Δυνατό ξεκίνημα για το 2020

By  |  0 Comments

Με καλό καιρό και πολλούς επισκέπτες και όχι μόνο του αυτοκινήτου άνοιξε η αυλαία της φετινής σεζόν για τους φίλους των Ιστορικών Οχημάτων με την καθιερωμένη «23η Συνάντηση Αθήνας ΦΙΛΠΑ».

Την Κυριακή, λοιπόν, διοργάνωσε η ΦΙΛΠΑ την καθιερωμένη Συνάντηση Αθήνας στο Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό στάδιο που παραδοσιακά συνδυάζεται με το καλωσόρισμα του νέου έτους.

Ηταν η πρώτη εκδήλωση της χρονιάς και σηματοδότησε την έναρξη της νέας σεζόν. Οπως κάθε χρόνο, τα αυτοκίνητα συγκεντρώθηκαν στις 10.00 το πρωί στο Παναθηναϊκό Στάδιο και έμειναν στον χώρο για τέσσερις περίπου ώρες, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στο κοινό να θαυμάσει τα πανέμορφα ιστορικά αυτοκίνητα, στρατιωτικά οχήματα και μοτοσικλέτες, ηλικίας από 30 έως 100 ετών, με τη γοητευτική παλαιά τεχνολογία που τα καθιστά μοναδικά αντικείμενα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Δεν έφτασε το σύνολο των οχημάτων το περυσινό ρεκόρ των 116, αλλά και τα 100 + είναι ένας σημαντικός αριθμός.

Μετά τη συνάντηση, πολλοί συμμετέχοντες συνέχισαν με μια βόλτα, καθώς, με τον ισχύοντα νόμο, την Κυριακή αυτή (με την προηγούμενη νομοθεσία) επιτρεπόταν η κυκλοφορία των Ιστορικών για χιλιόμετρα συντήρησης.

Το κόστος συμμετοχής ήταν 20 ευρώ για τα αυτοκίνητα και 10 για τις μοτοσικλέτες. Και φέτος η Συνάντηση είχε τον φιλανθρωπικό της χαρακτήρα με ένα σημαντικό ποσό να συγκεντρώνεται για την Κιβωτό του Κόσμου.

Στα πολλά πηγαδάκια που δημιουργήθηκαν το θέμα της συζήτησης δεν ήταν άλλο από τη «νέα» ΚΥΑ, την υπουργική απόφαση που ρυθμίζει την κυκλοφορία και διάφορα διαδικαστικά των ιστορικών αυτοκινήτων.

Να τονίσουμε εδώ ότι λίγες ώρες πριν κλείσει το 2019 και μάλλον βιαστικά και πρόχειρα, δημοσιεύτηκε αυτή η νέα ΚΥΑ (ΦΕΚ 4948/Β/31-12-2019). Ολα τριγύρω αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν που λέει και το άσμα. Υπάρχουν μικροβελτιώσεις, όπως η απροβλημάτιστη επίσκεψη στο συνεργείο, αλλά απέχει πολύ από αυτό που πρέπει τελικά να θεσμοθετηθεί.

Σε γενικές γραμμές, για την κυκλοφορία και τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις χρειάζεται μόνο ένα «ενάριθμο» που χορηγείται από οιονδήποτε φορέα ιστορικών οχημάτων της επιλογής του ιδιοκτήτη.

Ο κάτοχος μπορεί να επισκέπτεται τα συνεργεία οποιαδήποτε εργάσιμη μέρα και ώρα εντός της οικείας Περιφερειακής Ενότητας χωρίς υπεύθυνες δηλώσεις. Επίσης μπορούν να κυκλοφορούν τα ιστορικά κάθε Κυριακή, εντός της οικείας Περιφέρειας χωρίς καμία άλλη διατύπωση.

Καλές οι Κυριακές αλλά κρίμα, αυτός ο τοπικός περιορισμός έπρεπε να καταργηθεί. Και προσοχή: σε περίπτωση θέσης των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος σε δημόσια κυκλοφορία, κατά παράβαση των διατάξεων, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο 1.500 ευρώ…

https://www.efsyn.gr/athlitismos/aytokinito/227460_aylaia-gia-2020

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.