Η LeydenJar υπόσχεται αυξημένη κατά 50% χωρητικότητα μπαταρίας

By  |  0 Comments

Μία πρωτοποριακή τεχνολογία μπαταριών, προϊόν Ολλανδικής startup, που υπόσχεται σημαντική αύξηση της αυτονομίας ηλεκτρικών οχημάτων και αξιοσημείωτες μειώσεις κόστους, αναδείχτηκε ο μεγάλος νικητής ενός διαγωνισμού με θέμα τις καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες που θα διαμορφώσουν το μέλλον της παγκόσμιας μετακίνησης και της ζωής στην πόλη.

Ένα ανόδιο από καθαρή σιλικόνη για χρήση σε κυψέλες μπαταριών ιόντων λιθίου ήταν η καινοτόμα πρόταση που αναδείχτηκε 1η μεταξύ των δέκα φιναλίστ του BMW Startup Challenge.

Μία κριτική επιτροπή υψηλού προφίλ από κορυφαία ονόματα του χώρου της νεοφυούς επιχειρηματικότητας επέλεξε την πρόταση της LeydenJar Technologies BV ως την καλύτερη στον τελικό γύρο αξιολόγησης, κατά τη διάρκεια του ‘Startup Symposium’, μιας αποκλειστικής εκδήλωσης που διοργάνωσε το BMW Group στο Άμστερνταμ. «Τα κριτήρια επιλογής μας βασίστηκαν σε ερωτήματα όπως: το επίπεδο πόνου που προκαλεί το πρόβλημα σε χρήστες ή στην αγορά, την αποτελεσματικότητα επίλυσης του προβλήματος για τη BMW και τη διαφορετικότητα σε σχέση με τις ήδη υπάρχουσες λύσεις», εξηγεί ο Menno Kleingeld, Διευθύνων Σύμβουλος της VDL Enabling Transport Solutions.

Το ανόδιο μπαταρίας από σιλικόνη της LeydenJar εκτιμάται ότι έχει δεκαπλάσια χωρητικότητα σε σχέση με τα ανόδια από γραφίτη, κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας της μπαταρίας ενός ηλεκτρικού οχήματος έως 50%. Η τεχνολογία προσφέρει σημαντική αύξηση αυτονομίας των οχημάτων που λειτουργούν με μπαταρία και αισθητή μείωση του κόστους / χιλιόμετρο. Η τεχνολογία λέγεται ότι είναι κλιμακούμενη και μπορεί να ενταχθεί στην υπάρχουσα διαδικασία παραγωγής μπαταριών.

Τον Christian Rood (στη φωτογραφία), Συνιδρυτή της LeydenJar Technologies, συνεχάρη ο Peter Schwarzenbauer, Μέλος Δ.Σ. των BMW AG, MINI, Rolls-Royce, BMW Motorrad, στους τομείς Customer Engagement (Εμπλοκή Πελατών) και Digital Business Innovation (Ψηφιακή Επιχειρηματική Καινοτομία), κατά τη διάρκεια του BMW Group Symposium και της παραλαβής του μεγάλου βραβείου: Μία νέα, BMW X1, special edition, Ολλανδικής παραγωγής, για 12-μηνη χρήση.

Τη 2η και 3η θέση κατέκτησαν δύο επίσης Ολλανδικές startups – η Wellsun, της οποίας τα διαφανή φωτοβολταϊκά πάνελ Lumiduct βελτιστοποιούν τη χρήση της ηλιακής ενέργειας και αναβαθμίζουν την ενεργειακή επάρκεια των κτιρίων και η Skytree, με μία ιδέα που αφαιρεί CO2 από κλειστούς χώρους και βελτιώνει την ποιότητα του αέρα στο εσωτερικό των αυτοκινήτων, μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας και αυξάνοντας την αυτονομία ηλεκτρικών και λοιπών οχημάτων.

