Η πρεμιέρα του ID. BUGGY

By  |  0 Comments
  • Με καταγωγή από την Καλιφόρνια: Το ID. BUGGY μεταφέρει τη φιλοσοφία των θρυλικών dune ή beach buggies στην εποχή της ηλεκτροκίνησης 
  • Γνήσια οδηγική απόλαυση: Με το πρωτότυπο ID. BUGGY η Volkswagen δείχνει μια νέα πλευρά της ηλεκτροκίνησης, προσανατολισμένη προς την αναψυχή και τη διασκέδαση 
  • Αμάξωμα που αιωρείται: Το αμάξωμα φαίνεται σαν να αιωρείται πάνω από το πλαίσιο και τους τροχούς των 18 ιντσών 
  • Βασισμένο στην MEB: Πλαίσιο ασφαλείας με κινητήριο σύστημα μηδενικών ρύπων και μπαταρία, χτισμένο στη μεταβλητή πλατφόρμα MEB ειδικά για την ηλεκτροκίνηση
  • Ευκαιρία για ανεξάρτητους κατασκευαστές: Το ID. BUGGY θα μπορεί να κατασκευαστεί από εταιρείες start-up σε μια μεγάλη γκάμα παραλλαγών 

Τα κοινά στοιχεία ανάμεσα στα dune ή beach buggies του παρελθόντος και του νέου ID. BUGGY συμπιέζουν μια περίοδο πέντε δεκαετιών στο χρονικό διάστημα που διαρκεί το κλείσιμο του ματιού: όλα τα buggies της δεκαετίας του ’60 εκφράζουν ένα υψηλό βαθμό μεταβλητότητας. Βασίζονταν στο πλαίσιο του θρυλικού Beetle και είχαν έναν τετρακύλινδρο κινητήρα boxer στο πίσω μέρος τους, ενώ ένας αριθμός μικρών κατασκευαστών δημιουργούσε αμαξώματα κατασκευασμένα από πλαστικό ενισχυμένο με υαλόνημα (fiberglass, GFRP) που κάλυπταν κινητήρα και πλαίσιο γράφοντας ταυτόχρονα αυτοκινητική ιστορία. Το ID. BUGGY ακολουθεί πιστά αυτή τη λογική σε συνδυασμό με τις τεχνολογικές δυνατότητες της σύγχρονης εποχής. Η βάση εδώ είναι η σύγχρονη πλατφόρμα MEB, στο δάπεδο της οποίας υπάρχει ενσωματωμένη μια μπαταρία υψηλής τάσης, ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 62 kWh. Τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια ένα ηλεκτροκινητήρα 150 kW / 204 PS στο πίσω μέρος, εξασφαλίζοντας αυτονομία 250 χιλιομέτρων (κατά WLTP).

Ο χαρακτήρας του ID. BUGGY ταιριάζει με τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος προσφέρει ροπή 310 Nm από τις μηδέν στροφές. Αυτό σημαίνει πως το ηλεκτρικό αυτό αυτοκίνητο έχει πάντα αρκετή ισχύ στον πίσω άξονα του, ακόμα και για κίνηση off road. Με πλήρη επιτάχυνση το πρωτότυπο φτάνει τα 100 χλμ./ ώρα μετά από μόλις 7,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ ώρα. Συμπληρωματικά στην πίσω κίνηση, ένας επιπρόσθετος ηλεκτροκινητήρας στον εμπρός άξονα μπορεί να εμπλακεί εξασφαλίζοντας την τετρακίνηση.  


Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.