Όλα στην πρίζα!

By  |  0 Comments

Το BMW Group, πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης, επεκτείνει ραγδαία τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων του. Μέσα σε δύο χρόνια, η εταιρία θα προσφέρει πέντε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μαζικής παραγωγής: Πέρα από το BMW i3, από το οποίο έχουν κατασκευαστεί πάνω από 150.000 μονάδες μέχρι σήμερα, θα ξεκινήσει φέτος η παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού MINI στο Εργοστάσιο της Οξφόρδης (Μ. Βρετανία). Το 2020, θα ακολουθήσει το πλήρως ηλεκτρικό BMW iX3 από το Shenyang (Κίνα) και το 2021, το BMW iNEXT, το οποίο θα κατασκευάζεται στο Dingolfing (Γερμανία), και το BMW i4 από το Εργοστάσιο του Μονάχου (Γερμανία).

Συνυπολογίζοντας και τον ευρύ στόλο plug-in υβριδικών οχημάτων του, το BMW Group διαθέτει την πλουσιότερη γκάμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων της αγοράς. Ανανεωμένες, plug-in-υβριδικές εκδόσεις με εκτεταμένη ηλεκτρική αυτονομία της BMW Σειράς 3, BMW Σειράς 7 και BMW X5 μαζί με τη νέα, plug-in υβριδική BMW X3, παρουσιάστηκαν στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Μερικές εβδομάδες αργότερα, η ανανεωμένη, plug-in υβριδική έκδοση της BMW X1 με Μακρύ Μεταξόνιο, που θα παράγεται τοπικά για την Κινεζική αγορά, παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Αυτή η ποικίλη γκάμα φιλοσοφιών ηλεκτροκίνησης υπογραμμίζει πόσο σημαντική είναι η δεκτικότητα σε νέες τεχνολογίες στο δρόμο για τη βιώσιμη μετακίνηση.

«Η αγορά μας είναι παγκόσμια. Δεν θέλουμε να υποδεικνύουμε στους ανθρώπους τι να κάνουν. Θέλουμε τα προϊόντα μας να εμπνέουν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η ευέλικτη στρατηγική εξηλεκτρισμού επιβεβαιώνει αυτή την προσέγγιση και μας επιτρέπει να εξυπηρετούμε πολύ διαφορετικές περιοχές του κόσμου, καθώς το λανσάρισμα εναλλακτικών συστημάτων κίνησης προχωρά με διαφορετικό ρυθμό σε κάθε αγορά», τόνισε ο Harald Krüger, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της εταιρίας στο Μόναχο την Πέμπτη. «Είναι σημαντικό να είμαστε ‘ανοιχτοί’ σε νέες τεχνολογίες, εν όψει της προετοιμασίας μας για τις απαιτήσεις ενός προσεχούς ρυθμιστικού πλαισίου και προκειμένου να ικανοποιήσουμε τις επιθυμίες των πελατών σε διαφορετικές αγορές».

Το BMW Group θα λανσάρει πάνω από δέκα, πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα στην αγορά μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς– είτε εντελώς νέα, ή ανανεωμένα με τεχνολογία ηλεκτροκίνησης τέταρτης γενιάς (“Gen 4”) της εταιρίας. Μέχρι το 2025, το BMW Group θα προσφέρει τουλάχιστον 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα – από τα οποία τα μισά θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.

«Δεκτικότητα σε νέες τεχνολογίες σημαίνει επίσης περαιτέρω βελτίωση των ήδη αποδοτικών κινητήρων καύσης. Προωθούμε συστηματικά την ηλεκτροκίνηση με πλήρως ηλεκτρικά αλλά και με plug-in υβριδικά οχήματα, και επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες όπως οι κυψέλες καυσίμου. Πιστεύουμε ότι θα ήταν λάθος να βασιζόμαστε μόνο σε μία τεχνολογία, καθώς κάτι τέτοιο θα μπορούσε να διακυβεύσει την ευημερία στη Γερμανία», δήλωσε ο Krüger.

Το BMW Group ανέκαθεν ήταν υπέρμαχος των μετακινήσεων μηδενικών ρύπων και τάχθηκε υπέρ μιας αποτελεσματικής υποστήριξης αυτού του οράματος. Ωστόσο, οι απαιτήσεις του τομέα μεταφορών στο μέλλον θα είναι πολυεπίπεδες. Δεν θα υπάρχει μόνο μία λύση που να ικανοποιεί τις ανάγκες μετακίνησης όλων των πελατών σε όλο τον κόσμο. Οι άνθρωποι που ζουν σε αγροτικές περιοχές, για παράδειγμα, χρειάζονται διαφορετικές τεχνολογικές λύσεις για τις μετακινήσεις τους συγκριτικά με τους κατοίκους των πόλεων.

Ο σημαντικός ρόλος που μπορούν να διαδραματίσουν τα plug-in υβριδικά οχήματα για την επίτευξη μετακινήσεων μηδενικών ρύπων στις πόλεις φαίνεται από το παράδειγμα της Ολλανδίας: Σε συνεργασία με την Πόλη του Ρότερνταμ, το BMW Group έχει υλοποιήσει ένα πιλοτικό project για την αύξηση της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας των plug-in υβριδικών οχημάτων στην πόλη. Τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι συμμετέχοντες πελάτες έκαναν χρήση ηλεκτροκίνησης σε ποσοστό πάνω από 90%, σε μία ειδικά οριοθετημένη “e-zone” (Ζώνη ηλεκτρικής οδήγησης) μέσα στο Ρότερνταμ.

Αυτό υπογραμμίζει το γεγονός ότι τα plug-in υβριδικά οχήματα είναι αφενός ένα θεμελιώδες στοιχείο στην κλιμάκωση της ηλεκτροκίνησης, αφετέρου απαραίτητη προϋπόθεση, μακροπρόθεσμα, για πελάτες που εξαρτώνται από την ευελιξία. Ως εκ τούτου, το BMW Group ενδιαφέρεται έντονα να επηρεάσει τη συμπεριφορά των χρηστών για να αυξήσει το ποσοστό των χιλιομέτρων που διανύονται με ηλεκτρική ενέργεια.

Ο Krüger πρόσθεσε: «Αποτελεί ευθύνη όλων η διασφάλιση ενός βιώσιμου κόσμου για τα παιδιά μας. Για να πετύχουμε κάτι τέτοιο, φέρνουμε τα κατάλληλα προϊόντα στην αγορά, ενώ έχουμε θέσει στόχο να προμηθευόμαστε ηλεκτρισμό για τις εγκαταστάσεις μας σε όλο τον κόσμο, αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές από το 2020 και μετά. Μέχρι το 2020, στοχεύουμε επίσης να έχουμε μειώσει τις εκπομπές CO2 του στόλου νέων οχημάτων μας στην Ευρώπη κατά τουλάχιστον 50% συγκριτικά με τα επίπεδα του 1995. Μέχρι το τέλος του 2018, το ποσοστό επιτυχίας μας ήταν 42%».

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.