F1: Με τα φώτα της πόλης

By  |  0 Comments

Σε συνέχεια του αγώνα στη Μόντσα όπου η στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών είναι μονόδρομος η Formula 1 πάει τώρα σ’ ένα από τους πιο πολύπλοκους, από πλευράς στρατηγικής, αγώνα, στους φωτισμένους δρόμους της Σιγκαπούρης. Οι τρεις πιο μαλακές γόμες στην γκάμα των  P Zero: Soft, Supersof και Ultrasoft – είναι για μια ακόμη φορά διαθέσιμες στη Σιγκαπούρη. Ο αγώνας των 61 γύρων διαρκεί σχεδόν 2 ώρες και απαιτείται πάνω από μια αλλαγή ελαστικών. Στην πρόκληση αυτή προστίθενται και οι συνήθεις παράμετροι που επηρεάζουν τη στρατηγική σε αγώνες δρόμων: έντονες διακυμάνσεις της μειωμένης πρόσφυσης, διαγραμμίσεις, ανομοιομορφίες, καπάκια υπονόμων αλλά και χρήση αυτοκινήτου ασφαλείας. Στα 9 χρόνια ιστορίας του αγώνα χρειάστηκε αυτοκίνητο ασφαλείας κάθε φορά.

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

·       Με κάθε περίοδο να ξεκινά αργά και να συνεχίζεται μέσα στη νύχτα η συνήθης διακύμανση θερμοκρασίας και βελτίωσης της πίστας είναι διαφορετική απ’ ότι τη μέρα.

·       Με 23 στροφές τα ελαστικά δεν σταματούν να εργάζονται: Η μια στροφή διαδέχεται την άλλη.

·       Παρότι πρόκειται για την πίστα με τις περισσότερες στροφές μέσα στη χρονιά είναι ταυτόχρονα η 2η πιο αργή μετά το Μονακό: Ένας μοναδικός συνδυασμός.

·       Ακόμη και τη νύχτα η θερμοκρασία περιβάλλοντος παραμένει υψηλή οπότε θα δούμε τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης.

·       Το πίσω αριστερά ελαστικό καταπονείται περισσότερο, αυτό θα καθορίσει τον αριθμό των αλλαγών.

·       Πέρυσι ο νικητής του αγώνα έκανε δυο αλλαγές, υπήρξαν όμως αρκετοί που έκαναν τρεις αλλαγές.


MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Η Σιγκαπούρη είναι πάντα ένας από τους πιο συναρπαστικούς και απρόβλεπτους αγώνες της χρονιάς. Συχνά η στρατηγική στα πιτ στοπ παίζει κομβικό ρόλο στο αποτέλεσμα: Επίσης περιπλέκει τα πράγματα η σχεδόν βέβαιη εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας σε κάποιο σημείο του αγώνα. Τούτων δοθέντων η pole position παίζει πάντα σημαντικό ρόλο για τη νίκη στη Μαρίνα Μπέι, οπότε οι κατατακτήριες δοκιμές θα είναι κρίσιμες. Για να προετοιμαστούν σωστά οι ομάδες πρέπει να μελετήσουν προσεκτικά τα δεδομένα των ελεύθερων δοκιμών καθώς η θερμοκρασία στην πίστα έχει διαφορετική διακύμανση απ’ ότι την μέρα. Αντίστοιχα διαφορετικός είναι και ο τρόπος που μεταβάλλεται η πρόσφυση σε σχέση με το τυπικό μοτίβο ενός ημερήσιου αγώνα. Η κατανόηση αυτού είναι κλειδί στη χάραξη στρατηγικής ώστε να εξασφαλίσει κανείς μικρή φθορά και λίγη τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης».

 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ?   

  • Οι ομάδες επέλεξαν κατά κύριο λόγο την πάρα πολύ μαλακή γόμα για τη Σιγκαπούρη. Η μαλακή και η πολύ μαλακή επελέγησαν σε μικρές ποσότητες.
  • Δεν υπάρχουν σημαντικές μεταβολές στη χάραξη της διαδρομής και στο οδόστρωμα φέτος.
  • Το πρόγραμμα εξέλιξης των ελαστικών του 2018 από την Pirelli συνεχίστηκε στο Paul Ricard τη προηγούμενη βδομάδα με τους Lewis Hamilton και Valtteri Bottas να οδηγούν για τη Mercedes και να ολοκληρώνουν ότι είχε προγραμματιστεί.
  • Η Pirelli κατέκτησε τον πρώτο τίτλο σε πρωτάθλημα της FIA για το 2017 με το Simone Faggioli. Αναδείχτηκε πρωταθλητής στο European Hillclimb Championship με ελαστικά P Zero.
  • Ο πρώην οδηγός της F1, John Watson από την Βόρεια Ιρλανδία ήταν ο επίτιμος καλεσμένος της Pirelli στο Salon Privé στη Βρετανία. Ο Watson είναι γνωστός για την εξαιρετική του ικανότητα στα προσπεράσματα σε αγώνες δρόμου.

