Πόσο μακριά μπορείς να φτάσεις ;

By  |  0 Comments

Το 2020,η Ford θα λανσάρει ένα πλήρως ηλεκτρικό SUV εμπνευσμένο από τη Mustang, που θα πλαισιώσει μία ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Ford* αποκάλυψε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι φιλοδοξούν να αποκτήσουν κάποια στιγμή ένα ηλεκτροκίνητο όχημα, με σχεδόν τους μισούς (το 45%) να θεωρούν ότι το μεγαλύτερο όφελος θα είναι η κατάργηση των στάσεων για ανεφοδιασμό στα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Ωστόσο, το 40% ισχυρίζεται ότι γνωρίζει ελάχιστα για τα ηλεκτρικά οχήματα – κάτι που σημαίνει ότι η μετάβαση από την αντλία ανεφοδιασμού καυσίμου στην ηλεκτρική πρίζα έχει ακόμα πολύ δρόμο. Με αυτό το δεδομένο, δημιουργήθηκε μία εφαρμογή στο νέο All-Electric website της Ford, που επιτρέπει στους χρήστες να καταχωρούν τις συνήθεις καθημερινές διαδρομές τους και να βλέπουν πόσα χιλιόμετρα θα μπορούν να διανύουν ανάμεσα σε δύο φορτίσεις, με εκτιμώμενη αυτονομία τα 600 km.**

Δείτε εδώ την εφαρμογή για την Ελλάδα: https://www.ford.gr/shop/explore/hybrid-electric/all-electric

Η διαδικτυακή αυτή εφαρμογή αυτή εντάσσεται στη νέα εκστρατεία της Ford που έχει ως σκοπό την εκπαίδευση των καταναλωτών σε θέματα που αφορούν τα ήπια υβριδικά, υβριδικά, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Κύρια ευρήματα της έρευνας

  • Σχεδόν 9 στους 10 (84%) ιδιοκτήτες ή υποψήφιοι αγοραστές υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων συμφωνούν ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι απολαυστικά στην οδήγηση
  • Οι 3 στους 4 καταναλωτές φιλοδοξούν να αποκτήσουν ηλεκτρικό όχημα κάποια μέρα, από τους οποίους το 92% είναι Κινέζοι, το 73% Ευρωπαίοι και το 53% Αμερικανοί
  • Σχεδόν οι 3 στους 4 (73%) ιδιοκτήτες ή υποψήφιοι αγοραστές υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων συμφωνούν ότι είναι εύκολη η απόκτηση και λειτουργία ενός ηλεκτρικού οχήματος
  • Σχεδόν οι 9 στους 10 (87%) πιστεύουν ότι χρειάζεται ειδική πρίζα για τη φόρτιση ενός ηλεκτρικού οχήματος
  • Η έλλειψη υποδομής φόρτισης (49%), η σύντομη διάρκεια ζωής της μπαταρίας (43%) και η ανάγκη για συχνή φόρτιση (38%) είναι οι κύριες ανησυχίες των αγοραστών για την απόκτηση ενός ηλεκτρικού οχήματος

Το νέο Puma «πυροδοτεί» τη νέα ηλεκτρική εποχή της Ford

Νωρίτερα φέτος η Ford ανακοίνωσε ότι κάθε νέο επιβατικό της μοντέλο θα περιλαμβάνει τουλάχιστον μία ηλεκτροκίνητη έκδοση. Παραμένοντας πιστή στη δέσμευση αυτή, η εταιρεία προτίθεται να λανσάρει 17 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην Ευρώπη έως το 2024, εκ των οποίων τα 8 κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο 2019, ενώ το πλήρως ηλεκτρικό SUV εμπνευσμένο από τη Mustang θα παρουσιαστεί το 2020. Στην Ελλάδα, το πρώτο ηλεκτροκίνητο Ford που θα δούμε να παρουσιάζεται στις αρχές του 2020 είναι το νέο Puma EcoBoost Hybrid, το οποίο τροφοδοτείται από ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης που αναβαθμίζει τις ήδη υψηλές δυνατότητες του 1.0L EcoBoost κινητήρα.

Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το ευφυές ήπια υβριδικό σύστημα του νέου Puma αξιοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας είτε ως “υποκατάσταση ροπής”, μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα για βελτίωση της απόδοσης έως 9% με βάση το πρωτόκολλο WLTP, είτε ως “υποβοήθηση ροπής”, αυξάνοντας στην περίπτωση αυτή τη συνολική διαθέσιμη ροπή του θερμικού συνόλου για ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

  • Ford Puma EcoBoost Hybrid, εκπομπές CO2 από 125 g/km, κατανάλωση καυσίμου από

5,5 l/100 km

*Την έρευνα διεξήγαγε η παγκόσμια εταιρεία συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα έρευνας και ανάλυσης, PSB τον Ιούνιο του 2019 με συμμετοχή 3.000 ατόμων σε Ευρώπη, Ασία και Κίνα, στο διάστημα μεταξύ 6 Ιουνίου και 14 Ιουνίου. Το Ευρωπαϊκό δείγμα καλύπτει 200 ερωτηθέντες από Μ. Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία,  Ισπανία.

**Οι τιμές Κατανάλωσης Καυσίμου / Ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και (Ε.Ε.) 692/2008 μετά την τελευταία τροποποίηση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 αφορούν μία συγκεκριμένη έκδοση και όχι ένα μόνο αυτοκίνητο. Η ισχύουσα στάνταρ διαδικασία δοκιμών επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και κατασκευαστών. Επιπλέον της απόδοσης καυσίμου, το οδηγικό στυλ καθώς και άλλοι, μη τεχνικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι το ‘αέριο του θερμοκηπίου’, που κατ’ εξοχήν ευθύνεται για το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας της γης.

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017, ορισμένα νέα οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EU) 2017/1151, μετά την τελευταία τροποποίηση. Πρόκειται για μία νέα, πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018, το WLTP έχει αντικαταστήσει πλήρως το NewEuropeanDriveCycle (NEDC), που είναι πλέον παρελθούσα διαδικασία. Στη φάση της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αντιστοίχιση των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 του WLTP με αυτές του NEDC. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, π.χ. το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.