F1: Η τακτική των ελαστικών στο Μπακού

By  |  0 Comments

Όπως αναμένονταν η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα του αγώνα στο Αζερμπαϊτζάν. Όλοι οι πρωτοπόροι υποχρεώθηκαν να βάλουν την πάρα πολύ μαλακή γόμα για λίγους γύρους στο τέλος. Αυτό ταίριαξε πολύ βολικά με το «παράθυρο αλλαγής» του οδηγού της Mercedes, Valtteri Bottas, ο οποίος οδηγούσε την κούρσα εκείνη τη στιγμή, χρησιμοποιώντας ακόμη το σετ ελαστικών πολύ μαλακής γόμας με το οποίο είχε εκκινήσει. Μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας ο Bottas πάτησε θραύσματα και υπέστη κλατάρισμα ελαστικού. Ωφελήθηκε ο έτερος οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton που κέρδισε έχοντας πραγματοποιήσει δυο αλλαγές ελαστικών.

Οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν να εκκινήσουν με την πολύ μαλακή γόμα. Είδαμε όμως και τις τρεις διαθέσιμες γόμες στην εκκίνηση. Επίσης πολλοί οδηγοί χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες κατά τη διάρκεια του αγώνα. Υιοθετήθηκαν συνολικά έξι διαφορετικές στρατηγικές από τους πρώτους 10 στην τελική κατάταξη. Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε δυο φορές και αυτό επηρέασε τον αγώνα. Η φθορά των ελαστικών αλλά και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης, περιορίστηκαν στη δεύτερη μεγαλύτερη σε μήκος πίστα της χρονιάς.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Υπήρξε ένας αριθμός διαφορετικών στρατηγικών συνδυασμών στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν. Είναι ενδιαφέρον ότι είδαμε και τις τρεις διαθέσιμες γόμες να χρησιμοποιούνται εκτενώς κατά τη διάρκεια του αγώνα με ποικίλες στρατηγικές για κάθε οδηγό. Η παρεμβολή του αυτοκινήτου ασφαλείας είχε ισχυρή επιρροή στο αποτέλεσμα του αγώνα. Ο Bottas κατάφερε να διανύσει εξαιρετικά μεγάλη απόσταση με την πολύ μαλακή γόμα. Η νίκη πήγε τελικά στον Hamilton, που εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία χρησιμοποιώντας πάλι και τις τρεις διαθέσιμες γόμες. Με τη θερμοκρασία χαμηλά, το μεγάλο μήκος της ευθείας, τις κίτρινες σημαίες και τις εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας, ήταν μια πρόκληση να διατηρήσει κανείς την ενδεδειγμένη θερμοκρασία στα ελαστικά, ειδικά στις επανεκκινήσεις του αγώνα. Συγχαρητήρια στον πρωταθλητή της Formula 2 Charles Leclerc, που πέτυχε το καλύτερο του αποτέλεσμα, ως σήμερα, τερματίζοντας 6ος.”

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Hamilton

1m45.412s

Bottas

1m45.149s

Ricciardo

1m45.602s

Vettel

1m45.530s

Ricciardo

1m45.419s

Hamilton

1m46.017s

Raikkonen

1m46.859s

Verstappen

1m45.771s

Vettel

1m46.344s

 

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΜΑΛΑΚΗ Alonso, Raikkonen 39
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Bottas 40
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Hartley 21

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα με δυο αλλαγές. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα, έβαλε τη μαλακή στον 22ο γύρο και μετά την πάρα πολύ μαλακή υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 40στο γύρο. Οι τρεις πρώτοι ακολούθησαν τελείως διαφορετικές στρατηγικές.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.