Μεγάλοι νικητές οι Τσολακίδης – Δήμος

By  |  0 Comments

Αποφασισμένη να σπάσει το ρεκόρ πολυνίκους η ομάδα Socratis Tsolakidis Rally Team, κατέκτησε για ακόμη μια φορά το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. συνδυάζοντας θέαμα και ουσία με τα περάσματα του πληρώματος, έχοντας στην κατοχή του το γνωστό πλέον σε όλους Skoda Fabia R5.

Ο αγαπημένος Μακεδόνας οδηγός rally, Σωκράτης Τσολακίδης, μαζί με τον συνοδηγό του Χάρη Δήμο κέρδισαν όλες τις ειδικές διαδρομές στα ορεινά της Χαλκιδικής, δίνοντας θέαμα  και συναρπάζοντας όλους τους παρευρισκομένους!

Το νικηφόρο πλήρωμα ευχαριστεί θερμά την ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης Eurosol Racing Team Hungary και όλους τους χορηγούς, τον χρυσό χορηγό Traffic Oil Lubricants και τους : Mr Fast καθαριστικά ποιότητας, DGH ΑΕΒΕ, JORC INDUSTRIAL, KOSMOCAR A.E., Συνεταιριστική Τράπεζα Σερρών και 22 Σουβλάκια.

Από εκεί και πέρα ο αγώνας είχε τρομερό ενδιαφέρον για την δεύτερη θέση στην οποία ανέβηκε τελικά ο Γιώργος Αναπολιοτάκης με τον Αθανάσιο Τσιούκα, οι οποίοι βρέθηκαν μπροστά από τον υιό και πατέρα Καρπάνο με μόλις 4” διαφορά. Στην 4η θέση βρέθηκαν τα αδέλφια Κωνσταντινίδη σε έναν απροβλημάτιστο αγώνα με το κλασσικό CitroenZX.

Πίσω τους με 3” δευτερόλεπτα διαφορά βρέθηκαν οι Κτιστάκης – Κτιστάκης με το Peugeot 306 S16 , ακολουθούμενοι από τους Πλάγο – Ρέντη οι οποίοι ενώ πήγαιναν εξαιρετικά, ένα πρόβλημα στον λεβιέ ταχυτήτων τους έριξε πίσω. Στην 7η θέση βρέθηκαν οι Θεοφανίδης – Μαύρος και στην 8η οι Ζάχος – Γαζγάζης που ήταν και πρώτοι στην κατηγορία C6.

Στην 9η θέση βρέθηκαν οι Σταματάκης – Πουλάκης με το ειδικά διαμορφωμένο Peugeot 106 Rallye της Disabled Motorsports, ενώ την δεκάδα συμπλήρωσε ο αεικίνητος Αντώνης Μπαξεβανάκης με τον Μιχάλη Ρεντζούλη με το αειθαλές ToyotaYaris. Άξιοι συγχαρητηρίων είναι βέβαια και οι Δήμου – Κορίνθιος οι οποίοι τερμάτισαν τον αγώνα σπρώχνοντας, γιατί το κιβώτιο το οποίο τους ταλαιπωρούσε στις 3 από τις 5 ειδικές, παρέδωσε το πνεύμα του αμέσως με την είσοδό του οχήματος στο τελευταίο controlτου αγώνα 5 μέτρα πριν την ράμπα.

Τις στιγμές τους στον αγώνα είχαν οι Καλούδης – Τοπούζης, Περάκης – Κουρουγκιαούρης, Πάζης – Σιδέρης. Οι Δήμος – Ντίτορας, Γαλάνης – Κατσιώνης, Σταυρίδης – Παρταλιός, Γεροδήμος – Σωτηρίου προδόθηκαν από τα οχήματά τους, ενώ οι Αγγλόπουλος – Σαριτζόγλου και Μπαξεβανάκης – Σκουλαριώτης δεν κατάφεραν αν εκκινήσουν από το ΣΕΧ 0.

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης θέλει να ευχαριστήσει όλους τους συμμετέχοντες και τους χορηγούς στον αγώνα, όλους τους κριτές και τα στελέχη του ΑΟΘ και του ΣΜΑΛ που βοήθησαν στην επάνδρωση των ειδικών διαδρομών, καθώς και τις αρχές (Αστυνομία και Πυροσβεστική) για την βοήθειά τους στον αγώνα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.