F1: Και τώρα στο Μεξικό

By  |  0 Comments

Όπως στο Grand Prix των ΗΠΑ που διεξήχθη το προηγούμενο Σαββατοκύριακο έτσι και στο Μεξικό τα ελαστικά που θα χρησιμοποιηθούν είναι: P Zero Yellow soft (κίτρινη/ μαλακή γόμα), P Zero Red supersoft (κόκκινη/ πολύ μαλακή γόμα) και P Zero Purple ultrasoft (μωβ/ πάρα πολύ μαλακή γόμα). Η πάρα πολύ μαλακή γόμα επιστρέφει στο μωβ χρώμα μετά το ροζ που χρησιμοποιήθηκε ειδικά στο Ώστιν.

Το Autódromo Hermanos Rodríguez, πήρε το όνομά του, από τους αδερφούς Rodriquez διάσημους οδηγούς αγώνων. Πρόκειται για μια από τις ταχύτερες πίστες της σεζόν. Είναι η πρώτη φορά που θα χρησιμοποιηθεί η πάρα πολύ μαλακή  γόμα. Η εμφάνιση για πρώτη φορά της πάρα πολύ μαλακής γόμας σε μια πίστα, έχει συμβεί μερικές φορές φέτος μέσα στη σεζόν. Δεδομένου ότι ο αγώνας επέστρεψε στο ημερολόγιο πριν δυο χρόνια, περιμένουμε να δούμε το ρεκόρ πίστας να σπάει αυτό το Σαββατοκύριακο.

 

 Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

·       Η επιφάνεια είναι λεία και γλιστερή αυτό μειώνει την φθορά των ελαστικών και την πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης παρά την υψηλή τελική ταχύτητα (372km/h το 2016).

·       Ο καιρός είναι πάντα ένα ερωτηματικό στην πόλη του Μεξικό αυτή την εποχή: Τα πάντα μπορεί να συμβούν.

·       Εκτός από τις γρήγορες στροφές υπάρχει επίσης και ένα αργό τεχνικό κομμάτι, αυτό του Σταδίου: Μια ενδιαφέρουσα μίξη παλιού και νέου.

·       Οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή ελαστικών πέρυσι, του νικητή Lewis Hamilton, συμπεριλαμβανομένου.

·       Η είσοδος/έξοδος από τα πιτ είναι η πιο μεγάλη σε απόσταση που απαντάται μέσα στη χρονιά. Αυτό αυξάνει το χρόνο που διαρκεί ένα πιτ στοπ και επηρεάζει τη στρατηγική.


MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Διατηρήσαμε και στο Μεξικό την αρχή μας να φέρουμε πιο μαλακές γόμες απ’ ότι πέρυσι. Αυτό γίνεται με στόχο  καλύτερη απόδοση και πιο συναρπαστικούς αγώνες. Είναι η δεύτερη συνεχή χρονιά που φέρνουμε νέο ελαστικό στο Μεξικό πέρυσι ήταν η πρώτη φορά που φέραμε την πολύ μαλακή γόμα. Έχουν γίνει μόνο δυο αγώνες με την νέα μορφή της πίστας οπότε δεν είναι από τις περιπτώσεις που οι ομάδες έχουν μεγάλη εξοικείωση. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί μια περίοδος εκμάθησης ειδικά για την πάρα πολύ μαλακή γόμα κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ;   

  • Η πάρα πολύ μαλακή γόμα εμφανίζεται στην πόλη του Μεξικό για πρώτη φορά και είναι εξαιρετικά δημοφιλής. Οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν το μέγιστο δυνατό αριθμό των 10 σετ.
  • Μετά τη στήριξή μας στο ίδρυμα Susan G.Komen® στις ΗΠΑ, τώρα το φιλανθρωπικό ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα θύματα του σεισμού που έπληξε το Μεξικό νωρίτερα φέτος.
  • Ο Ιταλός Paolo Andreucci πήρε για 10η φορά το τίτλο στο Italian Rally Championship με ένα Peugeot Italia 208 T16 το οποίο φορούσε ελαστικά Pirelli.

