F1: Πρεμιέρα για τη μέση γόμα

By  |  0 Comments

Στο Διεθνές Αυτοκινητοδρόμιο του Μπαχρέιν θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά σε φετινό Grand Prix η μέση γόμα. Εκτός αυτής, έχουν επιλεγεί η μαλακή και η πολύ μαλακή γόμα.

Οι ομάδες είναι εξοικειωμένες με τη μέση γόμα, πρόκειται για την ίδια γόμα που πέρυσι έφερε τα διακριτικά της μαλακής. Ντεμπούτο στο Μπαχρέιν θα κάνει και το πρόγραμμα «γρήγορων γύρων» της Pirelli. Σ’ αυτό καταξιωμένοι οδηγοί, όχι μόνο από τη Formula 1, θα οδηγούν στην πίστα υπεραυτοκίνητα εξοπλισμένα με σπορ ελαστικά P Zero, φτιαγμένα για χρήση στο δρόμο.

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

·       Ο αγώνας εκκινεί αργά το απόγευμα και ολοκληρώνεται το βράδυ. Αυτό επηρεάζει την απόδοση των ελαστικών καθότι πέφτει σταδιακά η θερμοκρασία οδοστρώματος κατά τη διάρκεια του αγώνα.

·       Η ελκτική πρόσφυση είναι βασικό ζητούμενο στο Μπαχρέιν οπότε χρειάζεται προσοχή στη διαχείριση των πίσω ελαστικών από τους οδηγούς.

·       Ο συνδυασμός γομών είναι ίδιος με τον περσινό αγώνα στο Μπαχρέιν, αλλά όλες οι γόμες είναι ένα επίπεδο πιο μαλακές.

·       Οι περισσότεροι οδηγοί πραγματοποίησαν δυο αλλαγές πέρυσι. Υπήρξε μεγάλη ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών.

·       Η μέση και η μαλακή γόμα είναι τα βασικά σετ για τον αγώνα. Οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να διαφυλάξουν τουλάχιστον ένα σετ μέσης και ένα σετ μαλακής γόμας για τον αγώνα.

·       Ο αγώνας στο Μπαχρέιν είναι ένας από τους τρεις φετινούς νυχτερινούς αγώνες. Οι άλλοι δυο θα γίνουν σε Σιγκαπούρη και Άμπου Ντάμπι.

 MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Το Μπαχρέιν δημιουργεί τελείως διαφορετική πρόκληση από την Αυστραλία. Κοινός τόπος ότι αμφότερες είναι πίστες «σταμάτα – ξεκίνα», με βασικό χαρακτηριστικό τα διαμήκη και όχι τα εγκάρσια φορτία. Ως συνέπεια το όριο τίθεται από τη φθορά των πίσω ελαστικών. Λόγω της τραχιάς επιφάνειας παρατηρείται πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης οπότε περιμένουμε τους περισσότερους οδηγούς να πραγματοποιήσουν πάνω από ένα πιτ στοπ. Ας σημειωθεί ότι όλη η γκάμα ελαστικών είναι πιο μαλακή φέτος. Στο Μπαχρέιν έχουμε δει στο παρελθόν ποικιλία από ενδιαφέρουσες στρατηγικές. Κατά τη διάρκεια του αγώνα η θερμοκρασία οδοστρώματος μειώνεται. Οι ομάδες πρέπει να μάθουν από τις πιο αντιπροσωπευτικές περιόδους δοκιμών ώστε να έχουν μια εικόνα τι θα συμβεί στον αγώνα το βράδυ όπου οι συνθήκες στην πίστα είναι ασυνήθεις»

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ?

  • Η Pirelli λανσάρει ένα νέο πρόγραμμα «Pirelli Hot Laps» στο Μπαχρέιν. Μερικά από τα τελευταία μοντέλα των McLaren και Aston Martin θα βρίσκονται στην πίστα με διάσημους οδηγούς πίσω από το τιμόνι.
  • Η Formula 2 – η βασική κατηγορία τροφοδότης της Formula 1 – ξεκινά στο Μπαχρέιν με νέο μονοθέσιο αλλά και καινούργια υπερτροφοδοτούμενη μηχανή.
  • Η διαδρομή αλλά και οι εγκαταστάσεις δεν έχουν αλλάξει από πέρυσι.
ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ) ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ
21.0 psi(εμπρός)| 19.0psi(πίσω) -3.75° (εμπρός) | -2.00° (πίσω)

