F1: Η στρατηγική των ελαστικών στο Βέλγιο

By  |  0 Comments

Ο Sebastian Vettel κέρδισε για τη  Ferrari με στρατηγική ενός pit stop. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή και έβαλε τη μαλακή γόμα στη συνέχεια: όμοια στρατηγική ακολούθησαν και οι άλλοι δυο οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο.

Στην πραγματικότητα αυτή η στρατηγική υιοθετήθηκε απ’ όλους τους οδηγούς που τερμάτισαν στις πρώτες θέσεις με αξιοσημείωτη εξαίρεση τον οδηγό της Mercedes, Valtteri Bottas, o οποίος εκκίνησε τελευταίος και τερμάτισε 4ος ακολουθώντας στρατηγική 2 αλλαγών. Ο Bottas σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο αγώνα με τη μαλακή γόμα, σπάζοντας το περσινό ρεκόρ που είχε σημειωθεί με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Mercedes τερμάτισε μπροστά από τα μονοθέσια της Force India: Αυτό ήταν ένα πολύ ενθαρρυντικό αποτέλεσμα για την ομάδα που τρέχει με νέα ονομασία μετά τα πρόσφατα θέματα που είχε.

Οι οδηγοί των Renault (Carlos Sainz), McLaren (Stoffel Vandoorne) και Ferrari (Kimi Raikkonen), ήταν οι μόνοι που χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η ροή του επηρεάστηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας λόγω σύγκρουσης στην 1η στροφή μετά την εκκίνηση. Ύστερα από τη βροχή του Σαββάτου οι συνθήκες ήταν στεγνές στον αγώνα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος να μην ξεπερνά τους 19 βαθμούς Κελσίου.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Τα ελαστικά συμπεριφέρθηκαν πολύ καλά στις ιδιαίτερα έντονες απαιτήσεις του Spa. Η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή, είχε ως αποτέλεσμα να μεγαλώσει το πρώτο μέρος αγώνα. Οι περισσότεροι οδηγοί κατάφεραν να προσαρμόσουν ανάλογα το ρυθμό τους, ώστε να βγάλουν τον αγώνα με μια αλλαγή. Ο Valtteri Bottas έκανε μια διαφορετική επιλογή. Εκκινούσε τελευταίος και μετά από δυο αλλαγές τερμάτισε τέταρτος. Πραγματοποίησε δε ένα μεγάλο μεσαίο μέρος με την πολύ μαλακή γόμα. Τώρα πάμε στον εντός έδρας αγώνα για μας, στη Monza το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Για εκεί έχουμε κάνει την ίδια ακριβώς επιλογή ελαστικών.”

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Sainz

1m51.537s

Bottas

1m46.286s

Hamilton

1m48.208s

Vandoorne

1m51.752s

Vettel

1m46.644s

Bottas

1m48.253s

Raikkonen

1m54.320s

Hamilton

1m46.721s

Vettel

1m48.399s

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Bottas 27
ΜΑΛΑΚΗ Hartley 31
MEΣΗ Vandoorne 26

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο Sebastian Vettel κέρδισε τον αγώνα, με στρατηγική μιας αλλαγής όπως αναμένονταν. Άλλαξε από πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα στον 22ο γύρο: Ένα γύρο μετά το Lewis Hamilton, που τερμάτισε 2ος για λογαριασμό της Mercedes.

Ο Sebastian Vettel κέρδισε για τη Ferrari με στρατηγική ενός pit stop. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή και έβαλε τη μαλακή γόμα στη συνέχεια: όμοια στρατηγική ακολούθησαν και οι άλλοι δυο οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο. Στην πραγματικότητα αυτή η στρατηγική υιοθετήθηκε απ' όλους τους οδηγούς που τερμάτισαν στις πρώτες θέσεις με αξιοσημείωτη εξαίρεση τον οδηγό της Mercedes, Valtteri Bottas, o οποίος εκκίνησε τελευταίος και τερμάτισε 4ος ακολουθώντας στρατηγική 2 αλλαγών. Ο Bottas σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο αγώνα με τη μαλακή γόμα, σπάζοντας το περσινό ρεκόρ που είχε σημειωθεί με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Mercedes τερμάτισε μπροστά από τα μονοθέσια της Force India: Αυτό ήταν ένα πολύ ενθαρρυντικό αποτέλεσμα για την ομάδα που τρέχει με νέα ονομασία μετά τα πρόσφατα θέματα που είχε. Οι οδηγοί των Renault (Carlos Sainz), McLaren (Stoffel Vandoorne) και Ferrari (Kimi Raikkonen), ήταν οι μόνοι που χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η ροή του επηρεάστηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας λόγω σύγκρουσης στην 1η στροφή μετά την εκκίνηση. Ύστερα από τη βροχή του Σαββάτου οι συνθήκες ήταν στεγνές στον αγώνα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος να μην ξεπερνά τους 19 βαθμούς Κελσίου. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Τα ελαστικά συμπεριφέρθηκαν πολύ καλά στις ιδιαίτερα έντονες απαιτήσεις του Spa. Η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή, είχε ως αποτέλεσμα να μεγαλώσει το πρώτο μέρος αγώνα. Οι περισσότεροι οδηγοί κατάφεραν να προσαρμόσουν ανάλογα το ρυθμό τους, ώστε να βγάλουν τον αγώνα με μια αλλαγή. Ο Valtteri Bottas έκανε μια διαφορετική επιλογή. Εκκινούσε τελευταίος και μετά από δυο αλλαγές τερμάτισε τέταρτος. Πραγματοποίησε δε ένα μεγάλο μεσαίο μέρος με την πολύ μαλακή γόμα. Τώρα πάμε στον εντός έδρας αγώνα για μας, στη Monza το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Για εκεί έχουμε κάνει την ίδια ακριβώς επιλογή ελαστικών." ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Sainz 1m51.537s Bottas 1m46.286s Hamilton 1m48.208s Vandoorne 1m51.752s Vettel 1m46.644s Bottas 1m48.253s Raikkonen 1m54.320s Hamilton 1m46.721s Vettel 1m48.399s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Bottas 27 ΜΑΛΑΚΗ Hartley 31 MEΣΗ Vandoorne 26 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο Sebastian Vettel κέρδισε τον αγώνα, με στρατηγική μιας αλλαγής όπως αναμένονταν. Άλλαξε από πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα στον 22ο γύρο: Ένα γύρο μετά το Lewis Hamilton, που τερμάτισε 2ος για λογαριασμό της Mercedes.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.