F1: Η τακτική των ελαστικών στο Μονακό

By  |  0 Comments

Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών υιοθέτησε στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών στο Grand Prix του Μονακό. Ο αγώνας αυτός φορτίζει λιγότερο από κάθε άλλον τα ελαστικά, έτσι η διαχείριση της πτώσης απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης είναι καθοριστικής σημασίας, στην επίτευξη ενός καλού αποτελέσματος.

Αποτέλεσε δε, κλειδί στη νίκη του οδηγού της Red Bull, Daniel Ricciardo ο οποίος εκκίνησε από την pole position. Τόσο ο νικητής όσο και οι υπόλοιποι οδηγοί στην πρώτη δεκάδα, εκκίνησαν με την ολοκαίνουργια εξαιρετικά μαλακή ροζ γόμα P Zero Pink hypersoft. Ο Ricciardo διατήρησε τον έλεγχο στην πρώτη θέση, αυτό σε συνδυασμό με τη γνωστή δυσκολία στα προσπεράσματα είχε ως αποτέλεσμα έναν αργό, σε ρυθμό, αγώνα. Το ρεκόρ γύρου επετεύχθη προς το τέλος χάρη στην Red Bull του Max Verstappen. Ο Ολλανδός μετά από 48 γύρους άλλαξε την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) με εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft).

Απ’ όλους όσοι δεν εκκίνησαν με την εξαιρετικά μαλακή γόμα ψηλότερα τερμάτισε ο οδηγός της Renault, Nico Hulkenberg. Ο Γερμανός εκκίνησε 11ος και τερμάτισε 8ος υιοθετώντας μια εναλλακτική στρατηγική μιας αλλαγής από πάρα πολύ μαλακή σε εξαιρετικά μαλακή γόμα.

Ο αγώνας διεξήχθη κάτω από ζεστές και στεγνές συνθήκες μολονότι μια ώρα πριν την εκκίνηση είχε ψιχαλίσει. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 18 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 32 βαθμούς Κελσίου.

 MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Είδαμε μεγαλύτερη ποικιλία στρατηγικών στο Μονακό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Εκπληρώθηκε ο ρόλος που ελπίζαμε να παίξει η νέα εξαιρετικά μαλακή γόμα η οποία αποτέλεσε μια ακόμη παράμετρο στο ανταγωνιστικό μείγμα παραγόντων. Ως αποτέλεσμα είχαμε τον ταχύτερο γύρο όλων των εποχών στο Μονακό χάρη σ’ ένα ελαστικό το οποίο οι οδηγοί απολαμβάνουν να χρησιμοποιούν τόσο στις δοκιμές όσο και στον αγώνα. Καθώς το κράτημα στη διαδρομή βελτιώνονταν και οι οδηγοί εξοικειώνονταν με την νέα γόμα, κατάφεραν να πάρουν το μέγιστο απ’ αυτή, ανάλογα και με τις διάφορες στρατηγικές ”.

 ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Sirotkin

1m15.325s

 

Hamilton

1m16.270s

Verstappen

1m14.260s

Bottas

1m16.312s

Ricciardo

1m16.801s

Grosjean

1m14.822s

Ericsson

1m16.936s

Raikkonen

1m17.060s

Stroll

1m14.944s

 

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ      

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Bottas, Ericsson, Magnussen 61
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Hamilton 66
EΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑΛΑΚΗ Gasly 37

 

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο Daniel Ricciardo κέρδισε στον αγώνα πραγματοποιώντας όπως αναμένονταν μια αλλαγή ελαστικών. Εκκίνησε με την εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft) και άλλαξε σε πάρα πολύ μαλακή στον 17ο γύρο  (είναι ο πρώτος poleman που κέρδισε στον αγώνα μετά το 2014).

Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών υιοθέτησε στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών στο Grand Prix του Μονακό. Ο αγώνας αυτός φορτίζει λιγότερο από κάθε άλλον τα ελαστικά, έτσι η διαχείριση της πτώσης απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης είναι καθοριστικής σημασίας, στην επίτευξη ενός καλού αποτελέσματος. Αποτέλεσε δε, κλειδί στη νίκη του οδηγού της Red Bull, Daniel Ricciardo ο οποίος εκκίνησε από την pole position. Τόσο ο νικητής όσο και οι υπόλοιποι οδηγοί στην πρώτη δεκάδα, εκκίνησαν με την ολοκαίνουργια εξαιρετικά μαλακή ροζ γόμα P Zero Pink hypersoft. Ο Ricciardo διατήρησε τον έλεγχο στην πρώτη θέση, αυτό σε συνδυασμό με τη γνωστή δυσκολία στα προσπεράσματα είχε ως αποτέλεσμα έναν αργό, σε ρυθμό, αγώνα. Το ρεκόρ γύρου επετεύχθη προς το τέλος χάρη στην Red Bull του Max Verstappen. Ο Ολλανδός μετά από 48 γύρους άλλαξε την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) με εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft). Απ’ όλους όσοι δεν εκκίνησαν με την εξαιρετικά μαλακή γόμα ψηλότερα τερμάτισε ο οδηγός της Renault, Nico Hulkenberg. Ο Γερμανός εκκίνησε 11ος και τερμάτισε 8ος υιοθετώντας μια εναλλακτική στρατηγική μιας αλλαγής από πάρα πολύ μαλακή σε εξαιρετικά μαλακή γόμα. Ο αγώνας διεξήχθη κάτω από ζεστές και στεγνές συνθήκες μολονότι μια ώρα πριν την εκκίνηση είχε ψιχαλίσει. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 18 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 32 βαθμούς Κελσίου. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Είδαμε μεγαλύτερη ποικιλία στρατηγικών στο Μονακό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Εκπληρώθηκε ο ρόλος που ελπίζαμε να παίξει η νέα εξαιρετικά μαλακή γόμα η οποία αποτέλεσε μια ακόμη παράμετρο στο ανταγωνιστικό μείγμα παραγόντων. Ως αποτέλεσμα είχαμε τον ταχύτερο γύρο όλων των εποχών στο Μονακό χάρη σ’ ένα ελαστικό το οποίο οι οδηγοί απολαμβάνουν να χρησιμοποιούν τόσο στις δοκιμές όσο και στον αγώνα. Καθώς το κράτημα στη διαδρομή βελτιώνονταν και οι οδηγοί εξοικειώνονταν με την νέα γόμα, κατάφεραν να πάρουν το μέγιστο απ’ αυτή, ανάλογα και με τις διάφορες στρατηγικές ”. ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Sirotkin 1m15.325s Hamilton 1m16.270s Verstappen 1m14.260s Bottas 1m16.312s Ricciardo 1m16.801s Grosjean 1m14.822s Ericsson 1m16.936s Raikkonen 1m17.060s Stroll 1m14.944s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Bottas, Ericsson, Magnussen 61 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Hamilton 66 EΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑΛΑΚΗ Gasly 37 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο Daniel Ricciardo κέρδισε στον αγώνα πραγματοποιώντας όπως αναμένονταν μια αλλαγή ελαστικών. Εκκίνησε με την εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft) και άλλαξε σε πάρα πολύ μαλακή στον 17ο γύρο (είναι ο πρώτος poleman που κέρδισε στον αγώνα μετά το 2014).

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.