F1: Η στρατηγική των ελαστικών στην Αυστρία

By  |  0 Comments

O οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas κέρδισε για δεύτερη φορά στη σεζόν στο Red Bull Ring ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών. Εκκίνησε από την pole με την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) και μετέπειτα άλλαξε τοποθετώντας την πολύ μαλακή γόμα (supersoft).

Είδαμε ποικιλία στρατηγικών μιας αλλαγής καθώς στην εκκίνηση υπήρχαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες (μαλακή, πολύ μαλακή, πάρα πολύ μαλακή). Ειδικότερα ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton εκκινούσε από την 8η θέση καθώς είχε ποινή 5 θέσεων (αλλαγή κιβωτίου). Ξεκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα και άλλαξε σε πάρα πολύ μαλακή, κερδίζοντας 4 θέσεις στο φινάλε. Οι Felipe Massa με Williams και Jolyon Palmer με Renault υιοθέτησαν εναλλακτική στρατηγική εκκινώντας με τη μαλακή γόμα και βάζοντας μετά την πάρα πολύ μαλακή. Έτσι κέρδισαν κάποιες θέσεις. Στην Αυστρία όπου ο γύρος είναι μικρός σε απόσταση, με λίγες στροφές είδαμε τις υψηλότερες μέσες ωριαίες ταχύτητες μέχρι τώρα στη σεζόν. Η βροχή που αναμένονταν δεν ήρθε.  Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που οδήγησαν σε ορατή παραμόρφωση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης σε κάποια σημεία του αγώνα. Παραταύτα αυτό δεν επηρέασε την απόδοση των ελαστικών όπως φάνηκε στους χρόνους γύρων.

 MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Είχαμε πολύ υψηλή μέση ταχύτητα και καθόλου βροχή. Είδαμε παραμόρφωση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης όμως αυτό δεν επηρέασε την απόδοση των ελαστικών, οι ταχύτεροι γύροι σημειώθηκαν στο τέλος του αγώνα. Μολονότι η μια αλλαγή ελαστικών ήταν η στάνταρ επιλογή είδαμε πολλές διαφορετικές εφαρμογές αυτής της στρατηγικής. Μερικοί οδηγοί δοκίμασαν κάτι διαφορετικό στην προσπάθεια να κερδίσουν θέσεις. Συνολικά οι επιλογές στρατηγικής ήταν λίγο επιθετικές είδαμε μεγάλες αποστάσεις ακόμη και με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Αυτό δεικνύει την εμπιστοσύνη που έχουν οι ομάδες τόσο στην ταχύτητα όσο και στην διάρκεια της γκάμας ελαστικών μας”.

 ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Hulkenberg
1m 09.043s
Ricciardo

1m07.442s

Hamilton
1m 07.411s
Massa

1m09.394s

Raikkonen

1m07.486s

Kvyat

1m08.061s

Kvyat

1m09.749s

Vettel

1m07.496s

Massa

1m08.419s

 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
SOFT Hulkenberg 56
SUPERSOFT Vandoorne 39
ULTRASOFT Raikkonen 44

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο Valtteri Bottas κέρδισε τον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική ενός πιτ στοπ. Άλλαξε από την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) στην πολύ μαλακή γόμα (supersoft) στον 42ο γύρο. Η θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική υιοθετήθηκε από το Lewis Hamilton ο οποίος εκκίνησε με την πολύ μαλακή και μετά άλλαξε σε πάρα πολύ μαλακή γόμα.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΙΤ ΣΤΟΠ

Νο Οδηγός Εκκίνηση Pit 1 Pit 2 Pit 3
77 BOT USu SSn (41)
5 VET USu SSn (34)
3 RIC USu SSn (33)
44 HAM SSu USn (31)
7 RAI USu SSn (44)
8 GRO USu SSn (36)
11 PER USu SSn (35)
31 OCO USu SSn (42)
19 MAS Sn USn (47)
18 STR SSn  USn (35)
30 PAL Sn USn (34)
2 VAN USn SSn (31) SSu (44)DT
27 HUL SSn Sn (14)
94 WEH SSn USn (35)
9 ERI USn SSn (34)
26 KVY USn Sn (1) Su (9)DT USu (55)
55 SAI USu SSn (40)
20 MAG SSn
14 ALO USn
33 VER Usu
 

S= Soft     SS= Supersoft      US= Ultrasoft      n= νέα    u= μεταχειρισμένη    DT= Ποινή διέλευσης

O οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas κέρδισε για δεύτερη φορά στη σεζόν στο Red Bull Ring ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών. Εκκίνησε από την pole με την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) και μετέπειτα άλλαξε τοποθετώντας την πολύ μαλακή γόμα (supersoft). Είδαμε ποικιλία στρατηγικών μιας αλλαγής καθώς στην εκκίνηση υπήρχαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες (μαλακή, πολύ μαλακή, πάρα πολύ μαλακή). Ειδικότερα ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton εκκινούσε από την 8η θέση καθώς είχε ποινή 5 θέσεων (αλλαγή κιβωτίου). Ξεκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα και άλλαξε σε πάρα πολύ μαλακή, κερδίζοντας 4 θέσεις στο φινάλε. Οι Felipe Massa με Williams και Jolyon Palmer με Renault υιοθέτησαν εναλλακτική στρατηγική εκκινώντας με τη μαλακή γόμα και βάζοντας μετά την πάρα πολύ μαλακή. Έτσι κέρδισαν κάποιες θέσεις. Στην Αυστρία όπου ο γύρος είναι μικρός σε απόσταση, με λίγες στροφές είδαμε τις υψηλότερες μέσες ωριαίες ταχύτητες μέχρι τώρα στη σεζόν. Η βροχή που αναμένονταν δεν ήρθε. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που οδήγησαν σε ορατή παραμόρφωση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης σε κάποια σημεία του αγώνα. Παραταύτα αυτό δεν επηρέασε την απόδοση των ελαστικών όπως φάνηκε στους χρόνους γύρων. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ "Είχαμε πολύ υψηλή μέση ταχύτητα και καθόλου βροχή. Είδαμε παραμόρφωση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης όμως αυτό δεν επηρέασε την απόδοση των ελαστικών, οι ταχύτεροι γύροι σημειώθηκαν στο τέλος του αγώνα. Μολονότι η μια αλλαγή ελαστικών ήταν η στάνταρ επιλογή είδαμε πολλές διαφορετικές εφαρμογές αυτής της στρατηγικής. Μερικοί οδηγοί δοκίμασαν κάτι διαφορετικό στην προσπάθεια να κερδίσουν θέσεις. Συνολικά οι επιλογές στρατηγικής ήταν λίγο επιθετικές είδαμε μεγάλες αποστάσεις ακόμη και με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Αυτό δεικνύει την εμπιστοσύνη που έχουν οι ομάδες τόσο στην ταχύτητα όσο και στην διάρκεια της γκάμας ελαστικών μας". ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Hulkenberg 1m 09.043s Ricciardo 1m07.442s Hamilton 1m 07.411s Massa 1m09.394s Raikkonen 1m07.486s Kvyat 1m08.061s Kvyat 1m09.749s Vettel 1m07.496s Massa 1m08.419s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ SOFT Hulkenberg 56 SUPERSOFT Vandoorne 39 ULTRASOFT Raikkonen 44 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο Valtteri Bottas κέρδισε τον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική ενός πιτ στοπ. Άλλαξε από την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) στην πολύ μαλακή γόμα (supersoft) στον 42ο γύρο. Η θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική υιοθετήθηκε από το Lewis Hamilton ο οποίος εκκίνησε με την πολύ μαλακή και μετά άλλαξε σε πάρα πολύ μαλακή γόμα. ΣΠΗΛΜΠΕΡΓΚ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΙΤ ΣΤΟΠ Νο Οδηγός Εκκίνηση Pit 1 Pit 2 Pit 3 77 BOT USu SSn (41) 5 VET USu SSn (34) 3 RIC USu SSn (33) 44 HAM SSu USn (31) 7 RAI USu SSn (44) 8 GRO USu SSn (36) 11 PER USu SSn (35) 31 OCO USu SSn (42) 19 MAS Sn USn (47) 18 STR SSn USn (35) 30 PAL Sn USn (34) 2 VAN USn SSn (31) SSu (44)DT 27 HUL SSn Sn (14) 94 WEH SSn USn (35) 9 ERI USn SSn (34) 26 KVY USn Sn (1) Su (9)DT USu (55) 55 SAI USu SSn (40) 20 MAG SSn 14 ALO USn 33 VER Usu S= Soft SS= Supersoft US= Ultrasoft n= νέα u= μεταχειρισμένη DT= Ποινή διέλευσης

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.