AUTÓDROMO HERMANOS RODRÍGUEZ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ)

21.0 psi (εμπρός) – 19.5 psi (πίσω)

 ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ

-3.50° (εμπρός) | -2.00° (πίσω)

 

Όπως στο Grand Prix των ΗΠΑ που διεξήχθη το προηγούμενο Σαββατοκύριακο έτσι και στο Μεξικό τα ελαστικά που θα χρησιμοποιηθούν είναι: P Zero Yellow soft (κίτρινη/ μαλακή γόμα), P Zero Red supersoft (κόκκινη/ πολύ μαλακή γόμα) και P Zero Purple ultrasoft (μωβ/ πάρα πολύ μαλακή γόμα). Η πάρα πολύ μαλακή γόμα επιστρέφει στο μωβ χρώμα μετά το ροζ που χρησιμοποιήθηκε ειδικά στο Ώστιν. Το Autódromo Hermanos Rodríguez, πήρε το όνομά του, από τους αδερφούς Rodriquez διάσημους οδηγούς αγώνων. Πρόκειται για μια από τις ταχύτερες πίστες της σεζόν. Είναι η πρώτη φορά που θα χρησιμοποιηθεί η πάρα πολύ μαλακή γόμα. Η εμφάνιση για πρώτη φορά της πάρα πολύ μαλακής γόμας σε μια πίστα, έχει συμβεί μερικές φορές φέτος μέσα στη σεζόν. Δεδομένου ότι ο αγώνας επέστρεψε στο ημερολόγιο πριν δυο χρόνια, περιμένουμε να δούμε το ρεκόρ πίστας να σπάει αυτό το Σαββατοκύριακο. ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ • Η επιφάνεια είναι λεία και γλιστερή αυτό μειώνει την φθορά των ελαστικών και την πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης παρά την υψηλή τελική ταχύτητα (372km/h το 2016). • Ο καιρός είναι πάντα ένα ερωτηματικό στην πόλη του Μεξικό αυτή την εποχή: Τα πάντα μπορεί να συμβούν. • Εκτός από τις γρήγορες στροφές υπάρχει επίσης και ένα αργό τεχνικό κομμάτι, αυτό του Σταδίου: Μια ενδιαφέρουσα μίξη παλιού και νέου. • Οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή ελαστικών πέρυσι, του νικητή Lewis Hamilton, συμπεριλαμβανομένου. • Η είσοδος/έξοδος από τα πιτ είναι η πιο μεγάλη σε απόσταση που απαντάται μέσα στη χρονιά. Αυτό αυξάνει το χρόνο που διαρκεί ένα πιτ στοπ και επηρεάζει τη στρατηγική. MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Διατηρήσαμε και στο Μεξικό την αρχή μας να φέρουμε πιο μαλακές γόμες απ’ ότι πέρυσι. Αυτό γίνεται με στόχο καλύτερη απόδοση και πιο συναρπαστικούς αγώνες. Είναι η δεύτερη συνεχή χρονιά που φέρνουμε νέο ελαστικό στο Μεξικό πέρυσι ήταν η πρώτη φορά που φέραμε την πολύ μαλακή γόμα. Έχουν γίνει μόνο δυο αγώνες με την νέα μορφή της πίστας οπότε δεν είναι από τις περιπτώσεις που οι ομάδες έχουν μεγάλη εξοικείωση. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί μια περίοδος εκμάθησης ειδικά για την πάρα πολύ μαλακή γόμα κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ; • Η πάρα πολύ μαλακή γόμα εμφανίζεται στην πόλη του Μεξικό για πρώτη φορά και είναι εξαιρετικά δημοφιλής. Οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν το μέγιστο δυνατό αριθμό των 10 σετ. • Μετά τη στήριξή μας στο ίδρυμα Susan G.Komen® στις ΗΠΑ, τώρα το φιλανθρωπικό ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα θύματα του σεισμού που έπληξε το Μεξικό νωρίτερα φέτος. • Ο Ιταλός Paolo Andreucci πήρε για 10η φορά το τίτλο στο Italian Rally Championship με ένα Peugeot Italia 208 T16 το οποίο φορούσε ελαστικά Pirelli. AUTÓDROMO HERMANOS RODRÍGUEZ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ) 21.0 psi (εμπρός) – 19.5 psi (πίσω) ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ -3.50° (εμπρός) | -2.00° (πίσω) ΟΙ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΣΕΖΟΝ

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.