Χορηγός η Kosmocar

By  |  0 Comments

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε το EcoMobility Conference 2019 που διοργανώθηκε στην Αίγλη Ζαππείου, με συμμετοχή ακαδημαϊκών, πολιτικών και επιχειρηματικών φορέων
• Κύριο συμπέρασμα του συνεδρίου η ανάγκη συντονισμένων προσπαθειών από όλους τους εμπλεκόμενους ώστε να αναπτυχθεί στην Ελλάδα η βιώσιμη μετακίνηση
• Η Kosmocar-Volkswagen στήριξε έμπρακτα το συνέδριο, παρουσιάζοντας παράλληλα μοντέλα που κινούνται είτε με ηλεκτρική ενέργεια είτε με φυσικό αέριο
Η Kosmocar-Volkswagen ήταν χορηγός του EcoMobility Conference 2019. Πρόκειται για το 2ο ετήσιο συνέδριο με θέμα τις εξελίξεις στη βιώσιμη μετακίνηση και το σχετικό θεσμικό πλαίσιο, την ανάπτυξη υποδομών και τις απαραίτητες επενδύσεις, την πρόοδο που παρουσιάζει η βιομηχανία και τις σύγχρονες εμπορικές προτάσεις. Διοργανωτής του συνεδρίου η Ελληνική Δεξαμενή Σκέψης για την Ενεργειακή Οικονομία – θυγατρική της Διεθνούς Ένωσης για την Ενεργειακή Οικονομία (ΙΑΕΕ.org) – σε συνεργασία με την οικονομική διεύθυνση του portal insider.gr.
Το συνέδριο, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, διοργανώθηκε την Τρίτη 22 Ιανουαρίου στην Αίγλη Ζαππείου. Είχε ως στόχο να φέρει κάτω από κοινή στέγη ακαδημαϊκούς, πολιτικούς, εκπρόσωπους της βιομηχανίας και θεσμικούς παράγοντες οι οποίοι παρουσίασαν τις τελευταίες εξελίξεις, μοιράστηκαν προβληματισμούς και έδειξαν το δρόμο που πρέπει να ακολουθηθεί ώστε η Ελλάδα να συμμετάσχει ισότιμα στην επόμενη μέρα της βιώσιμης μετακίνησης.
Στη σχετική ομιλία του, ο Θανάσης Κονιστής, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της Kosmocar-Volkswagen, τόνισε χαρακτηριστικά: «η ηλεκτροκίνηση είναι περισσότερο κοντά μας απ’ ότι νομίζουμε και θα πρέπει να ενεργοποιηθούμε άμεσα προκειμένου να τεθεί το κατάλληλο νομοθετικό και οικονομικό πλαίσιο ώστε η ηλεκτροκίνηση να υλοποιηθεί σωστά στη χώρα μας. Από την πλευρά των εταιρειών, της Volkswagen προεξάρχουσης, υπάρχουν πλέον προηγμένα ηλεκτρικά μοντέλα που τεχνολογικά μπορούν να καλύψουν τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών. Παράλληλα, επειδή αναφερόμαστε σε μία τόσο οικεία όσο και διαφορετική φιλοσοφία μετακίνησης, είναι πολύ σημαντικός ο ρόλος της ενημέρωσης, ώστε να έχει και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, με σκοπό να δημιουργηθεί στους καταναλωτές μία νέα οπτική, μία νέα κουλτούρα που να αγκαλιάσει την ηλεκτροκίνηση».
Στη διάρκεια του συνεδρίου οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν για τα μοντέλα της Volkswagen που κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια αλλά και με φυσικό αέριο. Για το σκοπό αυτό, δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το e-up! και το e-Golf καθώς και ένα Polo TGI, ήταν τοποθετημένα στην είσοδο της Αίγλης Ζαππείου.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.