεί τέσσερα Γραφεία Τεχνολογίας σε διαφορετικές χώρες, που
έχουν ως αποστολή να διαμορφώσουν το πρόσωπο του συνεχώς μεταβαλλόμενου ψηφιακού
κόσμου. Εκτός από τα κεντρικά γραφεία της BMW στο Μόναχο, υπάρχουν γραφεία σε
Σαγκάη, Τόκιο, Mountain View και Σικάγο. Το BMW Technology Office Chicago είναι
επανδρωμένο κυρίως με ειδικούς σε θέματα λογισμικού οι οποίοι βοηθούν στο σχεδιασμό
του μέλλοντος των ψηφιακών υπηρεσιών του BMW Group σε συνεργασία με τις ομάδες του
Μονάχου. Έχοντας ξεκινήσει τις εργασίες του το 2014, τώρα απασχολεί πάνω από 150
εργαζομένους από 20 και πλέον χώρες. Μία δυναμική εργασιακή κουλτούρα συνδυάζεται
με τη φιλοσοφία μιας νεανικής εταιρίας μέσα από την οποία γεννιέται η φιλοσοφία
μετακίνησης του αύριο – μιας εμπειρίας που δεν σταματά μόνο στην οδήγηση.
Το Σικάγο ως επιχειρησιακή έδρα.
Το Σικάγο είναι μαγνήτης για νέους και εξειδικευμένους προγραμματιστές, μία πρώην
βιομηχανική πόλη που έχει μετατραπεί σε εξελιγμένο κέντρο τεχνολογίας. Η αστική ζώνη
μετακίνησης του Chicago υποστηρίζει επίσης θέσεις εργασίας στον τομέα της τεχνολογίας,
κάνοντας την πόλη πόλο έλξης για πρωτοπόρους και επιχειρηματίες. Εύλογα λοιπόν
πολυάριθμες μεγάλες ιντερνετικές εταιρίες και διάσημες τεχνολογικές start-ups έχουν
αποφασίσει να έχουν παρουσία εκεί, ενώ μπορούν να επωφεληθούν από τα εξαιρετικά
πανεπιστήμια στη γύρω περιοχή.
Μέθοδοι και ομάδες εργασίας.
Πέρα από την απλή εξέλιξη λογισμικού, το BMW Tech Office Chicago αποτελεί ουσιαστικά
το κέντρο καινοτομίας, με τις ομάδες Product Management, Marketing, Software
Development, Interface Design, Operations και Analytics να συνεργάζονται. Η προϊοντική
ομάδα αναγνωρίζει τις τελευταίες σχεδιαστικές τάσεις και εξελίξεις, μελετά πώς αυτές
μπορούν να εφαρμοστούν στο περιβάλλον του αυτοκινήτου και στη συνέχεια επινοεί
πρωτότυπες ιδέες για τις κατάλληλες υπηρεσίες. Στην πορεία, οι υπεύθυνοι εξέλιξης
επικεντρώνονται αποκλειστικά στις επιθυμίες και απαιτήσεις ενός πελάτη BMW από το
αυτοκίνητό του κυρίως με φόντο το μέλλον. Οι ιδέες που προκύπτουν στη συνέχεια
ελέγχονται μέσω της αγοράς και της έρευνας των πελατών, καθώς και σε στενή συνεργασία
με τα κεντρικά γραφεία της BMW.
Η ομάδα σχεδίασης προσπαθεί να κάνει τη διεπαφή του BMW Connected όσο το δυνατόν
πιο φιλική προς το χρήστη. Ιδιαίτερη συμβολή έχουν τα ποικίλα αναλυτικά εργαλεία που
βοηθούν τους σχεδιαστές να κατανοήσουν καλύτερα τη συμπεριφορά των πελατών κατά τη
διάρκεια της χρήσης και να λάβουν περαιτέρω feedback με σκοπό τη βελτίωση των σχεδίων.
Εκτός από την εξέλιξη των προϊόντων, μία ακόμα βασική δραστηριότητα του BMW Tech
Office Chicago είναι η συντήρηση και συνεχής εξέλιξη του Open Mobility Cloud. Αυτή η
κλιμακούμενη πλατφόρμα που βασίζεται στο cloud και οι δυνατότητες μηχανικής μάθησης
συνδυάζονται για τη δημιουργία του ψηφιακού εγκεφάλου του BMW Connected. Η τέχνη

εδώ έγκειται στην επεξεργασία εισερχόμενων δεδομένων για το όχημα, τη χρήση, και τη
συμπεριφορά του πελάτη και στη συνέχεια η προσφορά εξατομικευμένων υπηρεσιών σε όλα
τα σημεία επαφής. Αυτό μπορεί να σημαίνει μέσα στο αυτοκίνητο, έξω από αυτό με τη
μορφή απομακρυσμένων υπηρεσιών, υπηρεσίες από συνεργαζόμενο πάροχο ή ενσωμάτωση
περιεχομένου και υποδομής από τρίτους παρόχους όπως η Amazon ή η HERE.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.