MARINA BAY ΑΓΩΝΑΣ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ)

18.5 psi (εμπρός) – 17.0 psi (πίσω)

 EOS  ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ

-3.75° (εμπρός) | -2.00° (πίσω)

Σε συνέχεια του αγώνα στη Μόντσα όπου η στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών είναι μονόδρομος η Formula 1 πάει τώρα σ’ ένα από τους πιο πολύπλοκους, από πλευράς στρατηγικής, αγώνα, στους φωτισμένους δρόμους της Σιγκαπούρης. Οι τρεις πιο μαλακές γόμες στην γκάμα των P Zero: Soft, Supersof και Ultrasoft – είναι για μια ακόμη φορά διαθέσιμες στη Σιγκαπούρη. Ο αγώνας των 61 γύρων διαρκεί σχεδόν 2 ώρες και απαιτείται πάνω από μια αλλαγή ελαστικών. Στην πρόκληση αυτή προστίθενται και οι συνήθεις παράμετροι που επηρεάζουν τη στρατηγική σε αγώνες δρόμων: έντονες διακυμάνσεις της μειωμένης πρόσφυσης, διαγραμμίσεις, ανομοιομορφίες, καπάκια υπονόμων αλλά και χρήση αυτοκινήτου ασφαλείας. Στα 9 χρόνια ιστορίας του αγώνα χρειάστηκε αυτοκίνητο ασφαλείας κάθε φορά. ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ • Με κάθε περίοδο να ξεκινά αργά και να συνεχίζεται μέσα στη νύχτα η συνήθης διακύμανση θερμοκρασίας και βελτίωσης της πίστας είναι διαφορετική απ’ ότι τη μέρα. • Με 23 στροφές τα ελαστικά δεν σταματούν να εργάζονται: Η μια στροφή διαδέχεται την άλλη. • Παρότι πρόκειται για την πίστα με τις περισσότερες στροφές μέσα στη χρονιά είναι ταυτόχρονα η 2η πιο αργή μετά το Μονακό: Ένας μοναδικός συνδυασμός. • Ακόμη και τη νύχτα η θερμοκρασία περιβάλλοντος παραμένει υψηλή οπότε θα δούμε τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης. • Το πίσω αριστερά ελαστικό καταπονείται περισσότερο, αυτό θα καθορίσει τον αριθμό των αλλαγών. • Πέρυσι ο νικητής του αγώνα έκανε δυο αλλαγές, υπήρξαν όμως αρκετοί που έκαναν τρεις αλλαγές. MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Η Σιγκαπούρη είναι πάντα ένας από τους πιο συναρπαστικούς και απρόβλεπτους αγώνες της χρονιάς. Συχνά η στρατηγική στα πιτ στοπ παίζει κομβικό ρόλο στο αποτέλεσμα: Επίσης περιπλέκει τα πράγματα η σχεδόν βέβαιη εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας σε κάποιο σημείο του αγώνα. Τούτων δοθέντων η pole position παίζει πάντα σημαντικό ρόλο για τη νίκη στη Μαρίνα Μπέι, οπότε οι κατατακτήριες δοκιμές θα είναι κρίσιμες. Για να προετοιμαστούν σωστά οι ομάδες πρέπει να μελετήσουν προσεκτικά τα δεδομένα των ελεύθερων δοκιμών καθώς η θερμοκρασία στην πίστα έχει διαφορετική διακύμανση απ’ ότι την μέρα. Αντίστοιχα διαφορετικός είναι και ο τρόπος που μεταβάλλεται η πρόσφυση σε σχέση με το τυπικό μοτίβο ενός ημερήσιου αγώνα. Η κατανόηση αυτού είναι κλειδί στη χάραξη στρατηγικής ώστε να εξασφαλίσει κανείς μικρή φθορά και λίγη τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης». ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ? • Οι ομάδες επέλεξαν κατά κύριο λόγο την πάρα πολύ μαλακή γόμα για τη Σιγκαπούρη. Η μαλακή και η πολύ μαλακή επελέγησαν σε μικρές ποσότητες. • Δεν υπάρχουν σημαντικές μεταβολές στη χάραξη της διαδρομής και στο οδόστρωμα φέτος. • Το πρόγραμμα εξέλιξης των ελαστικών του 2018 από την Pirelli συνεχίστηκε στο Paul Ricard τη προηγούμενη βδομάδα με τους Lewis Hamilton και Valtteri Bottas να οδηγούν για τη Mercedes και να ολοκληρώνουν ότι είχε προγραμματιστεί. • Η Pirelli κατέκτησε τον πρώτο τίτλο σε πρωτάθλημα της FIA για το 2017 με το Simone Faggioli. Αναδείχτηκε πρωταθλητής στο European Hillclimb Championship με ελαστικά P Zero. • Ο πρώην οδηγός της F1, John Watson από την Βόρεια Ιρλανδία ήταν ο επίτιμος καλεσμένος της Pirelli στο Salon Privé στη Βρετανία. Ο Watson είναι γνωστός για την εξαιρετική του ικανότητα στα προσπεράσματα σε αγώνες δρόμου. MARINA BAY ΑΓΩΝΑΣ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ) 18.5 psi (εμπρός) – 17.0 psi (πίσω) EOS ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ -3.75° (εμπρός) | -2.00° (πίσω)

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.