F1: Η στρατηγική των ελαστικών στην Ιαπωνία

By  |  0 Comments

Ο Lewis Hamilton ήταν επικεφαλής στο 1-2 της Mercedes. Σταμάτησε μόνο μια φορά χωρίς να χάσει την πρωτοπορία. Αμφότερες οι Mercedes ακολούθησαν την ίδια στρατηγική μαλακής/μέσης γόμας. Πίσω τους όμως είδαμε μερικές διαφορετικές στρατηγικές, μιας αλλαγής, ανάμεσα στους πέντε πρώτους.

Εξαίρεση αποτέλεσε ο οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo, ο οποίος τερμάτισε 4ος ακολουθώντας την ίδια στρατηγική μαλακής/μέσης γόμας με τους δυο πρώτους. Μάλιστα είχε εκκινήσει από την 15η θέση λόγω ενός προβλήματος στις κατατακτήριες δοκιμές.

Ένας ακόμη οδηγός που έδειξε να έχει γρήγορο ρυθμό ήταν ο Sebastian Vettel με τη Ferrari. Τερμάτισε 6ος ακολουθώντας στρατηγική πολύ μαλακής/μαλακής γόμας παρότι έπεσε τελευταίος μετά από ένα αγωνιστικό συμβάν.

Στη Suzuka τόσο οι θερμοκρασίες όσο και τα ενεργειακά φορτία βρίσκονταν σε υψηλά επίπεδα. Ο καιρός ήταν ευμετάβλητος τις προηγούμενες μέρες και αυτό δημιούργησε έναν αριθμό ερωτηματικών πριν την εκκίνηση του αγώνα, όσον αφορά στην ενδεδειγμένη στρατηγική. Παραταύτα η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών έκαναν μια αλλαγή: Σ’ αυτό συνετέλεσε και η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή του αγώνα. Η Pirelli παραμένει τώρα στη Suzuka για ένα διήμερο δοκιμών εξέλιξης με τη Renault. Θα αξιολογήσουν πρωτότυπα ελαστικά του 2019 την Τρίτη και την Τετάρτη.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Με τις θερμοκρασίες να είναι πολύ πιο ψηλές απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες, ξέραμε πως θα δημιουργηθούν μερικές ακόμη προκλήσεις, σ’ αυτή την ιδιαίτερα απαιτητική πίστα. Πράγματι συνέβη αυτό, ειδικά προς το τέλος του αγώνα, όμως δεν επηρεάστηκε καθόλου η δράση. Αντίθετα είχαμε μερικές εντυπωσιακές προσπάθειες για ανάκτηση θέσεων. Χάρη στην παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή, οι περισσότεροι οδηγοί μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τον αγώνα, με μια αλλαγή ελαστικών. Επίσης είδαμε να χρησιμοποιούνται και οι τρεις γόμες για μεγάλες αποστάσεις. Αρκετοί επέλεξαν να τερματίσουν στον αγώνα με τη μέση γόμα – ίδιας σκληρότητας με την περσινή μαλακή – παρότι το συγκεκριμένο ελαστικό δεν χρησιμοποιήθηκε πολύ στις ελεύθερες δοκιμές, και δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου σε τόσο ζεστές συνθήκες.”

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Hamilton

1m32.785s

Vettel

1m32.318s

Stroll

1m33.354s

Bottas

1m33.110s

Verstappen

1m33.367s

Sirotkin

1m33.985s

Ricciardo

1m33.187s

Hamilton

1m34.013s

Verstappen

1m35.093s

 

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
MEΣΗ Ericsson 47
ΜΑΛΑΚΗ Sainz, Verstappen 32
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Gasly 29

 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα πραγματοποιώντας μια αλλαγή στον 24ο γύρο όπως είχαμε προβλέψει. Ακολούθησε τη στρατηγική μαλακής/μέσης γόμας που πιστεύαμε πως είναι η ταχύτερη. Ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel πέτυχε τον ταχύτερο γύρο αγώνα με τη μαλακή γόμα, βελτιώνοντας την περσινή επίδοση κατά 8 δέκατα, ακριβώς πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.