F1: Η τακτική των ελαστικών στην Κίνα

By  |  0 Comments

Ο οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo κέρδισε στο Κινέζικο Grand Prix εκκινώντας από την 6η θέση με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, αφού πραγματοποίησε δυο αλλαγές ελαστικών. Το δεύτερο πιτ στοπ του, έγινε ενόσω βρίσκονταν στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Έτσι ο Ricciardo βρέθηκε στην επανεκκίνηση μ’ ένα φρέσκο σετ ελαστικών μαλακής γόμας που του έδωσε πλεονέκτημα έναντι όσων ήταν σε στρατηγική μιας αλλαγής. Ο άλλος οδηγός της Red Bull, Max Verstappen υιοθέτησε μια παρόμοια στρατηγική, τα δυο μονοθέσια μπήκαν ταυτόχρονα στα πιτ.

Ο οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas τερμάτισε 2ος υιοθετώντας μια τελείως διαφορετική στρατηγική. Ακολούθησε παρόμοια τακτική με τον άλλο οδηγό της Mercedes, Lewis Hamilton και τους δυο οδηγούς της Ferrari: Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και έκανε μόνο μια αλλαγή βάζοντας τη μέση γόμα. Παρότι υπήρξε μεγάλη ποικιλία τακτικών και πολλοί οδηγοί χρησιμοποίησαν και τις τρεις γόμες, οι πρωτοπόροι έδωσαν μια αμφίρροπη μάχη ως το τέλος. Η διαχείριση των ελαστικών έπαιξε κομβικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Μετά το Μπαχρέιν απολαύσαμε έναν ακόμη αγώνα όπου υπήρχαν διαφορετικές σκέψεις όσον αφορά στην στρατηγική ελαστικών ανάμεσα σ’ αυτούς που έδωσαν μάχη για τις πρώτες θέσεις. Αυτό οδήγησε σ’ ένα πολύ συναρπαστικό αποτέλεσμα, με πολλές διαφορετικές τακτικές. Η θερμοκρασία στην πίστα ήταν 20 βαθμούς υψηλότερη απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες, αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι ομάδες ν’ αντιμετωπίσουν μερικές άγνωστες παραμέτρους στον αγώνα καθότι δεν είχαν δοκιμάσει τα ελαστικά πρωτύτερα σε τέτοια θερμοκρασία. Ένας ακόμη παράγοντας που επηρέασε την τακτική αλλαγής ελαστικών και έκρινε τελικά τη νίκη στον αγώνα, ήταν η παρατεταμένη παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας. Αυτή επέτρεψε στις δυο Red Bull να αλλάξουν ελαστικά σ’ ένα χρονικό σημείο που τους έδωσε πλεονέκτημα. Επιπλέον όσοι δεν άλλαξαν ελαστικά βοηθήθηκαν από τη μείωση της φθοράς και της πτώσης στην απόδοση, χάρη στο μειωμένο ρυθμό πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Συνολικά 6 οδηγοί, συμπεριλαμβανομένου και του νικητή, χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες.”

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

 ΜΕΣΗ  ΜΑΛΑΚΗ  ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ
Raikkonen

1m36.456s

Ricciardo

1m35.785s

Grosjean

1m37.410s

Hamilton

1m36.878s

Verstappen

1m36.206s

Ocon

1m37.985s

 

Bottas

1m36.987s

Hulkenberg

1m36.881s

Gasly

1m38.367s

 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
MEΣΗ Hamilton 38
ΜΑΛΑΚΗ Ericsson, Alonso 29
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Gasly, Ocon 25

 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο Daniel Ricciardo κέρδισε στον αγώνα κάνοντας δυο πιτ στοπ. Εκκίνησε με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, έβαλε τη μέση γόμα στον 17ο γύρο και μετά την μαλακή υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 31ο γύρο. Ήταν ο ένας από τους επτά οδηγούς που εκκίνησαν στον αγώνα με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.

Ο οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo κέρδισε στο Κινέζικο Grand Prix εκκινώντας από την 6η θέση με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, αφού πραγματοποίησε δυο αλλαγές ελαστικών. Το δεύτερο πιτ στοπ του, έγινε ενόσω βρίσκονταν στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Έτσι ο Ricciardo βρέθηκε στην επανεκκίνηση μ’ ένα φρέσκο σετ ελαστικών μαλακής γόμας που του έδωσε πλεονέκτημα έναντι όσων ήταν σε στρατηγική μιας αλλαγής. Ο άλλος οδηγός της Red Bull, Max Verstappen υιοθέτησε μια παρόμοια στρατηγική, τα δυο μονοθέσια μπήκαν ταυτόχρονα στα πιτ. Ο οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas τερμάτισε 2ος υιοθετώντας μια τελείως διαφορετική στρατηγική. Ακολούθησε παρόμοια τακτική με τον άλλο οδηγό της Mercedes, Lewis Hamilton και τους δυο οδηγούς της Ferrari: Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και έκανε μόνο μια αλλαγή βάζοντας τη μέση γόμα. Παρότι υπήρξε μεγάλη ποικιλία τακτικών και πολλοί οδηγοί χρησιμοποίησαν και τις τρεις γόμες, οι πρωτοπόροι έδωσαν μια αμφίρροπη μάχη ως το τέλος. Η διαχείριση των ελαστικών έπαιξε κομβικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα. MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Μετά το Μπαχρέιν απολαύσαμε έναν ακόμη αγώνα όπου υπήρχαν διαφορετικές σκέψεις όσον αφορά στην στρατηγική ελαστικών ανάμεσα σ’ αυτούς που έδωσαν μάχη για τις πρώτες θέσεις. Αυτό οδήγησε σ’ ένα πολύ συναρπαστικό αποτέλεσμα, με πολλές διαφορετικές τακτικές. Η θερμοκρασία στην πίστα ήταν 20 βαθμούς υψηλότερη απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες, αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι ομάδες ν’ αντιμετωπίσουν μερικές άγνωστες παραμέτρους στον αγώνα καθότι δεν είχαν δοκιμάσει τα ελαστικά πρωτύτερα σε τέτοια θερμοκρασία. Ένας ακόμη παράγοντας που επηρέασε την τακτική αλλαγής ελαστικών και έκρινε τελικά τη νίκη στον αγώνα, ήταν η παρατεταμένη παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας. Αυτή επέτρεψε στις δυο Red Bull να αλλάξουν ελαστικά σ’ ένα χρονικό σημείο που τους έδωσε πλεονέκτημα. Επιπλέον όσοι δεν άλλαξαν ελαστικά βοηθήθηκαν από τη μείωση της φθοράς και της πτώσης στην απόδοση, χάρη στο μειωμένο ρυθμό πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Συνολικά 6 οδηγοί, συμπεριλαμβανομένου και του νικητή, χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες.” ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Raikkonen 1m36.456s Ricciardo 1m35.785s Grosjean 1m37.410s Hamilton 1m36.878s Verstappen 1m36.206s Ocon 1m37.985s Bottas 1m36.987s Hulkenberg 1m36.881s Gasly 1m38.367s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ MEΣΗ Hamilton 38 ΜΑΛΑΚΗ Ericsson, Alonso 29 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Gasly, Ocon 25 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο Daniel Ricciardo κέρδισε στον αγώνα κάνοντας δυο πιτ στοπ. Εκκίνησε με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, έβαλε τη μέση γόμα στον 17ο γύρο και μετά την μαλακή υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 31ο γύρο. Ήταν ο ένας από τους επτά οδηγούς που εκκίνησαν στον αγώνα με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.