Νίκη και στη Γερμανία

By  |  0 Comments
  • H νέα SKODA Fabia R5 evo αποδεικνύει τη δυναμική της και στην άσφαλτο της Γερμανίας
  • Πέμπτη νίκη στη σειρά, αυτή τη φορά στο Ράλι Γερμανίας, δέκατο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC)
  • Οι Jan Kopecky – Pavel Dresler, περυσινοί νικητές του αγώνα, επανέλαβαν την επιτυχία τους κατακτώντας την 1η θέση τόσο στην WRC 2 όσο και στην κλάση RC2
  • Οι Kalle Rovanperä – Jonne Halttunen περιορίστηκαν στην 3η θέση της κατάταξης, αλλά οι βαθμοί που πήραν ήταν αρκετοί για παραμείνουν στην κορυφή και να αυξήσουν την διαφορά τους στη βαθμολογία στο θεσμό FIA WRC 2 Pro
  • Οι Γερμανοί Fabian Kreim και Marijan Greibel, αμφότεροι με Skoda Fabia R5 evo, τερμάτισαν πίσω από τους Kopecky – Dresler στην RC2, ολοκληρώνοντας ένα βάθρο στην κλάση αυτή αποκλειστικά από αυτοκίνητα SKODA

Πέμπτη νίκη στην σειρά για τη νέα SKODA Fabia R5 evo, αυτή τη φορά στο απαιτητικό και σκληρό Ράλι Γερμανίας. Το μόνο που άλλαξε σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες αφ’ ενός ήταν η επιφάνεια, καθώς όλες Ειδικές Διαδρομές στη Γερμανία είναι παραδοσιακά  ασφάλτινες, αφ’ ετέρου το πλήρωμα, με τους Τσέχους Jan KopeckyPavel Dresler να ανεβαίνουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη WRC 2 Pro. Το αποτέλεσμα αυτό ήταν και εκείνο το οποίο έδωσε στη SKODA Motorsport τη δυνατότητα να αυξήσει την διαφορά της στη βαθμολογία κατασκευαστών του θεσμού, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου με πέντε αγώνες ακόμα να υπολείπονται.

Το επίσης εργοστασιακό πλήρωμα Kalle Rovanperä – Jonne Halttunen με τη δεύτερη SKODA Fabia R5 evo, ξεκίνησαν ιδανικά, κερδίζοντας Ειδικές Διαδρομές και περνώντας στην πρωτοπορία του αγώνα. Όμως το Ράλι Γερμανίας δεν είναι εύκολη υπόθεση και ο 18χρονος Φινλανδός βγήκε στο δεύτερο σκέλος δύο φορές από το δρόμο, χάνοντας συνολικά πάνω από 4 λεπτά. Αλλά αφενός στάθηκε τυχερός γιατί δε χρειάστηκε να εγκαταλείψει και αφετέρου έδειξε στη συνέχεια εμφανή δείγματα βελτίωσής του στα ασφάλτινα οδοστρώματα, στα οποία έχει μικρή εμπειρία, κάνοντας κορυφαίους χρόνους, για να τερματίσει τελικά στην 3η θέση στη WRC 2 Pro.

Όμως και ο Kopecky αντιμετώπισε πρόβλημα με ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην διαδρομή Baumholder των στρατιωτικών εγκαταστάσεων, όταν βρέθηκε σε ένα διαλυμένο ασφάλτινο οδόστρωμα στο δεύτερο σκέλος. Αυτό δεν επηρέασε όμως την πρωτοπορία του και στο τελευταίο σκέλος κατάφερε να διαχειριστεί τέσσερις Ειδικές με επιτυχία, ανεβαίνοντας τελικά στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου.

Επόμενος αγώνας, το Ράλι Τουρκίας, που θα διεξαχθεί από 12-15 Σεπτεμβρίου, στην περιοχή Marmaris.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ:

Το Ράλι Γερμανίας μπορεί φαινομενικά να είναι ένας «εύκολος» ασφάλτινος αγώνας, αλλά κάθε άλλο παρά έτσι είναι. Αν και οι δημοφιλείς γλιστερές στενές διαδρομές ανάμεσα στους αμπελώνες της περιοχής του Σάαρλαντ και της Ρηνανίας δίνουν μία ευχάριστη και ιδιαίτερα φωτογραφημένη «αθώα» εκδοχή του αγώνα, εντούτοις η τσιμεντένια διαδρομή στην στρατιωτική βάση Baumholder και η αντίστοιχη σκληρή διαδρομή Panzerplate, στην περιοχή όπου πραγματοποιούνται οι δοκιμές για τα γνωστά τανκ Panzer, με κακής ποιότητας άσφαλτο, είναι αυτές που καθορίζουν τον νικητή. Τα κλαταρίσματα σε αυτές τις δύο διαδρομές είναι συχνά και αποτελούν «εφιάλτη» για ανθρώπους και αυτοκίνητα.

Τελικά αποτελέσματα Deutschland Rally (WRC 2 Pro)

  1. Kopecky/Dresler (CZR/CZR), SKODA FABIA R5 evo, 3:27:24.1 h
  2. Camilli/Veillas (FRA/FRA), Ford Fiesta R5, +1:19.1 sec.
  3. Rovanperä/Halttunen (FIN/FIN), SKODA FABIA R5 evo, +1:34.9 sec.
  4. Østberg/Eriksen (NOR/NOR), Citroën C3 R5, Ford Fiesta R5, +39.0 sec.

Βαθμολογία Οδηγών WRC 2 Pro (μετά από 10/14 αγώνες)  

  1. Kalle Rovanperä (FIN), SKODA, 151 points
  2. Mads Østberg (NOR), Citroën , 110 points
  3. Gus Greensmith (GBR), Ford, 85 points
  4. Lukasz Pieniazek (POL), Ford, 74 points
  5. Jan Kopecky (CZR), SKODA, 61 points
  6. Eric Camilli (FRA), Ford, 36 points

Βαθμολογία Κατασκευαστών WRC 2 Pro (μετά από 10/14 αγώνες)

  1. SKODA, 224 points
  2. Ford, 195 points
  3. Citroën, 110 points

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.