Ένας «Γεμάτος» Αγώνας!

By  |  0 Comments

Αν θα έπρεπε να περιγράψουμε με μία λέξη το 4ο Rally Αλμυρός 2019, 2ο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδας και 1ο γύρο του Κυπέλλου Νοτίου Ελλάδας, αυτή θα ήταν χωρίς την παραμικρή αμφιβολία η λέξη πλήρης. Ένας αγώνας που διεξήχθη σε δύο ημέρες με τα 42 πληρώματα που εκκίνησαν τον αγώνα να καλύπτουν 68,19 αγωνιστικά χιλιόμετρα μοιρασμένα σε οχτώ ειδικές έχοντας πλήθος κόσμου να τους παρακολουθεί.

37 πληρώματα έφτασαν το Σάββατο απόγευμα στην κεντρική πλατεία του Αλμυρού με τα υπόλοιπα να επιλέγουν την χρήση Rally2 για την πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα έπειτα από δύο ειδικές διαδρομές που κράτησαν στο πόδι θεατές,οδηγούς και οργάνωση λόγω της σχεδίασης τους που απαιτούσε από τα πληρώματα να κινηθούν κοντά στην τελική ταχύτητα των αυτοκινήτων τους. Την επόμενη ημέρα ξεκίνησαν από την κεντρική πλατεία του Αλμυρού για την κύρια ημέρα δράσης του αγώνα που αποτελούταν από 6 ειδικές διαδρομές με 30 από τους εκκινήσαντες να τερματίζουν τελικά στο ίδιο σημείο σε ένα αγώνα που είχε ελάχιστα ατυχήματα και μόλις μία καθυστέρηση της τάξεως των 30 λεπτών περίπου για να πλυθεί ο δρόμος από λάδια που χύθηκαν λόγω μηχανικής βλάβης στον δρόμο.

Στο καθαρά αγωνιστικό επίπεδο είδαμε τους Παναγιώτη Καμπύλη- Σταύρο Σταμέλο με Skoda Fabia S2000 να κερδίζουν τον αγώνα. Ο Σταύρος τόνισε: «16 χρόνια μοιραζόμαστε την ίδια καμπίνα. Ασπρίσαμε άλλα όσο αντέχουμε θα συνεχίζουμε! « Ήταν οι τέταρτοι διαφορετικοί νικητές του αγώνα (και μάλιστα με διαφορετικό αυτοκίνητο και ανήκοντας σε διαφορετική κλάση) ακολουθούμενοι από τους για πρώτη φορά τετρακίνητους Βλάχο-Λεγαντή με Mitsubishi Lancer Evo X και τους ‘’Νικον’’-Κουζιώνη με Citroen DS3 R3T με τον οδηγό να κάνει το τρία στα τρία σε ότι αφορά το βάθρο του αγώνα στις τρεις εμφανίσεις του σε αυτόν.

Στην F2 οι ‘’Νικον’’-Κουζιώνης με Citroen DS3 R3T οι τελικοί νικητές ισοφαρίζοντας το ρεκόρ των Πλάγου-Ρέντη ακολουθούμενοι από τους Νίκο και Βασίλη Καραθανάση με Honda Civic Type-R Ep3 που είχαν την στιγμή τους στην δεύτερη ειδική του αγώνα και τους Μπαξεβανάκη-Κορίνθιο με ίδιο αυτοκίνητο που είδαν την καρό σημαία γράφοντας εξαιρετικούς χρόνους.

Στην κατηγορία C3 τελικοί νικητές ήταν οι ‘’Νικον’’-Κουζιώνης με Citroen DS3 R3T και για το 2019 με τους Μπαξεβανάκη-Κορίνθιο Honda Civic Type-R Ep3 να ακολουθούν και τους Μπαλντούνη-Μακάριο να δείχνουν ότι δεν έχουν χάσει ίχνος ταχύτητας φέρνοντας το Ford Escort MkII μεταξύ άλλων και στην πρώτη θέση της Ε11 σε ένα αγώνα που δεν βολεύει το αγγλικό θηρίο.

Στην κατηγορία C4 οι Γάτσος-Αμαραντίδου με Citroen Saxo VTS παρά την πολυετή απουσία τους έδειξαν να λύνονται από νωρίς επικρατώντας στην κατηγορία και σκαρφαλώνοντας μέχρι την έκτη θέση γενικής την ώρα που η συμμετοχή της τελευταίας στιγμής Καλαϊτζιάν –Καλογηράτου έκαναν ένα μεστό αγώνα με το Ford Puma S1600 τους να αντέχει χάρη και στην τελευταία αναβάθμιση που δέχτηκε.Το βάθρο συμπλήρωσαν οι εξ αναβάσεων προερχόμενοι Πατονίδης-Καραδήμας με Citroen Saxo VTS στο πρώτο rally της αγωνιστικής τους πορείας υποσχόμενοι να επανέλθουν σε αυτό το είδος αγώνων

Στην κατηγορία C5 οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης με Honda Civic Type-R Ep3 ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου έχοντας γλιτώσει με ελάχιστες και κυρίως αισθητικές παρεμβάσεις του αυτοκινήτου στην δεύτερη ειδική του αγώνα,την ώρα που ο φονέας γιγάντων Suzuki Swift 1300 με τους Παρασκευά-Μιχαήλ έδωσε ένα ρεσιτάλ που θα μπορούσε να τους φέρει ακόμα ψηλότερα στην γενική κατάταξη αν ένα πρόβλημα της τελευταίας στιγμής δεν τους ανάγκαζε να μην εξαντλήσουν το όριο στροφών και δύναμης του αυτοκινήτου.Στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Τσιτσιγιάννης-Τσιτσιγιάννη με Citroen Saxo VTS είδαν την καρό σημαία του αγώνα δείχνοντας να έχουν αφήσει πίσω τους τα προβλήματα που τους ταλαιπώρησαν στο παρελθόν.

Τέλος στην κατηγορία C6 οι Κώστας-Μπακόπουλος με Citroen Saxo VTS ξεκίνησαν με τον καλύτερο τρόπο την πορεία τους στο κύπελλο Νοτίου Ελλάδας την ώρα που οι ‘’Pazonen’’-Κοτρώνης έφεραν για πρώτη φορά μετά το 2016 ένα αυτοκίνητο της κλάσης Α5 στο βάθρο που συμπληρώθηκε από τους Πολυχρονόπουλο-Χριστογιαννούλα με την συνοδηγό να τερματίζει για τρίτη συνεχόμενη φορά στην συγκεκριμένη θέση.

Το 4ο Rally Αλμυρός 2019 ανήκει πλέον στις στατιστικές έχοντας αποτελέσει την έναρξη του κυπέλλου ασφάλτου Νοτίου Ελλάδας και τον δεύτερο αγώνα του κυπέλλου ασφάλτου Βορείου Ελλάδας. Ένας αγώνας που σημαδεύτηκε από τις πολλές και ποιοτικές συμμετοχές,τις γεμάτες κόσμο ειδικές (απόρροια των συμμετεχόντων),τον εθελοντισμό ουκ ολίγων ανθρώπων που στελέχωσαν τις ειδικές και την καλή διάθεση οδηγών,συνοδηγών και μηχανικών. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας ευχαριστεί όλους τους αθλητές για την εμπιστοσύνη και ανανεώνει το ραντεβού για το ‘‘5ο Rally Αλμυρός 2019’’.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.