Οι τρεις καλύτερες startups θα επισκεφθούν – με όλα τα έξοδα πληρωμένα – το Startup Garage της BMW στο Μόναχο, όπου θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους αναλυτικά στους διευθυντές της BMW, οι οποίοι ασχολούνται με την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών για λογαριασμό της εταιρείας.

«Η ποιότητα και ποικιλία των καινοτόμων επιχειρηματικών ιδεών που παρουσίασαν οι δέκα φιναλίστ στο BMW Startup Challenge ήταν πραγματικά εξαιρετική», δήλωσε ο Peter Schwarzenbauer, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG. Και πρόσθεσε: «Η προσωπική επαφή με το γεμάτο πάθος και ιδέες από τον κόσμο των startups είναι πολύ συναρπαστική για έναν ηγέτη της καινοτομίας όπως το BMW Group, κυρίως σε μία εποχή ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων και αλλαγών».

«Ήταν πολύ ενθαρρυντικό που οι τρεις επικρατέστερες φιναλίστ ήταν όλες Ολλανδικές startups», δήλωσε ο Neil Fiorentinos, Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Ολλανδίας. «Μαζί προτείνουν καινοτομίες για την αποθήκευση ενέργειας, τον καθαρισμό του αέρα και την αξιοποίηση του ήλιου, αποδεικνύοντας ότι το Ολλανδικό οικοσύστημα των startups σέβεται το περιβάλλον και μεγαλουργεί».

Η BMW κάλεσε startups από όλη την Ευρώπη, που δραστηριοποιούνται σε τομείς σχετικούς με προϊόντα ή υπηρεσίες μετακίνησης, να υποβάλλουν τις καινοτόμες ιδέες τους πάνω σε θέματα τεχνολογίας, προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσα από το διαγωνισμό, τους ανοίγεται μία ευκαιρία γνωριμίας με ένα χώρο που αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων κάθε χρόνο.

Οι φιναλίστ επελέγησαν από 62 συνολικά εταιρίες startup από 10 χώρες που υπέβαλλαν αρχικά τις συμμετοχές τους στο BMW Startup Challenge. Αυτό διεξήχθη σε συνεργασία με το BMW Group Startup Symposium και το κορυφαίο, Ευρωπαϊκό φεστιβάλ νεοφυών επιχειρήσεων StartupFest Europe 2017.

Οι δέκα φιναλίστ που παρουσίασαν τις προτάσεις τους στην επιτροπή ήταν:

  • Etho Inc (ΗΠΑ)
  • EZY Mobility (Ολλανδία)
  • Filigrade BV (Ολλανδία)
  • LeydenJar Technologies BV (Ολλανδία)
  • Motoshare (Ολλανδία)
  • Radygo (Ολλανδία)
  • Sense Glove (Ολλανδία)
  • Skytree (Ολλανδία)
  • Spatial (ΗΠΑ)
  • Wellsun (Ολλανδία)

Οι startups εκπροσωπούν μία ποικίλη γκάμα καινοτόμων, νέων τεχνολογικών πεδίων, όπως μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων, τεχνητή νοημοσύνη, παραγωγή ενέργειας, ηλεκτρικές μοτοσικλέτες, ατομική μετακίνηση, διαδικτυακή ασφάλεια και προστασία, ασύρματη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, επαυξημένη πραγματικότητα, προστασία από ακτινοβολία και διαχείριση και έλεγχος διοξειδίου του άνθρακα.

Μεταξύ των μελών της επιτροπής ήταν οι Daan Roosegaarde, Ολλανδός καλλιτέχνης και ιδρυτής του Studio Roosegaarde, Evert Jaap Lugt, Διευθύνων Σύμβουλος της YES!Delft, Menno Kleingeld, Διευθύνων Σύμβουλος της Enabling Transport Solutions VDL Groep, Pieter Waasdorp, Διευθυντής Επιχειρηματικότητας στο Υπουργείο Οικονομικών Υποθέσεων, Anne-Wil Lucas, Διευθύντρια Προγράμματος Talent, Knowledge & Skills Startup Delta και Jochem Cuppen, Global Director της Get in the Ring.

Κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία υποστηρίζει πολλά υποσχόμενα startups .

Το BMW Group βασίζεται σε μία επίσημη, κορυφαία βιομηχανική δομή για την υποστήριξη πολλά υποσχόμενων startups σε όλες τις φάσεις, από τα αρχικά στάδια εξέλιξης μέχρι την τελική παράδοση. Αυτό το οικοσύστημα προάγει πρωτότυπες ιδέες, τις υλοποιεί μέχρι την αρχική παραγωγή και στη συνέχεια δημιουργεί συνεργασίες προμηθειών.

Ο επιχειρηματικός επιταχυντής της BMW, τα επενδυτικά κεφάλαια και οι πρωτοβουλίες startup έχουν σχεδιαστεί για να επινοούν επιχειρηματικές λύσεις σε μία εποχή σύγκλισης πολλαπλών κοινωνικών τάσεων, η κάθε μία από τις οποίες έχει τη δυνατότητα να αλλάξει δραστικά τη μετακίνηση και τη ζωή στην πόλη, όπως στους τομείς αυτοματοποιημένης, συνδεδεμένης, ηλεκτρικής μετακίνησης και κοινοχρησίας οχημάτων.

  • Η BMW i Ventures είναι μία εταιρεία επενδυτικού κεφαλαίου που επενδύει σε αρχικά και μεσαία στάδια προηγμένων λύσεων για τις ανάγκες μετακίνησης του αστικού πληθυσμού. Η BMW i Ventures θα επενδύσει σε αυτές τις λύσεις, εστιάζοντας στις τρέχουσες και μελλοντικές δραστηριότητες της BMW στους τομείς της τεχνολογίας και εξυπηρέτησης πελατών.
  • Το BMW Startup Garage στόχο έχει να υποστηρίξει τις startup επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν προκειμένου να φέρουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους σε εκατομμύρια αυτοκίνητα. Το Garage αναζητά startups με μία καινοτόμο τεχνολογία, υπηρεσία ή προϊόν που μπορεί να επιτύχουν μία σημαντική πρόοδο ή ριζοσπαστική αλλαγή στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Αυτή η επενδυτική συνεργασία (‘Venture Client’) επιτρέπει σε μία startup να αναδείξει την αξία της λύσης της στη βιομηχανία αυτοκινήτου, ενσωματώνοντάς την πρώτα στα οχήματα ή τις υπηρεσίες μετακίνησης του BMW Group, ενώ προσφέρει και στη startup δυνατότητα πρόσβασης σε ένα δίκτυο μηχανικών και διευθυντών της εταιρείας.
  • Το URBAN – X είναι ένας επιταχυντής startup για προτάσεις που επαναπροσδιορίζουν τη ζωή στην πόλη. Το project διευθύνει η MINI και το αρχικό επενδυτικό κεφάλαιο παρέχει η Urban Us. Από το 2015 που λανσαρίστηκε, το URBAN-X έχει προσελκύσει δημιουργικούς επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο, οι οποίοι βελτιώνουν τις πόλεις μέσω της τεχνολογίας και της σχεδίασης. Το URBAN-X δεν είναι ‘επιταχυντής μετακίνησης’. Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει εταιρίες μετακίνησης και μεταφορών, αλλά υπερβαίνει τα όρια του αυτοκινήτου, καλύπτοντας βασικά αστικά θέματα όπως η ζωή στο μέλλον, νέες λύσεις για ενέργεια, τροφή και συστήματα επεξεργασίας αποβλήτων, και καινοτόμες μεθόδους διαχείρισης. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι i Ventures, Startup Garage και URBAN-X προσφέρουν παράλληλα χρηματοδότηση και πελατειακές σχέσεις, εισάγοντας τις startups σε ένα χώρο που αγοράζει δισεκατομμύρια προϊόντα και υπηρεσίες κάθε χρόνο.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.