Στο Διεθνές Αυτοκινητοδρόμιο του Μπαχρέιν θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά σε φετινό Grand Prix η μέση γόμα. Εκτός αυτής, έχουν επιλεγεί η μαλακή και η πολύ μαλακή γόμα. Οι ομάδες είναι εξοικειωμένες με τη μέση γόμα, πρόκειται για την ίδια γόμα που πέρυσι έφερε τα διακριτικά της μαλακής. Ντεμπούτο στο Μπαχρέιν θα κάνει και το πρόγραμμα «γρήγορων γύρων» της Pirelli. Σ’ αυτό καταξιωμένοι οδηγοί, όχι μόνο από τη Formula 1, θα οδηγούν στην πίστα υπεραυτοκίνητα εξοπλισμένα με σπορ ελαστικά P Zero, φτιαγμένα για χρήση στο δρόμο. Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ (*) Πρόσφυση ασφάλτου, κάθετη δύναμη, τραχύτητα ασφάλτου, καταπόνηση ελαστικών, πλευρικές δυνάμεις. • Ο αγώνας εκκινεί αργά το απόγευμα και ολοκληρώνεται το βράδυ. Αυτό επηρεάζει την απόδοση των ελαστικών καθότι πέφτει σταδιακά η θερμοκρασία οδοστρώματος κατά τη διάρκεια του αγώνα. • Η ελκτική πρόσφυση είναι βασικό ζητούμενο στο Μπαχρέιν οπότε χρειάζεται προσοχή στη διαχείριση των πίσω ελαστικών από τους οδηγούς. • Ο συνδυασμός γομών είναι ίδιος με τον περσινό αγώνα στο Μπαχρέιν, αλλά όλες οι γόμες είναι ένα επίπεδο πιο μαλακές. • Οι περισσότεροι οδηγοί πραγματοποίησαν δυο αλλαγές πέρυσι. Υπήρξε μεγάλη ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών. • Η μέση και η μαλακή γόμα είναι τα βασικά σετ για τον αγώνα. Οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να διαφυλάξουν τουλάχιστον ένα σετ μέσης και ένα σετ μαλακής γόμας για τον αγώνα. • Ο αγώνας στο Μπαχρέιν είναι ένας από τους τρεις φετινούς νυχτερινούς αγώνες. Οι άλλοι δυο θα γίνουν σε Σιγκαπούρη και Άμπου Ντάμπι. MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Το Μπαχρέιν δημιουργεί τελείως διαφορετική πρόκληση από την Αυστραλία. Κοινός τόπος ότι αμφότερες είναι πίστες «σταμάτα – ξεκίνα», με βασικό χαρακτηριστικό τα διαμήκη και όχι τα εγκάρσια φορτία. Ως συνέπεια το όριο τίθεται από τη φθορά των πίσω ελαστικών. Λόγω της τραχιάς επιφάνειας παρατηρείται πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης οπότε περιμένουμε τους περισσότερους οδηγούς να πραγματοποιήσουν πάνω από ένα πιτ στοπ. Ας σημειωθεί ότι όλη η γκάμα ελαστικών είναι πιο μαλακή φέτος. Στο Μπαχρέιν έχουμε δει στο παρελθόν ποικιλία από ενδιαφέρουσες στρατηγικές. Κατά τη διάρκεια του αγώνα η θερμοκρασία οδοστρώματος μειώνεται. Οι ομάδες πρέπει να μάθουν από τις πιο αντιπροσωπευτικές περιόδους δοκιμών ώστε να έχουν μια εικόνα τι θα συμβεί στον αγώνα το βράδυ όπου οι συνθήκες στην πίστα είναι ασυνήθεις» ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ? • Η Pirelli λανσάρει ένα νέο πρόγραμμα «Pirelli Hot Laps» στο Μπαχρέιν. Μερικά από τα τελευταία μοντέλα των McLaren και Aston Martin θα βρίσκονται στην πίστα με διάσημους οδηγούς πίσω από το τιμόνι. • Η Formula 2 – η βασική κατηγορία τροφοδότης της Formula 1 – ξεκινά στο Μπαχρέιν με νέο μονοθέσιο αλλά και καινούργια υπερτροφοδοτούμενη μηχανή. • Η διαδρομή αλλά και οι εγκαταστάσεις δεν έχουν αλλάξει από πέρυσι. ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ) ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ 21.0 psi(εμπρός)| 19.0psi(πίσω) -3.75° (εμπρός) | -2.00° (πίσω)

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.