Πρωτιά Δούρου στο CEERT

By  |  0 Comments

Η κατάταξη του πρωταθλήματος CEERT μετά το 4ο Ράλλυ του πρωταθλήματος στη Ρουμανία το Sibiu Rally, έχει φέρει στη πρώτη θέση το ελληνικό πλήρωμα με τους Τάσο Δούρο και Κωνσταντίνο Πιπερό με 10 βαθμούς.

Τρία ακόμη πληρώματα όμως είναι ακριβώς πίσω τους με 9 βαθμούς οπότε το τελευταίο ράλλυ του πρωταθλήματος, το Διεθνές Ράλλυ ΦΙΛΠΑ, θα είναι καθοριστικό γιατί θα αναδείξει τον πρωταθλητή του 2019! 
Στις ομάδες η Ρουμανία είναι πρώτη και με την βαθμολογία που έχει πετύχει δεν χρειάζεται παρά μόνο να συμμετάσχει στο Διεθνές Ράλλυ ΦΙΛΠΑ για να κερδίσει το πρωτάθλημα CEERT 2019 στην κατηγορία των ομάδων.

48ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ 2019

Ίσως η πιο σημαντική εκδήλωση της χρονιάς για την λέσχη, το Διεθνές Ράλλυ ΦΙΛΠΑ, που αποτελεί φέτος μέρος του διεθνούς πρωταθλήματος CEERT, είναι στα τελικά στάδια σχεδίασης. Η εκδήλωση είναι ιδιαίτερα σημαντική γιατί θα αναδείξει και τον πρωταθλητή του CEERT 2019 καθώς είναι ο τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος!

Ο αλυτάρχης Γιώργος Βάλληνδας, έχει «οργώσει» την ευρύτερη περιοχή της κεντρικής Ελλάδας και έχει σχεδιάσει μοναδικής ομορφιάς διαδρομές και απαιτητικές Ειδικές Δοκιμασίες για τους συμμετέχοντες στην κατηγορία SUPER TROPHY, για το 3μερο ράλλυ που θα έχει επίκεντρο την Λίμνη Πλαστήρα.

Η εκκίνηση του αγωνιστικού σκέλους του Διεθνούς Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2019 θα λάβει χώρα στις 12.00 το μεσημέρι της Πέμπτης 26/9 από την Λαμία όπου θα συγκεντρωθούν τα πληρώματα. Την πρώτη μέρα οι συμμετέχοντες θα ακολουθήσουν μια διαδρομή που θα τους περάσει από τα Λουτρά Υπάτης, την Μονή Αγάθωνος, την Μακρακώμη, τον Άγ. Γεώργιο, τα Φουρνά, την Ρεντίνα, την Λίμνη Σμόκοβου και θα καταλήξουν στην Λίμνη Πλαστήρα όπου θα διαμένουν οι συμμετέχοντες. Η δεύτερη μέρα θα «ταξιδέψει» τα πληρώματα στο Γεφύρι Τρικάλων, την Ελάτη, το Περτούλι και τα Μετέωρα για να καταλήξει πάλι στην Λίμνη Πλαστήρα. Την τρίτη μέρα η διαδρομή θα μας περάσει μέσα από το καταφύγιο Άγριας Ζωής Μέγδοβα, τα Άγραφα και επιστροφή στη Λίμνη Πλαστήρα για το τέλος του αγωνιστικού σκέλους και το γεύμα gala (απονομής στους νικητές των δύο κατηγοριών). Η τέταρτη και τελευταία μέρα θα δώσει στα πληρώματα την ευκαιρία για μια ωραία, ξεκούραστη βόλτα γύρω από την μοναδικής ομορφιάς Λίμνη Πλαστήρα πριν την επιστροφή.

Στην εκδήλωση μπορούν να συμμετάσχουν πιστοποιημένα ιστορικά οχήματα ηλικίας άνω των 30 ετών αλλά και youngtimers. Για το διαγωνιστικό σκέλος, οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των γνωστών κατηγοριών SUPER TROPHY (Regularity) και CLASSIC TROPHY (Touring) με λιγότερες δοκιμασίες και χαμηλότερες ΜΩΤ σε ορισμένες Ειδικές Διαδρομές. Έπαθλα απονέμονται και στις δύο κατηγορίες όπως προβλέπει ο ισχύων κανονισμός.

Το παράβολο συμμετοχής για διμελές πλήρωμα για τα μέλη της λέσχης ανέρχεται σε €490, για τα μη μέλη €530 και για τα προπολεμικά οχήματα €400. Για νέα σε ηλικία πληρώματα (κάτω των 30 ετών) παρέχεται έκπτωση 30%. Το παράβολο περιλαμβάνει την παραμονή στα ξενοδοχεία, τα έξοδα διοργάνωσης, τα έπαθλα, την ασφαλιστική κάλυψη της εκδήλωσης και το γεύμα γκαλά της απονομής. Όσοι επιθυμούν να διαγωνισθούν στο πρωτάθλημα του CEERT θα πρέπει να επιβαρυνθούν με €20 για ατομική συμμετοχή και €50 αν επιθυμούν να συμμετάσχουν ως ομάδα.

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ CEERT 2019

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.